Kallis talo, hienot autot ja upea sisustus.
Hyvät palkat. Mutta kutsuilla tarjoillaan Frödinge- pakastekakkua, valmislihapullia, prinssinakkeja ja vaahtokarkkeja? Missä maku??? Joka raja sentään!
Kommentit (42)
Me olemme tämän perheen todella hyviä kavereita. Ei varmasti löydy parempiakaan. Mutta silti edelleen olen sitä mieltä, että joku raja pitää olla tarjoiluissa. Hassua, että täällä suurin osa ON SIPSILINJALLA. Antaa olla. Oma moka. Kirjoitin väärään paikkaan siis. Vähän odotan rispektiä ystäviltäni, mutta te olette kaiken luuseriuden huippu-
Ap.
Kun viitsit nipottaa siitä, että tarjoilut eivät arvollesi sovi! Kai sitä on sitten oikeus pitää itseään parempana ihmisenä, jos omistaa sen hienon talon ja auton...
ja sitten tarjoais tyyliin pakastepizzoja, niin kyllä mä vetäisin siitä tiettyjä johtopäätöksiä....
mulla on yksi tuollainen tuttavaperhe. He eivät kerta kaikkiaan tykkää ruoanlaitosta! He haluavat olla ystävien kanssa ja kutsua käymään, mutta kerta kaikkiaan vihaavat ruoanlaittoa. Naureskellaankin sille joskus yhdessä. Me ollaan vaan tyytyväisiä kun nähdään ja jutellaan mukavia, kun kenenkään ei tarvi olla stressaamassa keittiössä. Ja todellakin, vaikka rahaa olisin nähän enemmän, niin kuinka moni ottaisi jonkun pitopalvelun _tupareihin_? Jotkut ristiäiset ymmärtää, mutta tuparit?
ja kyllä toi mustakin kuulostaa aivan karmealta! Onhan se nyt ihan itsestään selvää, että tuollainen on epäkunnioittavaa vieraita kohtaan, joten kyllä on pahasti etiketti hakusessa tuolla emännällä. Etkö ap ole koskaan aiemmin huomannut kaverissasi mitään vastaavaa?
Frödingen kakut ovat hyviä ja käteviä, kun ei osaa, eikä ehdi tehdä kaikille sopivaa tarjottavaa. Nimittäin monet Frödingen kakut ovat mm. gluteenittomia ja vähälaktoosisia!
Ymmärtäisin ap:n ärtymyksen, jos tarjoiluina olisi ollut vain sipsejä, mutta Frödingen kakussa ei ole mitään pahaa. Kaikki eivät osaa leipoa itse.
Ap ei kertonut mitään juomapuolesta. Se oli ilmeisesti mieluista, vai?
Tarjoilut tilanteen mukaan.
ja sitten tarjoais tyyliin pakastepizzoja, niin kyllä mä vetäisin siitä tiettyjä johtopäätöksiä....
"paras" ystävä joka ottaa herneet nenään tupari tarjoiluista? Toivottavasti niillä ei ole kovinkaa montaa "ystävää".
Tai sitten ap:lla on hiukan vähemmän neliöitä ja kuluneempi auto kumminkin ;)
Ehkä rahat tiukalla,
kun on niin isot lainanlyhennykset noista kaikista puitteista?
Ja vielä sekin, että ollaan yötä päivää töissä, että selvitään lainoista, joten ei ehditä itse leipoa.
Tai sitten ajatellaan, että kukapa vaivautuisi vieraille tekemään mitään tarjoiluja itse.
Sä varmaan tilaat jotain hienoa valmista, mä puolestani itse väsään jotain aika perinteistä, mutta juhlavaa. Mutta silti tulla nyt jollekin vauvapalstalle itkemään tarjoiluja jälkeenpäin, huh huh, olet outo.
Miehen kanssa voitais jostain tarjoiluista jutella juhlien jälkeen, mutta ei sitten ikinä tulisi mieleen tulla nettiin taivastelemaan, että jos on hieno auto ja sohva, miksi tarjoo vaahtokarkkeja tai valmiskakkuja...
Ja ap, selän takana tarkoituksellinen pahan puhuminen on luuseriuden huippu eikä silloin olla mitään todella hyviä kavereita oikeesti. Voi olla, että kaveri jopa olis möhlinyt jotain, mutta silti fiksu ei ala sitä levittelemään.
Ainoa oikeasti arveluttava osapuoli tässä jutussa on kuitenkin ap. Meille ei kutsuta noin pinnallista porukkaa kylään ollenkaan. Onneksi ei harrasteta kissanristiäisiä, joissa on vieraana pinnallisia wannabe-nousukkaita, joilta puuttuu sydämen lisäksi inhimillisyys.
Ehkä valmispöperöt oli kuitenkin suoranainen piikki sinulle, ap ja muille kaltaisillesi "bestiksille".
että lähes aina laitetaan tarjoilun viat naisen syyksi... Turha naisten itkeä tasa-arvon perään kun itse sitä poljetaan...
Onhan se nyt ihan itsestään selvää, että tuollainen on epäkunnioittavaa vieraita kohtaan, joten kyllä on pahasti etiketti hakusessa tuolla emännällä.
jos tarjoilut ei kelpaa. Musta on mautonta tulla tänne vinkumaan, että sai kyläpaikassa huonoa ruokaa. Pysyy omien patojen äärellä, niin ei tarvitse valittaa. Yh, kaikenlaisia pallpäitä sitä täältä löytyykin. Ehkäpä se emäntä tiesi millaista porukkaa on tulossa; ei helmiä sioille :D
sisustamisesta ja autoista tarkoita että on automaattisesti kiinnostunut myös ruuanlaitosta...
hienoperse.
Sillä sun kaverilla ei todennäköisesti ole ollut aikaa/voimia työpäivän jälkeen kokkailla ja ehkä sitä ei hirveästi kiinnosta brassailla ruualla. Hän halusi pienellä vaivalla jotain tarjottavaa. Ja varmaan heillä on myös kovat menot ja rahat tiukilla. Kyllä mä ainakin laitan rahat mieluummin omaan kämppään kuin tuttujen sapuskoihin :D
Tosin mä en kyllä mitään tupareita ja kekkereitä kodissani järjestele.
t. eräs, jolla myös komeat puitteet
ettei ole aihetta tarjota ns "helmiä sioille" :D
Kyllä meilläkin vähän katsotaan mitä kenellekin tarjotaan.
t. hieno talo, autot ja upea sisustus meilläkin
Se on ihan oikeasti suosikkikakkuni ja voittaa monet hienojen leipomoiden kinuskikakut, joihin on aina tungettu jotain aprikoosihilloa tmv. kakkua "raikastamaan"... Yleensä syömme sitä perheen sisäisillä kekkereillä (kuten äitien- ja isänpäivinä), mutta olen tarjonnut sitä joskus vieraillekin.
Terv. Uusi OKT, kiva sisustus, kaksi uutta autoa ja moottoripyörä
ei voi kutsua koskaan ketään kylään eikä järjestää juhlia? Paitsi jos kustantaa joka kerta kalliin pitopalvelun?
Mun tapauksessa on juhlavieraiden kunnioitusta tarjota valmiskakkuja kuin jotain omatekoista karseaa läjää, olen tod. surkea kokki. Silti kutsun mielelläni ystäviä kyläilemään ja olenpa järjestänyt useammat tuparitkin, vieläpä mielestäni hienoissa puitteissa ;-)
ja pakastekakkuja. ihan oikeasti, sen verran mussa on emäntää...