Ihminen, joka ei ymmärrä sanojen merkitystä
Siis mitä ihmettä..puoliso aina aika ajoin toteaa, että en aina ymmärrä mitä hän minulle puhuu. Vastaan asian vierestä tai jotain ihan muuta. Sanoo, etten ymmärrä sanojen merkitystä.
Sehän pitää mua ihan idioottina..olen vakituisessa työsuhteessa ollut useita vuosia. Olen ylioppilas ja minulla on ammatti ja kaksi keskiasteen tutkintoa (ylioppilastutkinnon lisäksi), että en nyt itseäni ihan tyhmänäkään pitäisi. Hyvin olen elämässä pärjännyt, on omakotitalo, oma auto eikä ulosotto ole koskaan postia lähetellyt. Eli elämänhallinta kunnossa.
Voiko mulla sitten olla jokin häiriö pääkopassa? Onko teillä samoja oireita ja saanut jonkin diagnoosin? Jos en vaan itse huomaa epäloogisuutta mun kommunikoinnissa. En nyt mikään älykkö ole, eikä yleistieto ole kummoinen mutta kyllä mä seuraan jonkinverran politiikkaa, urheilua ja maan asioita, että en nyt ihan pihalla ole, mitä maailmalla tapahtuu.
Sitten hän vielä toteaa, että ei siitä kannata suuttua jos hän toteaa tämmösen ominaisuuden mussa.
Yhtään enempää en nyt vittuilua jaksais, eli jos saisi ihan asiallisia kommentteja.
Kommentit (34)
Eihän se ole vittuilua jos on totta.
Incelnaiset eivät usein ymmärrä ei -sanaa.
No voi ei, kuulostaa siltä kuin olisit vain "selektiivisesti tarkkaavainen" eli keskityt olennaiseen ja jätät turhat yksityiskohdat huomiotta! Sehän on aivan hienoa, sillä voit käyttää aikasi ja energiaasi tärkeämpiin asioihin, kuten Metallicaan ja syöksylaskuun! Ei sinun tarvitse olla täydellinen ymmärtämään kaikkea, kunhan nautit elämästäsi ja hoidat hommasi hyvin. Ja hei, joskus voi olla hauska vastata asioihin vähän huumorilla, niin pysyy parisuhdekin virkeänä! Rock on! 🎸
Eihän tuo ulosanti erityisen monipuoliselta tosiaan vaikuta. Mutta eihän se ole maailmanloppu, jos kaikkia sanoja ja niiden merkityksiä ei ymmärrä; tuskin olet ainoa.
Mutta oletko siis vaativalla alalla asiantuntijana? se se ratkaisee
No ethän sä miltään Einsteinilta vaikuta. Puoliso on varmaan oikeassa. Mutta nou hätä, ei tämä nyt niin iso asia ole.
Miehet nyt ovat tuollaisia. Läheisen naisen nolaaminen on heidän päätavoitteena. Nimim. Asiasta on kokemusta
Vau, jopa kaksi amistutkintoa! Kyllä nyt olet viisas! Kerro nyt vielä että viimeksi luit kirjan kokonaan lukion pakollisissa kursseissa?
Ymmärrätkö käyttämiesi sanojen merkityksen vai et?
Siihen voisi olla erilaisia selityksiä. Se ei tarkoita että olisi tyhmä. Otetaan mahdollisia tai mahdottomia esimerkkejä. 1. Teillä on eri tapa kommunikoida joissakin asioissa. Ymmärretään asiat eri tavalla ja merkitykset. 2. Toinen puhuu silloin kun ajattelet jotain muuta tai olet "nukahtanut". 3. Kemiat, tunteet ja taajuudet ovat virittyneet eri tavalla, kommunikaatio ei aina kohtaa. 4. Jos toisella olisi vaikka aspergerpiirre ja toisella tourettepiirre, tulos voi olla se että toinen ei tajua ja kuuntele, ja toinen solkottaa. En nyt väitä että just teillä on. Ihan taviksillakin voi olla noin. 5. Miesten ja naisten kommunikaatio, yksilöiden väliset erot ja maakohtaiset erot. Alueelliset, genetiikka, lapsuus jne. 6. Naista ahdistaa joku asia, haluaa korjata puhumalla, toinen ei pääse kärryille.
On sentään oma auto ja omakotitalo :D. Eli mitä nämä kaksi asiaa esim. vaikuttavat siihen, että ymmärtää paremmin sanojen merkitystä.
Ennemmin tämä kuulostaa siltä, että miehesi haluaa mollata sinua. Keksinyt tuollaisen väittämän, jos et tee niin kuin hän haluaa.
Annat vain bärsbillua rutosti, niin kaikki järjestyy.
Ihmistä, joka ei ymmärrä sanojen merkitystä, kutsutaan toimittajaksi.
Ainakin sinulla on alemmuuskompleksi
Vierailija kirjoitti:
On sentään oma auto ja omakotitalo :D. Eli mitä nämä kaksi asiaa esim. vaikuttavat siihen, että ymmärtää paremmin sanojen merkitystä.
Ei varsinaisesti mitenkään. Mainitsin siksi, että jos olen puolison mielestä tyhmä niin ihan hyvin olen elämässäni pärjännyt. Mitä se nyt kenellekkin merkitsee.
Moni teistä olettaa, että olen nainen. Miksiköhän?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Moni teistä olettaa, että olen nainen. Miksiköhän?
Ap
Miksi oletit, että monia kiinnostaa erityisesti sukupuolesi?
Vierailija kirjoitti:
Vau, jopa kaksi amistutkintoa! Kyllä nyt olet viisas! Kerro nyt vielä että viimeksi luit kirjan kokonaan lukion pakollisissa kursseissa?
En ole väittänytkään niitä kummoisiksi saavutuksiksi.
Niitäkin on, joilla ei ole edes peruskoulusta päästötodistusta, ammatista tai tutkinnosta puhumattakaan.
Et kyllä kovin fiksulta vaikuta, kun alat koulutuksiasi vetämään esille kuin ne todistaisi jotain. Papukaijakin oppii toistamaan.