Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

V*tuttaa isot rinnat tällä kelillä!

Vierailija
01.07.2009 |

hikee saa pyyhkii vähän väliä rintojen alta. :/

tekis mieli olla ilman rintsikoita mut sit on ongelmana et maito sotkee jokapaikan ( imetän ).

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon changesta ostanu tosi hyviä kaarituellisia imetysliivejä (koko70J). On tosi hyviä. Ja yöllä käytän carriwellin saumattomia ja nipsuttomia luukkuliivejä. Ei hikoa niin päljon kuin ilman liivejä hikoaisi.

Vierailija
2/16 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaarituellisia imetysliivejä, ja ihan sopuhintaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen laiska enkä jaksa tilata tai lähteä etsimään mistään kunnon liivejä. asun pienellä paikkakunnalla eikä täällä oo kun lindex nii saa ne liivit kelvata ainakin vähän aikaa..

Vierailija
4/16 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahaläskit on ne, mitkä usein hikoilee rintoja vasten. Eli laihduttamalla maha ja rinnat pienenee, eikä hikoiluongelma enää ole suuri.

Vierailija
5/16 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalisti mulla on sellaiset ihanat kiinteät ja terhakat b-kupit, jotka eivät aiheuta ongelmia. mutta nyt kun imetän, nää hinkit hikoaa, kutisee, polttelee..tosiaan haluaisin olla ilman liivejä vaikka koko ajan, mutta maito suihkuaa joka puolelle..ei kivaa. en tajua miksi kukaan haluaisi isot rinnat väen väkisin :(

Vierailija
6/16 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ees joku kohtalon toveri.. :)

Vierailija
7/16 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkait mä ainakaan rintojen alta pyyhi mitään.

t. 80g

Vierailija
8/16 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites sä oikein niitä rintoja pidät? Enkait mä ainakaan rintojen alta pyyhi mitään.

t. 80g

tuntuu tosi inhottavalta kun rintojen alle kertyy hikeä. liivit aivan likomärät :/ koko ajan saisi olla kuivaamassa. pienillä rinnoilla ei tätä ongelmaa ollut.

Vierailija
9/16 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttavat asiaan.

Kaarituet pitävät poven kupissa, erottavat toisistaan eikä alapuolellekaan jää siis mitään hautovaa hikialustaa.

Mars liivikauppaan!

Vierailija
10/16 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo kuulu löytäny kaarituellisia imetysliivejä.

kerro heti mistä saa nii käyn ostaa. ja epäilen et ei ne kaarituet tähän ongelmaan vaikuta yhtään mitenkään! mut what ever

Vierailija
11/16 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

stockalta ainakin..tais olla sokoksellakin..

Vierailija
12/16 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa vaikka Bebesiltä. Mulla oli imetysaikana 70G eikä kyllä mitään hikiongelmaa koskaan..

Vierailija
13/16 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Eriparitissi

Vierailija
14/16 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vituta yhtään.

Ja saa olla ilman rintsikoitakin.:)

Vierailija
15/16 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-kupin liivit täällä, eikä mitään hikiä tarvi pyyhkiä. Ehkä en vaan paremmasta tiedä.

Mutta minäkin uskon, että pieniin rintoihin tottunut ei ole vain oppinut etsimään kunnon liivejä. Niitä ei välttämättä mistään prismasta tai lindexistä löydy, vaan kunnon liiviliikkeestä tai vaikka emotionista / sokokselta myyjän opastuksella. Ja ne ei irtoa kaupasta parilla kympillä, vaan niistä on sitten pulitettava lähemmäs satasta.

Vierailija
16/16 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis siihen kaarituen alle nimenomaan, kun se kohta tuppaa hikoilemaan aikalailla muuten.

t. H80