Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten päästä masennuksesta eroon?

Vierailija
30.06.2009 |

Olen ollut masentunut jo viisi vuotta, ja tein taas huvikseni masennustestin- edelleen vakavasti masentunut..no se oli tietenkin vain nettitesti, mutta kyllähän se kuvaa olotilaani. Sain potkutkin vastikään masennuksen takia. En tajua, miten tää ei lopu ikinä! Oon tänä aikana syönyt vaikka mitä lääkkeitä, käynyt vaikka missä terapioissa, ollut pariin otteeseen sairaalassakin..olen ollut sairaslomalla, opiskelemassa, töissä, ihmisten parissa, harrastanut liikuntaa, ja silti olen vain surullinen koko ajan. Miksi ihmeessä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

perussyytä ole hoidettu, on vaan keskitetty vähentämään oireita?

Onko sulla itselläsi jotain käsitystä, mikä masennuksesi aiheuttaa?

Olla surullinen on muuten eri kuin olla masentunut.

Vierailija
2/2 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein osaa sanoa mikä tämän aiheuttaa. Viime aikoina on tosin päässä pyörinyt lähinnä kurja lapsuuteni, en jotenkin osaa lakata ajattelemasta sitä, vaikka sen ajattelemisesta ei ole yhtään mitään hyötyä ja olen sen käsitellyt jo terapiassa moneen kertaan. Sitten toisekseen minulla on aika vahvoja sairauspelkoja ja ihmissuhdeasiatkaan ei ole kovin hyvässä kuosissa. En tosin oikein jaksakaan olla ihmisten seurassa kovin paljoa, kun se vie niin paljon energiaa. Voi olla, että olen sitten kroonisesti surullinen, mutta sekään ei ole kiva olotila. Tulevaisuudessa ei ole mitään odotettavaa, koska mikään ei oikein tunnu miltään. En tiedä, että pitäisikö minun lopettaa kerralla kaikki kolme lääkettäni ja katsoa mitä tapahtuu..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla