Kumpi herättää enemmän hellyydentunteita: tyttö-vai poikavauva?
Muhun vetoaa ehkä enemmän tyttövauvat, koska mulla on tyttö, joka jo nyt iso. Tulee vauva-aika mieleen.
Kommentit (29)
Molempia on mulle suotu ja kumpiakin rakastan kovasti, mutta täytyy tunnustaa että jotenkin voimakkaampia tunteita, suojelunhalua ja ihailua, on ne pienet poikaset herättäneet. Toisaalta, ne pojat käyvät enemmän hermoille, kun kasvavat isommiksi, tyttöjen kanssa pärjään paremmin. Tiedä sitten, mistä tämä kertoo...
ei voi mitään mutta tyttövauvat on suloisempia :)
Sukupuoli evvk.
Omiani olen rakastanut ihan yhtä sydämeni pohjasta, sekä kahta poikaa, että yhtä tyttöä. Se oman lapsen tuoksu sulattaa täysin sydämen. : ) Nytkin tässä nuuskin pientä poikavauvaa. Tekis mieli haukata palanen. : )
Sukupuoli evvk.
Omiani olen rakastanut ihan yhtä sydämeni pohjasta, sekä kahta poikaa, että yhtä tyttöä. Se oman lapsen tuoksu sulattaa täysin sydämen. : ) Nytkin tässä nuuskin pientä poikavauvaa. Tekis mieli haukata palanen. : )
ja nätti lapsi.
Itselläni on tyttö ja poika. Sen perusteella voisin sanoa että tyttö, mutta kyllä meidän poikaakin ovat tutut ja tuntemattomat ihastelleen. Nyt poika on jo 7-vuotta ja viimeksi vähän aikaa sitten eräs mummeli sanoi että "ai, kun on kaunis lapsi, niin iloisen näköinen" Mä olin tosi ylpeä!
Ehkä se sitten johtuu siitä että itsellä on tyttö ja poika, en tiedä. Tunnistan kyllä sen että on helpompi innostua siitä mikä on itselle tuttua.
Meidän lapsista uskoisin että poika on ollut suhteellisesti ottaen söpömpi vieraiden ihmisten silmiin, koska kumpikin olivat hitaita hiustenkasvattajia, ja siinä missä yksivuotiaalla pojalla oli kaikkien taiteen sääntöjen mukainen poikatukka, myös yksivuotiaalla tytöllä oli ihan samanlainen.
Jos pakko sanoa kahdesta sukupuolesta niin sitten vastaus on TYTTÖ
Mutta kyllä söpö vauva vetoaa enemmän, ei voi mitään... Omistani tiedän, että tyttäreni oli ja on erityisen nätti lapsi, pojat ovat "parantuneet vanhetessaan" ; DD. Näin tuntemattomien kommenteista päätellyt.
Kyllä muhun enemmän tyttövauvat vetoaa kuin mitä pojat, mutta varmaankin sent akia kun mulla on itselläni enemmän poikia kun tyttöjä...jotenkin ne piikuruiset neidit vaan saan pään ihan sekaisin;)