10-vuotias tyttöni laittoi minulle tällaisen hyvänyönviestin:
"Rakkaani rakoperse, unelmieni apina, HYVÄÄ YÖTÄ JA I LOVE YOU!!!"
On nyt iskänsä luona käymässä.
Kommentit (14)
tuo "rakkaani rakoperse, unelmieni apina" oli käytössä jo 25v sitten kun itse olin 10v...
mutta jos toi on teidän perheen kielenkäyttöä niin sitten... rakkaudentunnustushan se oli.
Meillä käytetään tosiaan aika roisia kieltä. Meillä on aika rankka huumorintaju. Kyllä tyttö osaa käyttäytyä siitä huolimatta, käytös oli tokarissa 10.
Olenkin tähdentänyt että kotona voi kyllä hyväntahtoisesti ja huumorilla päästää suusta kaikenlaista, mutta ulkomaailmassa pitää käyttäytyä yleisesti hyväksyttyjen käytöstapojen mukaan, koska kaikki ei ymmärrä rankkojen juttujen päälle. Hyvin on toiminut.
Jännä miten vanhat vitsit aina vaan jaksaa kiertää. :)
Ei toi nyt niin kauheeta ollut..
T:2
mutta jos toi on teidän perheen kielenkäyttöä niin sitten... rakkaudentunnustushan se oli.
on nyt ja oli silloin, kun itsekin olin lapsi.
Mikä siinä on niin hauskaa, en tajua?
Mä varmaan reagoisin siten, että sanoisin tytölle viestin olleen hauska, ihana ja sai minut hymyilemään...MUTTA toivoisin kuitenkin vähän siistimpää kieltä. Teiniltä tuo olisi jotenkin hyväksyttävämpää kuin 10 vuotiaalta. Toisaalta kertoo myös aika välittömistä ja avoimista väleistä;)
olisi pitänyt mennä jollekkin muulle, poikaystävälle :)
sama tuli mulle mieleen, ei oikein kuulosta viestiltä mikä äitille laitetaan..
"Rakkaani rakoperse, unelmieni apina, HYVÄÄ YÖTÄ JA I LOVE YOU!!!"
On nyt iskänsä luona käymässä.
Mutta onhan se ihanaa saada omalta lapselta viesti...
Hauska sanonta, muistan siskoni sanoneen tuon minulle joskus 70-luvun alussa. Hienoa, että se muistetaan vieläkin❤️
Meillä ei noin sanottaisi, rumaa minusta ;) Mutta kukin tavallaan, en tuomitse.
Hyvä huumorintaju lapsella. Toivottavasti myös sulla =)