Miten maalainen, joka ei ole matkustellut osaa liikkua suurkaupungissa kuten Lontoossa?
ELi emme ole mieheni kanssa maktustellut ja nyt suunnitteilla kaupunkiloma 10-vuotiaan poikamme kanssa. Emme välitä rantalomista, vaan pidämme kaikki museoista ja linnoista tms nähtävyyksistä.Kannattaako lähteä esim Lontooseen tai olisiko muita vinkkejä minne kannattaisi lähteä?
Kommentit (24)
(liekö ikävä Lontooseen :)) Tuli tuosta Henrik VIII:n 500-vuotisjuhlasta mieleen. Siellä Southbankin varrella on myös rakennettu hieno kopio Shakespearen Globe-teatterista. Se on toimiva teatteri, mutta sinne järjestetään opastettuja käyntejä aamupäivisin ja se voi olla aikuiselle ja lapselle oikea elämys.
Suurkapunki on nähtävyys itsessään, ihmiset, tuoksut, maut ...
Lontoonmatkan harjoitteleminen jättiläismäisessä Berliinissä tai kaoottisessa Roomassa (ihania kaupunkeja kumpikin) on, anteksi vain, vähän hassu ajatus. Ja miksi, jos joku on menossa Lontooseen, vastataan, että älkää menkö sinne, vaan jonnekin kuvitteelliseen Emmerdaleen. Palsta on ihana!
Lontoosta on erinomaisia opaskarttoja tarjolla joissa on kaikki nähtävyydet ja kuinka niihin pääsee aikatauluineen.
Opus mukaan ja menoksi!
Hei. Olin juuri ikaalisten matkatoimiston matkalla budabest wien praha. Suosittelen wieniä.
Itse olen maalaisena käynyt siellä monta kertaa, eikä kertaakaan ole edes tuntunut siltä, että olisi eksyksissä.
Ihmisiä tosin on minun makuuni aika paljon, Englannissa reissaisin mieluiten vaikka Oxfordissa.