Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Shampoo ja hoitoaine lapsen luonnonkiharille hiuksille?

Vierailija
01.07.2009 |

Tytöllä on hieman kihartuvat hiukset, jotka ihan selvästi kaipaisivat parempaa hoitoa kuin mitä www-sarjan lastenshampoo antaa.

Oletteko käyttäneet lapsille aikuisten hiustenhoitotuotteita? Voitko suositella jotain, ei älyttömän kallista, mutta nimenomaan luonnonkiharaa elvyttävää shampoota ja/tai hoitoainetta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonkiharoiden hiustenshampoot ovat tulleet Suomeen vasta 1990-luvun lopulla. Tai siis kaikki mitä myytiin sitä ennen oli surkeaa.

Yleensä luonnonkiharat ovat melko kuivat, joten ainakin hoitoaineen olisi oltava hyvin kosteuttava.

Tigin Curls Rock ja Paul Mitchellin Supercharged moisturizer ovat ihan eri liigassa kuin muut. Todella suositan.

Vierailija
2/7 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään ihmeshampoota.Meillä pestään millä sattuu ja hoitoaine päälle.Hyvät hiukset on;)

Ikä 8

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan tavallisella lasten shampoolla. En ole vielä edes kokeillut hoitoainetta. Varmaan hoitoaineen käyttö on lähitulevaisuudessa edessä kun tytön hiukset kasvaa.

Omat luonnonkiharat pesen kosteuttavilla marketista ostettavilla pesuaineilla. Hoitoainetta käytän runsaasti ja annan sen vaikuttaa pidempään. Ihan hyvin voivat kaikkien kiharat. 35 kiharavuoden kokemuksella sanon, että luonnonkiharat muuttuvat ja ovat erilaisia eri ikäisenä.

Vierailija
4/7 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kosteuttavilla lorealin shampoolla ja hoitoaineella. kerran viikossa.

jos ei käytettäisi hoitoainetta, niin tukka sojottaisi jäykkänä pystyssä koko ajan.

Vierailija
5/7 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan parivuotiaasta asti olen laittanut erilaisia hoitoaineita, vaan ei mikään auta. Lapsella on siis tosi kiharat hiukset. Nyt vien mun kampaajalle, jos sillä olis ehdotuksia.

Vierailija
6/7 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan parivuotiaasta asti olen laittanut erilaisia hoitoaineita, vaan ei mikään auta. Lapsella on siis tosi kiharat hiukset. Nyt vien mun kampaajalle, jos sillä olis ehdotuksia.

Mutta joidenkin kiharat ovat niin säkkärät, että niihin ei mikään auta. Ravinnollakin on vaikutusta hiusten hyvinvointiin.

Vierailija
7/7 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja L'Orealin elvital re-nutrition kuiville ja karheille hiuksille on ollut tosi hyvää. Oikeastaan parhaat markettituotteet pantenen kiharasarjan myynnin lopetuksen jälkeen. Kampaamosta ostin siinä välissä, koska noita kunnon kiharatuotteita tuppaa olemaan se yksi tai ei aina sitäkään kerrallaan marketeissa. Musta se laatuero on kuitenkin niin marginaalinen, ettei kympin lisähinta per puteli ole sen väärtiä.

Tosin Tigin tuotteita ovat kehuneet kaikki lähes varauksetta.

Lapsille käyvät samat tuotteet kuin aikuisille, ainakin jos on paksut hiukset. Tosin pieneen päähän ne ovat vähän yliriittoisia, kun sen kerran viikossa pesee.

Ja hiuslaatu tosiaan muuttuu iän myötä. Alle kouluikäisenä mulla oli vielä täysafro, kun nykyään saan tukan nousemaan suoraan irti päästä vain sivuille. Pystysuoraan se ei enää nouse. Tää on tätä painovoiman vaikutusta. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi