Millä tavalla eroon karvoista ilman näppyjä?
Konstit kehiin.
Veet ei auta, jättää jälkeensä karvastoa.
Höylästä jopa siitä Gilletten omasta parhaasta tuli taas näppyjä ja hermo menee.
Nypin joskus jopa pinseteillä.
En halua mennä vahattavaksi johonkin. Ei kehtoo.
Mieluummin kotikonstein eroon.
Kommentit (14)
Suosittelen sokerointia, vähän kirpaisee, mut sit on sileenä pitempään. Näppyjä ei tule ainakaan mulle :)
höyläystä ei tosiaan kannata edes harkita, kemikaalien kanssa tahmaaminen ei innosta eikä halua muillakaan poistattaa. Pinseteillä mennään. Jee. Mitään porsliinia en edes haaveile (en onneksi haluaisikaan - happamia?).
saa myös siitä että ajelee niitä karvoja väärään suuntaan pois ;)
Ensin lämpimällä vedellä huuhtoa ajeltavaa paikkaa niin "pehmenee" helpommaksi ajaa ja karvat irtoa vat ihosta ylöspäin. Käytä hyvää saippuaa tai geeliä ennen ajelua, eli ei pelkällä vedellä ja saippualla.
Ja jos naiset olette seuranneet kropan toimintaanne niin karvojen ajelunkin suhteen iho toimii eritavalla kierron alussa, keskivaiheella ja kk aikaan ;)
Miten estää karvojen kasvu ihon alle? Olen kokeillut niin vahaa, epilaattoria kuin sokerointiakin ja silti ainakin bikinirajoissa karvat alkavat kasvamaan ihon alle ja tulee tulehduksia. Karvoja ajelemalla ei ala karvat niin helposti kasvamaan ihon alle, mutta en jaksa enkä ehdi niitä päivittäin ajelemaan.
sokeriahan voi helposti keittää itsekkin (sokeri, sitruuna ja vesi) pitää vaan kattoo, ettei polta itteensä. ei kande alkaa liian kuumalla sokerilla hommaan.
itse oon huomannut, että apua on lämmösellä vedellä suihkuttelu ja talkkia. höylän jäljiltä meinaa josku noita näppyjä tuleen. en aina jaksa keitellä sokereita...
säärissä ainakin auttaa karvan ihon alle kasvavissa karvoissa kuivaharjaus ja jalkojenkuorinta voide.
jos oikeen laiskaksi heittäydyn, käyn poistattamassa karvat pimpasta, toimitus kestää sokeroinnilla 15min ja sit ei tarvii pariin viikkoon tehdä mitää :)
Mitä tuo sokerointi käytännössä tarkoittaa? Ja miten sen voi tehdä itse?
http://www.vartalosokerointi.com/miksi.htm
itse oon tehnyt 4dl sokeria, pari rkl sitruunan mehua ja tilkka vettä.
keitetään kattilassa reilut 10min, niin että se kirkkaan keltaista. jäähdytetään iholle sopivaksi. lakanasta suikaleita ja levitetään iholle pienille aulueille sokeri. hierotaan lakana tahmaan ja nykästään karvan suuntaisesti. vaatii siis vähän opettelua.
jos sokeri kerkee mennä kattilassa ruskeaksi, niin ei toimi oikein, tätä en tiedä miksi, ehkä joku muu tietää.
Ei kuule auta vaikka kuorii ihon. Silti bikinirajassa karvat kasvaa ihon alle. Säärissä tuo ongelma on harvinainen, en edes jaksa kuoria. Onko mitään muuta neuvoa miten estää karvojen kasvu ihon alle?
testailen parhaillaan ja hyvältä vaikuttaa näin parin päivän jälkeen :)
tuo veetin pillunkarvavoide. tietäis kysellä kauppiaalta josko tilaisi. (en kehtaa kysyä onx jotai millä pääsee eroon pillun karvoista =D )
vähän hutiloiden kirjoitin :). Veetin voide on siis niihin näppyihin, hyvin toimii!
Itse otan karvat pois vahalla/epilaattorilla/loput pinseteillä ja näppyjähän noista tulee, vaikka miten desifioisi.
Ei ne haittaa ja ovat KIIHOTTAVAT !
semmonen miehille tarkotettu höylä, kolmeteräinen. super terävä pitää olla, eli joka ajolle uus terä vaikka sääriin ja kainaloihin voi käyttääkkin samaa terää useemman kerran.
intiimisaippuaa käytän "partavaahtona" ja ajella voin vain n.3n päivän välein vaikka sänkeä on jo seuraavana aamuna. jos ajaa useammin, on näpyt ihan varma juttu.
ihan ylhäältä en voi ajaa ollenkaan, pakko jättää semmonen "otsatukka" kun siinä karvat kasvaa niin ihon myötäisesti että jos ajaa tai vahaa niin karvat kasvaa siäänpäin ja sit tulee semmosii vähemmän kivoi mätäpäisii näppyi =/
eli täys posliini 24/7 ei tule mulla kuuloonkaan.....elämä on!