Mikä juttu siellä Forumissa ja Kampissa on, siis ne ulkomaalaiset kosmetiikkamyyjät?
Mistä he oikein ovat ja mitä he yrittävät myydä? En asu Hgissä, mutta kun nyt viime talvena ja viimeksi pari vkoa sitten siellä olin, aika aggressiivisia myyjiä oli liikkeellä.
Kommentit (10)
jonkun manikyyrin ja sanoin "kiitos ei", kohteliaasti. Tyyppi alkoi vaan tekemään manikyyriä yhteen sormeen ja sen jälkeen oli sitä mieltä, että mun pitäisi ostaa sitä rasvaa/mitä lie se möi.
Menin ihan hämilleni kieltäydyttyäni, koska en ole tottunut siihen, että minuun kosketaan fyysisesti tuollaisessa paikassa ja muutenkin se ote oli jotenkin vievä. Moni varmaan ostaa velvollisuudesta.
Työtäänsä vaan tekevät.
Hyvä juttu, että hekin osaltaan tekevät Helsingistäkin kansainvälisemmän.
joka kerran kuulet samat kysymykset. Raivostuttavaa.
Olen ottanut sellaisen asenteen, että kuljen tasan siitä mistä haluan (vaikka läheltä "myyntikojua") ja katson ilmekään värähtämättä eteeni vaikka minkällaisia kysymyksiä esittäisi.
Kauppaavat jotain manikyyrimömmöjä, eikä millään mene jakeluun, jos ei kiinnosta.
Turkkilaiseen basaariin tuollainen myyntityyli sopii, mutta täällä se on yksinomaan raivostuttavaa!
myyntipisteeltään (kauppakeskuksen asiakkaiden valitusten takia) vaan joutuvat huutelemaan kojultaan. Raivostuttavaa. Eikö sitä "kaupustelu ja kerjääminen kielletty"-järjestyssääntöä saisi takaisin?
minussa sitten on, kun minun ei tarvitse kuin sanoa kiitos ei ja jättävät rauhaan. Miten pärjäisitte suurkaupungeissa??? Ei teidän kannata tulla edes Helsinkiin, kun tuollainen jo häiritsee.
Työtäänsä vaan tekevät.
Hyvä juttu, että hekin osaltaan tekevät Helsingistäkin kansainvälisemmän.