Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hyi hitto mikä hiippari tuolla ulkona oli

Vierailija
01.07.2009 |

kävin viemässä koiran iltalenkille tossa reilu puol tuntia sitten... olin ihan kävelytien varrella kun näin jonkun äijän viereisen kerrostalon päätyoven luona... äijä teki siinä oven lähellä jotain mikä kuulosti ihan kuin olis raapinut jotain sytkäriä tms... yrittiköhän murtautua sisälle (siinä tais olla jokin kellari tai varasto, siinä päädyssä). NO sitten se äijä huomas mut ja koiran ja lähti nopeesti pois siitä talon sisäpihalle... lähdin itse toiseen suuntaan eteenpäin ja oli hieman puskan ja puiden takana ja äijä menikin melkeen heti takaisin ovelle, kunnes taas näki minut ja tällä kertaa lähtikin kävelemään mua kohti.. onnex olin oman talon nurkalla ja just sattu naapuri tulemaan siihen huskyn ja alaskanmalamuuttinsa kanssa.. äijä käveli meitä kohden, mutta näki 3 isoa koiraa ja kääntyi takaisin päin ja lähti kulkemaan meidän parkkipaikan läheistä kävelytietä poispäin meidän pihapiiristä ja sinne katosi.. oli tosi outo fiilis kyllä... hyi hitto

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin ihan järkyttynyt kun meidän talon alakerrassa oleva kultasepänliike ryöstettiin! ja olin juuri ennen ryöstöä käynyt juomassa vettä ja mennyt takaisin nukkumaan ja sitten kyllä kuulin poliisiauton sireenin mutta nukuin kuitenkin niin sikeästi etten herännyt kunnolla,ja aamulla luin uutisista että meidän asunnon alapuolella oli ryöstetty liike..kyllä karmaisi:/

Vierailija
2/2 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi vaikee selittää kun ei voi havainnollistaa.. pointti oli kuiteskin se, että se hiippari teki jotain hämärää toisen talon luona ja kun näki minut piiloutui ja palasi nopeasti uudestaan ja kun huomasi, että näin sen edelleen niin tulikin minua kohti.. meidän talon ja sen äijän hiipaileman talon välissä on vain pieni parkkipaikka ja hän tuli ihan siihen meidän parkkipaikalle asti autojen välistä ja tuli noin 100 metrin päähän meitä ja kääntyi ja lähti. mitähän se olis tehny jos naapuri ei olis ollu siinä koirineen? Meillä 9kk ikäinen kultainen noutaja eli ei mikään kovin pelottava yksilö :) t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme