Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TAMMIVAUVAT 2009 heinäkuun alkuun!

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tosiaan ollu hiljasta. En oo itekkää sit viittiny mitää turhuuksii tul jaarittelee. Viikonloppu taas oli ja meni. Onneks mies alotti nyt Turussa ja on odotettavissa illaksi kotiin :D Toivon vaa, et nyt on siäl töitä kolmeks viikkoo, et löytyis sit lähel taas muuallaki lisää... ettei lähtis muualle.

Mies on ain halunnu koiraa ja mä oon sanonu et sitte ko tulee lähemmäs töihi et ehtii itekki hoitaa, ettei se jää mulle yksin. Mut nyt ollaa kuitenki kateltu viikonloppu kaikkii mahdollisuuksii... katotaa kui käy ja kuka sitte valkataa jos niiksee tulee.

Me puuhaillaa yleens kaik yhes jotai koti- ja pihahommii. Välil piipahdetaa kyläs, lähinnä meiä tai miehe mutsil tai miehe mummil. Meil käy jonku verra vierai sitte, yleens vkl just ku mieski koto.

Kauheest väsytti viä tänääki aamust ja oikee ärsytti vahvasti ku molemmat pojat oli korva juures, eikä hetkeekää hiljaa :( Olin taas lauantai-yön töissä ja näi se sitte kostautuu. Mut mä tykkää kyl käydä ku saan vähä ol sit erillää ja nähä ihmisii. (vaik ne yleens kännis ovatki...)

Vauva meni jo pihapäikkäreil. Mä en oikee tiä, et pitäskö antaa puuroo tähä aikaa ja myöhemmi vast ruoka mut sitte menee kaik syömiset iha paljo myöhemmäks kyl... Ku ei hän oikee sellasii aamupaloi kauheest ku syö maitoo jotai puol 5 mais yleensä ni sitte on nälkä vasta 10-11 aikaa ja haluu nukkumaa. (??)

Kovasti viihtyy matollaan, varsinki jos joku lörpöttelee vieres jatkuvasti. Pyllyy punkee ylös ja välil tulee itku ku nenu kopsahtaa ikävästi. Hampai prätkyttää mut minkäs sil sit mahtaa ku ei ne kerta tuu. En oo lääkettä antanu, nukkuu kuitenki iha hyvi.

Mites se tapaaminen?? Aika moni on innostunu jos valitaan isompi kaupunki, joten ehkä se on sitte joku sellane. Laittakaa kaik mitkä teil sopii ni katotaa osuuko monella samaan ja se valitaan??

Mul käy ainaki: Pori, Turku, Tampere, Salo, Helsinki vähä siin ja siin... ja kaipa se Hämeenlinnaki.

Nyt vilkasemaa vankkureihi ja sitte kattomaa Lemmen Viemää, on taas nii jännä :D Ai nii, paras kaveri kävi eile (vähiksen kummi) ja sano, et heil on vihdoin tärpänny :D On ne sit mont vuot yrittänykki ja sanottu joskus, ettei välttist enä tuu. Kiva!

Marlene ja pihaileva vauva 5,5kk

Vierailija
62/70 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee vähä sillee, että jos muutki tulee kirjoitteleen, niin sitte itsekkin kirjoittelee. :) En määkään viitsiny sitte yksin pinoilla vaikka kävin netissä käydessä kuikkaan, että onko kukkaan kirjoittanu. Aina viikonloput hiljaisempaa täällä, ku ihan ymmärrettävästi kaikki viettää viikonloppua. Niin mekin. :)

Omppulin äitikös se kyseli viikonloppu ohjelmasta. Meillä on aina kauhee kiire joka paikkaan ja suhataan ympäriinsä. Ku mies tulee reissusta kotiin aina torstaina iltapäivällä, niin sitte pitää heti mennä kauppaan ja yleensä hänen vanhempien luo näyttään Kallea ja sitte suhataan asioita, kavereita (joilla pitäis kyllä ennättää käydä useammin!) ja iltaisin aina tullaan kotiin ihan rättipoikki ja hups sinne meni viikonloppu. :) Mut mulle kyllä sopii, että ei olla kotona, ku oon aina viikot yksin täällä kotosalla, ku ei oo ajokorttii, niin ei oikein pääse muutaku rattailla ja mitäpä mää sinne kaupunkiin Kallen kaa. Hyvin kalle viihtyy kyllä kaupoilla, mut en mää ossaa niin hyvin yksin lähteä ku miehen kaa. Nyt on tullu sitte mulle tavaksi aina viikolla mennä yhdeksi yöksi äitini luo maalle, niin se lyhentää mun yksinäistä viikkoo mukavasti.

Tää on kyllä välillä niin rankkaa tää reissuleskeys... Eilinen meni taas ihan itkuksi ja nytkin vaan odotan, että olis huominen millon pääsen sinne maalle ja pihalle. Syyskuun eka päivä pitää tän vuokrakämpän olla tyhjänä ja sitte saan sen oman pihan ja perunamaankin. :D Ihanaa sitte, ku on tilaa!! Ei varmaan niin masennakkaan tälläset sadepäivätkään niin paljon.

Pelottaa kyllä se muutto vauvan kaa. Huoh! Ku muutto on aina muutenkin hirvee homma, niin sitte vauva siinä mukana! Pitää Kalle viiä hoitoon ja pakkailla järkevästi ja yrittää saaha suurin osa saman päivän aikana. Ja pelottaa se, että ku yleensä sitte oon viikossa suunnilleen laittanu kaikki tavarat paikoilleen, niin kuinka kauan nyt menee, että saa sen viimeisenkin laatikon purettua. :o

MARLENE: Ei oo totta oikeesti! Minun mies alkoi nyt sitte puhumaan mulle kans, että koira pitää hankkia!! Ku oon sanonu sille sen koirakuumeeseen, että sitte ku on omakotitalo, niin iiks nyt pitäis lunastaa lupaus. Mut sanoin,että ei tähän hetkeen nyt ainakaan...ehkä ens talvena, jos sille taas tulee hiljaisempi hetki töissä, niin saa sillon peuhata sen pennun kaa. En halua hoitaa kahta vauvaa yhtäaikaa...koiravauvaa ja ihmisvauvaa. Ja just se, että se ois sitte mun vastuulla alkuviikon aina. Ja vielä jotain metsästyskoiraa se haaveilee...dreeveriä tällä hetkellä. Ensin autokuume, sitte talokuume ja nyt koirakuume! Mitä vielä? Vauvakuume?! :D

Mites Jadmiraksella menee koiravauvan kaa?

Mää seuraan sivusta kans tota tapaamiskeskusteluu, ku mun on vähä paha täältä Oulun seudulta lähteä mihinkään Helsinkiin...tulis niin kalliiksi ja pitkä matka Kallen kaa... Mut jos Ouluun päädytte, niin oon mukana. :DD

Kaurapuuroa testasin tänään, eikä ainakaan vielä mitään oo tullu. Ja ens viikolla ois tarkoitus alottaa liha... Ja banaania ajattelin testata kans tällä viikolla, ku sitä on niin monessa sekoituksessa. Ja omenaa pitäis kans jossain vaiheeessa ens viikkoo testata...

Ja lisää kestoja tilaan nyt vähä salassa mieheltä, mut mun äiti lupas ne sponsoroida, niin ei oo sitte miehellä siihen sanomista. :DD Ku hän ei ymmärrä miksi niitä pitää taas tilata... Mut ku nakkelin just pienii pois, niin taas ois parin vaipan vaje. Ja yks yövaippa pitää tilata lisää, ku menee hermo kertiksien kaa, ku ne vuotaa öisin nykyään AINA! Sivusta, ku se etusivuläppä menee rullalle,ku Kalle on niin vilkas poika öisinkin. Auttaiskohan housuvaipat tähän ongelmaan???? Ajattelin laittaa villikset kertiksen päälle, jos joutuu kertiksii käyttään. Kuivuu niin hitaasti noi yövaipat, että tulee kahdella vaipalla aina joka kolmas yö pakosta kertiksen kaa. Siispä lisää tilaamaan. :D Ja pitäis omaa kestovaippa kaavaa vähä entrailla paremmin istuvaksi...

Manducaa oon nyt sitte testaillu...tuli viime viikolla postissa. En oo vielä oikeita säätöjä löytäny, ku tulee kipeiksi hartiat ja alaselkä...jotain pitää siis vielä säädellä, ku tietäis vaan, että mitä. Ja Kalle aluksi vähä vierasti sitä asentoo, mut on se tottunu nyt jo ja tykkää kyllä. Mut se imeskelee niitä kankaan reunoja...se on huono homma. :/

Mukavaa alkuviikkoa kaikille ja Tiitiselle peukkuja pystyyn, että toinen tärppäis pian. Mää oon kans kauheena miettiny Kallen synnytystä ja kai se aika kuultaa muistot, ku tekis mieli päästä synnyttään taas, että osais vaatia erilaista kohtelua ja vois kokeilla luomuna synnyttää. :)

Amelie ja Kalle huomennna 6kk!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa minäkin taas yrittäisin hiukan kuulumisia raapustaa. Mies on ollut lomalla juhannuksesta asti, joten vilskettä on riittänyt. Nyt mies palasi muutamaksi viikoksi taas töihin ja hyvä niin, saadaan me muut vähän levätä välillä ja saadaan taas normaalirutiinitkin pyörimään :-) Miehellä on vielä elokuun lopussa pari viikkoa lomaa ja hän haluaisi kovasti jonnekin ulkomaille reissuun silloin. Mä vähän mietin vielä, kun kaikenlaista sikainfluenssaa saa pelätä, joten saa nähdä uskaltaako sitä kotoa minnekään lähteä ;-) Tosi vähän muuten ollut juttua missään siitä, kuinka sikainfluessa vaikuttaa vauvoihin tai siis kuinka vaarallinen on vauvoille. Tietääkö joku?

Meidän tyttönen on kääntynyt jo reilun kuukauden ja hiukan pääsee peruuttamalla liikkumaan, mutta muuten aika pitkälle vielä pötköttelee leikkimatollaan. Syömisasioissa meillä on melkoisia ongelmia. Tytteli on edelleen hirveä tissitakiainen, tuurilla voi joskus nokkamukista muutaman kymmenen milliä juoda, mutta aina ei huoli sitäkään. Kiinteitä oon myös yrittänyt tyrkyttää enemmän ja vähemmän säännöllisesti puolitoista kuukautta, mutta tosi huonolla menestyksellä. Hyvä jos teelusikallisen saa menemään, kun jatkuvasti yökkäilee ja sylkee kaiken pois. Joten täällä on turha haaveilla mistään omista menoista, vaikka tuntuu, että välillä tulisi kyllä tarpeeseen.

Tapaamisesta voisin minäkin olla kiinnostunut, jos tapaamispaikka on jossain Helsinki – Tampere akselilla. Olisi kyllä hauska saada uusia samassa elämäntilanteessa olevia tuttavuuksia.

Nyt taas takaisin sorvin ääreen, taisi päiväunet loppua, kun vaunut heiluu siihen malliin.

Stiina ja tytteli 5,5 kk

Vierailija
64/70 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unet loppu kesken... Tai oon nukkunu koko yön tosi huonosti, en meinannu saaha unta ja heräilin monta kertaa. Tämmöstä ei oo kyllä ennen tapahtunu.

Tilasin viime viikolla vaippoja ja ne pitäis postista hakea. Nyt siis oottaa 6kpl bumGeniuksia, kun ne on hyviksi havaittu. Kaikki muut mitä oon tilannu ja testannu on ollu toimimattomia meidän neitsykälle. Ja nuo tulee halvemmaksi, kun ei joka kokoa tartte uusia tilata. Mies itseasiassa käski tilata lisää vaippoja, kun nyt pitää melkeinpä joka päivä pestä ellen käytä jotain sisävaippoja lisäksi. Vaikka eipä tuo ole vielä senttiäkään näihin kestoihin investoinu. Mitä yövaippoja ootte käyttäny? Meillä on bumgenius omalla imullaan ja lisänä bamboo fold it eikä oo pettäny. Päikkäreillä on oman imun lisänä bamboo doupler.

https://publications.theseus.fi/bitstream/handle/10024/3418/Malm_Marjo…

Tuolla on Amelie sivulla 56 taulukko nuista kuluista ja arvioista, niin kannattaa miehelle rahan kautta varmaan perustella uusia vaippoja.. ;) Ja että teidän tuleville vauvoille ei tartte ostaa jos nämä nykyiset vaipat säästätte! Niin me ainakin aatellaan ja sen takia oon tilannu neutraaleja värejä, että käy tarvittaessa pojallekki. (nyt kyllä yhen pinkin tilasin, ku en voinu vastustaa :) Kestovaippainfon sivuille myyjät laittaa ainakin tietoa alennuksista, niin niitä kannattaa seurata, ja postikuluttomuuksia. Ja siellä on tosi hyviä vaippoja myynnissä käytettynäkin. Se niistä vaipoista taas. On vaan niin mukava aihe ;)

Konttaamaan tyty lähtee hetkenä minä hyvänsä. Nyt liikkuu ku mittarimato: konttausasentoon, jalkoja eteenpäin, liukuen mahalleen ja käsiä eteenpäin.. Tosi hassun näköstä mutta "lujaa" mennään eteenpäin :D Lempilelu on tällä hetkellä tuttipullo, missä on muutama makaroni. Sitä on kiva pyöritellä ympäri lattioita ja mennä perässä.

Sanoin tässä taannoin miehelle, että olis ihana olla raskaana. Raukka pyöritteli vaan silmiään :D Mutta just se tunne ja ihana kun vauva potkii ja oli ihana masu, mutten mä nyt kyllä sitä vauvaa haluais.. Tai mistä sitä tietää, kun mieli muuttuu koko ajan. Synnytys oli kyllä semmonen, että ei yhtään sitä uudelleen haluta kokea. Serkulle tulee kaksoset loppuvuodesta, ihkua! Fannilla on jo aika pitkällä, kun rakenneultraa jo pukkaa?

Kiinteitä ei vielä olla alotettu, mutta kaipa niitä tässä pikkuhiljaa. On vaan helpompaa vaan laittaa tissi suuhun eikä tartte sen kummemmin miettiä.. Voiko kukkakaalilla alottaa? Mitä maustetita ootte laittanu? Mitä voi laittaa?

Viikonloppusin ei tehdä mitään ihmeellistä. Yleensä ei suunnitella vaan tehään mitä mieli tekee. Joskus käydään jossain kylässä ja joskus vaan öllötellään kotosalla. Mies saa viilettää niin paljon töissä, että haluaakin vaan olla yleensä. Minä sitten haluan jossain käydä ihmisten ilmoilla, kun niin paljon kotona oon.

Tänään taitaa olla sisäpäivä, kun vettä tulee ihan maahan asti. Eilen pesin matot ja auton sisältä. Tänään varmaan siivota että voi sitten puhtaat matot tuoda. Vaikka eipä tuolla taida mikään kuivaa :/ Mut nyt suihkuun, että ehin ennen tytyn heräämistä.

Hyvää 6kk synttäriä Kallelle!! Ja kaikille muillekki joilla merkkipäivä on!

Hömppä

Muoks: niin ja pääsinhän mä sinne akkoin iltaan. Mies tuli ajoissa kotiin. Kävin viihteelläkin ja mukavaa oli. Päätin kyllä että seuraavan kerran lähen sitten ku en enää imetä.. Oli nimittäin niin tuskaa aamulla kun ei vielä voinu tissitellä ja kipeää teki. En saanu nukuttuakaan ku yritin pumpata, muttei mitään auttanu. 500ml hukkaan kaadoin maitoakin... :(

Vierailija
65/70 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hömppä: Kyllä mää ajattelin kans säästellä noita vaippoja seuraavalle ja kavereille syntyy vauvoja, niin myy niitä kans eteenpäin vähä. Ku seuraava vauva meillä on sitte tyttö, niin haluan kaikkia ihanuus tyttövaippoja. :D Pitäis kyllä etsiä käytettyinäkin noita vaippoja... Ajattelin nyt tilata fuzzeja ku en viitsi enää bummareita tilata, ku meillä jo isoin säätö käytössä (Tai no vyötärö on melkein kaikista tiukimmalla, mut ne kaikki nepit on auki), niin en viitsi siksi yhdenkoon vaippaa enää tilata. Paitsi fuzzin yhdenkoon kyllä ajattelin tilata, mut siinä on paljon enemmän säätövaraa ku bummareissa. Ja sitte ajattelin itse ommella sisävaippoja, ku villa antaa kuitenkin anteeksi, jos ei oo niin priimavaippa sisällä kuhan on hyvät imut. Ja ei miehellä mitään oo kestoja vastaan, ei vaan hoksaa miksi niitä pitää taas tilata, mut haluan että niitä on tarpeeksi ja ku osa vaipoista on sellasii "kotivaippoja" että jotka on vähä huonompii, ettei viitsi kaupungille vaikka laittaa...

Yövaippana meillä Ronja & Roope tuplaläppä ja toimii pommin varmasti,ku on hahtuvat päällä. :)

Ai niin niistä mausteista mun piti tulla, eikä vaipoista. :)

Laitoin eilen kallen soseeseen sipulijauhetta ja meiramia ihan pikkiriikkisen. Maku parani heti ja veteli MINUN tekemää sosetta naamaan innolla. :D JEE! Mut nyt sitte aamulla heräs isoihin pieruihin ja vatsaa väänsi...en sitte tiedä johtuiko niistä mausteista, vai kaurapuuro kokeilusta vai minun illalla nauttimistani coca-colasta ja viinirypäleistä. :o

Kuinkahan kauan kuivatut mausteet säilyy? Sain lahjaksi viime vuonna kaikkii kuivattuja yrttejä, että uskaltaakohan niitä enää käyttää...alkavat olla vuoden vanhoja...

Mulle neuvolassa sanottiin, että melkein mitä vaan mausteita ja yrttejä voi käyttää sieltä miedoimmasta päästä. Sipulijauhetta, paprikaj., meiramia, basilikaa, oreganoa, laakerinlehtee, kirveliä yms yms. Pippureita sanoi, että ei kannata ku vaikka esim lihan keitinliemessä kokonaisena, jos niinkään...

Mut nyt syödään tietokoneen tuolin jalkaa ja samalla äidin villasukkaa, että aamupuuron laittoon. :D

Amelie ja Kalle 6kk! :D Ajattelin porkkanapiirakkaa leipoa itselle Kallen merkkipäivän kunniaksi. Puoli vuotta sitte tähän aikaan oli jo jännittävät paikat... Taisin pomppia pallon päällä. :D

Vierailija
66/70 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnille oli yön aikana vihdoin puhjennut hammas. Eilen piti antaa kaks annosta särkylääkettä, aamulla ja iltapäivällä, mut illalla ei enää tarvinnut onneksi. On se onni että on lääke jota saa antaa noin pienelle, kamalaa se on kuunnella sitä kirkumista ja miettiä kuin tuskissaan pikkunen onkaan.

Mausteista: Mä oon kans omia tekemiä ruokia maustanut niin hyvin maistuu, omasta mielestänikin on hyvää. Oon käyttänyt meiramia, basilikaa, persiljaa, tuoretta sipulia ja valkosipulia ihan pikkuisen, laakerinlehteä, pippureista olen laittanut liharuokiin maustepippuria ihan pikkuisen. Myös tomaatilla maustoin yhtä pastaruokaa. Mulla on ollut se ajatus, että mahdollisimman samantyyppisiä ruokia Onnille kuin mitä me syödään itsekin, niin on sit tuttuja makuja kun alkaa ihan sitä samaa ruokaa syömään. Ei oo Onnille mitään mistään tullut vielä.

Oliko muuten muilla sellasta, et raskauden aikana pystyi syömään jotain jolle on allerginen? Mulle tulee kutinaa ja ihottumaa sitruksista ja tomaatista, mut raskauden aikana huomasin et pystyin syömään niitä ihan niin paljon kuin halusin. Mun äiti kertoi että sillä oli mua odottaessa käyny päin vastoin, yleensä pystyi syömään tomaattia ja sitruksia, mut sillon sai ihottumaa.. Jännää.=)

Mukavaa päivää!

Omppulin äiti & Onni 6kk 2vk

Vierailija
67/70 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tost odotusajan jutusta. Mun tuli himo Zero Kokikseen ja kiskoin sitä iha olan takaa. Normisti en voi mustia limppareita juoda ku tulee maha kipeeks. Ja allergiat muuten hävis kokonaa! (Eläimet, heinät yms) Ihana oli ku ei tarvinu mitää lääkkei napostel niiko esim. nytteki joka päivä.

Me lähetää tänää sit hakee sitä hauva-vauvaa :) Mua vähä pelottaa, et onhan ratkasu nyt varmasti oikee, mut niihä sitä aina joka asiaa tulee epäiltyä. Kultasennoutajan poikavauva on muuttamassa siis illalla meille. Saatii pojilleki vahti kotii onneks. Se on aina nii kovan työn takana. Mut ollaa menos nii myöhää ja matkoihi menee muutama tunti per suunta joten ei niit ois voinu mukaankaa ottaa.

Nyt toi sitteri prätisee jo nii lujaa, et taitaa ol välipala-aika. Heipat!

Marle ja vähis ens viikol 6kk!

Vierailija
68/70 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä kaikki on? huhuu?

No olin minäkin taas vuorokauden poissa koneelta, ku olin äidin hoiteissa. Oli ihana ku sain nukkua aamulla, ku äiti kattoi Kallea. Kalle sitte päätti 6kk etapin kunniaksi pyllähtää istumaan. :D Se on jo jonku aikaa mahalla ollessaan oikonojassa saanu hinattua pepun maahan ja nyt se tajus kääntää ylävartalon mukana ja käsiinsä nojas ja piti itseä pystyssä sen aikaa, että ehdin kuvia ottaa siitä. :)

Ja ihanan näköinen ku nautti olla ulkona varjossa viltin päällä ja välillä mennä tutkimaan ruohoa. Ei löytyny enää tarpeeksi isoa vilttiä, että minkä reunalle se ei jaksais ryömiä ruohoa tutkimaan. :)

Torstai ja mies tulee kotiin!! IHANAA! Kamala ikävä sitä ollu ja ihana ku saa pariksi päiväksi avun tähän arkeen ja Kallen hoitoon.

Marlene: Hui, kerroppas sitten miten lähtee pennun kaa sujumaan. Minäki haluaisin kultaisen noutajan tai labradorin noutajan...mies haluaa tällä hetkellä dreeverin. höh.

Ei kai se auta, ku lähteä ne samat hommat tekeen, mitkä tekee joka päivä...tiskikone, pyykkikone, viikata kuivat narulta, petata sängyt, tiskit tiskata, kunhan Kalle herää, niin puuro sille, vaippa vaihtaa jne. huoh välillä tätä naisen elämää. :)

Vierailija
69/70 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruttu on siis asettunu taloksi. Eile oli viä aika rauhallista ja suurimmaks osaks makoili vaa ulkosalla. Tänää on jo selkeesti kotiutunu ja liikkuu asunnos reippaammi, enimmäksee on ku perskärväne :) Hihnaa on harjoteltu heti kotii tulles ja alkaa jo sujumaa. Pihal annetaa ol vapaana ja hyvin toi viä pysyy. Muistais vaa ottaa sen kakka-pussin ain mukaa, ettei tarvis tul hakee sitä ja lähtee sit hakee sitä kakkaa... ehkä senki viä oppii muistaa. Kovin montaa pissaa ei oo siivottu sisältä, aika hyvin on hiffannu ton ulkoilun ja varsinki ku saa sitte namia päälle.

Vauva ei halunnu men nukkuu ja syy löyty vaipasta, sairaa suuret kakat! Onneks mun äiti pli piipahtaas ni annon sil tehtäväks ja nyt jo pieni nukkuu täyttä päätä pihalla. Isompiki lähti oitis naapurii ku havaitsi siäl hereil olevii :)

Sitä se koton olemine pitkälti on, samaa rataa päivästä toisee. Eile oli kyl kiva ku kävi paljo vierai, näin kasvaneen kummitytönki :) Tänää on sit kivampi taas ol omis olois ku eile sai kestitä nii lujaa. Vaik kyl mä siitäki tykkää ku menee päivät nopeemmi eikä oo nii yksinäistä. Mut nyt taidan hipsii niihi pakollisii hommii kuten Amelie. Laskuttaa pyykkii, pistää uutta koneellista, raivata lattiaa sekä laittaa likasii astioi... sängyt mä petaan jo kohta herättyä joten sitä ei enää oo.

Koittakaas ny keretä välil vaik kui kiva ois auringossaki möllötel :)

Moipat!

Marlene ja vähis ens viikol 6kk.

Vierailija
70/70 |
16.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella on tullut kuusi kuukautta täyteen, tänään sitten meilläkin. Aamulla laulettiin tytölle mieheni kanssa paljon onnea vaan… ja toinen katsoi meitä aivan ihmeissään. Huomenna on 6kk neuvola ja saadaan uudet mitat. Seuraava neuvola onkin sitten vasta 8kk iässä tai ilmeisesti neuvolalääkäri.

Viime yönä meillä nukuttiin hirveän huonosti, tyttönen imi tissiä joka välissä. Oli ihan poikkeuksellinen yö ja nyt minä olen ihan poikki.

Tänään ohjelmassa on illalla Britney Spearsin konsertti. En nyt oikein tiedä mitä odottaa… Mieheni halusi jostain syystä konserttiin, joten suostuin sitten siihen että mentäisiin sinne. No voihan se olla ihan hyvä show, mutta saa nyt nähdä…

Masuasukista. Ensiviikon alussa on naistenklinikalla rakenneultra. Eilen oli raskausoireita oikein roppakaupalla, tänään taas vähemmän… Onneksi viime aikoina ei ole tullut veren värjäämiä liman mukana. Tämä odotus on kyllä jatkuvaa epävarmuutta alusta loppuun. Ajattelin jotenkin, että kun alkaa odottaa toista lasta se olisi jo jotenkin enemmän tuttua eikä kaikesta huolisi koko ajan, mutta ei nyt sitä vasta huolissaan onkin.

Katjalah, sinustakaan ei ole kuulunut pitkään aikaan. Tulethan kertomaan kuulumiset. Toivottavasti kaikki on hyvin.

Oliko se stiina joka kyseli sikainfuenssasta, kuinka vaarallista on pienillä lapsilla. Mieheltäni ymmärsin, että pikkulapset kuuluvat riskiryhmään sen takia, että heille kehittyy helpommin komplikaatioita kuin muille, siis esim. jälkitauteja.

terv. Fanni-09 ja tyttönen tasan 6kk