Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kallis talo, hienot autot ja upea sisustus.

Vierailija
01.07.2009 |

Hyvät palkat. Mutta kutsuilla tarjoillaan Frödinge- pakastekakkua, valmislihapullia, prinssinakkeja ja vaahtokarkkeja? Missä maku??? Joka raja sentään!

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

me samoilla kutsuilla :)

Vierailija
2/42 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raja ei ilmeisesti ole kulkenut ystävien valinnassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos heillä on itsellä varaa käydä ulkona syömässä päivittäin,joten kutsujen pitämiset voivat olla vähän hakusessa =)

Vierailija
4/42 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai/ja työ pitää niin kiireisenä ettei ole aikaa. Kaveriporukalle(?) ei sentään viitsi kutsua pitopalvelua (tai siihen ei ole rahaa).

Hyvät palkat. Mutta kutsuilla tarjoillaan Frödinge- pakastekakkua, valmislihapullia, prinssinakkeja ja vaahtokarkkeja? Missä maku??? Joka raja sentään!

Vierailija
5/42 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaankin vieraitten mukaan.....

Vierailija
6/42 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi tarjota low quality-tarjoiluja?

Jos ei itse osaa/ehdi, voisi edes tilata jostain kunnon pitopalvelusta tarjottavat. Minusta on vieraiden aliarviointia tarjota em. menuuta, jos puitteet ovat kuvaamani ja tilaisuuden tarkoitus ovat tupaantuliaiset. Kun heille vei tasoisensa tupaantuliaislahjankin, on todella ala-arvoista syödä pussilihapullia ja puolisulanutta Frödingeä.

Ap, joka tottunut huomioimaan vieraansakin, ei pelkästään itseään.

Vierailija
7/42 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kutsuja halusi painottaa tilaisuuden epämuodollisuutta. Ehkä hänellä teki pitopalvelut ohari ja oli pakko tarjota mitä sai lähikaupasta. Ehkä hän ei ole kovin kiinnostunut ruoasta. Mistä me voimme tietää miksi tarjosi sellaista ruokaa kuin tarjosi.

Vierailija
8/42 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on niin isot lainanlyhennykset noista kaikista puitteista?

Tai sitten vaan halusivat omannäköiset/rennot tuparit, ei noissa tarjoiluissa ole mun mielestä mitään outoa. Ehkä niissä tupareissa oli tarkoitus keskittyä yleiseen hauskanpitoon eikä gourmet-tarjoiluihin? Jos haluaa luoda rennon ilmapiirin, niin eiköhän tuollaiset tarjottavat ole paremmat kuin jotkut mukahienot kaviaarit ja shampanjat.

Vierailija
9/42 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä on ihan samat puitteet kuin kavereillaankin! Siksi kai me kavereita ollaankin. Mutta olin todella pettynyt, että joku voi näissä olosuhteissa tarjota jotain niin roskaa. Meillä sama olisi hoidettu edes omatekoisilla lihapullilla, omatekoisella kakulla ja grillipartyilla. Oikeasti. Kuka haluaa maksaa paljon jostain lahjasta ja mennä hienoon kyläpaikkaan ja saada tarjouluksi Frödingeä???

Ap. Joka tietää, että pieni vaivannäkö kannattaa.

Vierailija
10/42 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päättäessään mennä YSTÄVÄN tupareihin? Huoh.

Itse teen aina kaiken itse ja montaa eri sorttia mutta ihan mielelläni menen silti kavereille kyläilemään vaikka tarjoiluna olisi pelkkiä perunalastuja... Se seurahan on tärkein, ei mitkään puitteet...

Ap:llä on ihan samat puitteet kuin kavereillaankin! Siksi kai me kavereita ollaankin. Mutta olin todella pettynyt, että joku voi näissä olosuhteissa tarjota jotain niin roskaa. Meillä sama olisi hoidettu edes omatekoisilla lihapullilla, omatekoisella kakulla ja grillipartyilla. Oikeasti. Kuka haluaa maksaa paljon jostain lahjasta ja mennä hienoon kyläpaikkaan ja saada tarjouluksi Frödingeä???

Vierailija
11/42 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdollisuutta tehdä itse?

Ja meillä jäi tuparit pitämättä kokonaan, koska pelkäsin, että joku ajattelis pahasti valmistarjoiluista. Muuhun ei vaan siinä tilanteessa pystynyt, joten ei sitten pidetty ollenkaan. Harmittaa näin jälkikäteen. Olisko ap:sta sitten ollut parempi, ettei kavereilla olis ollut tupareita lainkaan?

Ovatko muuten nämä ihmiset aiemmin tarjonneet gourmeeta eli siksi odotit jotain hienoa? Jos eivät ole ennenkään olleet hyviä emännöimään, ehkä uudet seinät eivät vaan niitä taitoja ole tuoneet?

Vierailija
12/42 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat kyllä muutenkin pimeeltä, kyllä nyppis, jos tietäisin omissa kesteissäni vieraitten olevan tuommosia juntteja.

Vierailija
13/42 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa voi olla hyvinkin, mutta sitä ei haluta laittaa, kuin itseensä ja muitten suhteen ollaan pihejä.

Vierailija
14/42 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puitteet on kyuin satulinnassa, pitää tarjoilukin olla muuta kuin perunalastuja, senkin JUNTTI!

Vierailija
15/42 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka asunkin asokodissa:-)

Vierailija
16/42 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen niin valikoiva että en todellakaan edes tunnistaisi sellaista. Laatua arvostavahan ei ole koskaan maistanut Frödingen kakkua, eikö totta?

Vierailija
17/42 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en todellakaan osta sellaisia. Itse ostan Prinsessakakut Ståhlbergin leipomosta Tampereelta, joten kysyin emännältä, että mistä kakku on ja vastaus tuli apteekin hyllultltä, että Frödingeä tämä. Sellainen pieni puolisula kirppu....

Vierailija
18/42 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisissa "pakko-kai-noikin-on-pyytää-käymään" rääppiäisissä. Eihän muuten tarjoiluksi riittäisi pieni puolisula kirppu...

Vierailija
19/42 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne kutsuille siis mennään ja ostetaan lahja, jotta saataisiin hyvät tarjoilut? :D

Vierailija
20/42 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeasti? Vituttaa tuparitarjoilut? Mua taas ihmetyttää että joku edes kutsuu noin boring ihmisiä mihinkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme