Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro rehellinen mielipiteesti tästä:

Vierailija
30.06.2009 |

Ystäväni on rakastunut serkkuunsa. Onko tässä jotain outoa? Mitä jos he menevät naimisiin tai saavat lapsia? Onko normaalia pitää sitä kummallisena? Vai pitäisikö koko juttu hyväksyä ihan kuin kaverini olisi rakastunut kehen tahansa mieheen?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laillistahan tuo on, mutta oma mielipiteeni on että luonnotonta.

Vierailija
2/15 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laillistahan tuo on, mutta oma mielipiteeni on että luonnotonta.

Mä en vois kuvitellakaan että mun, setä, eno, tai täti, olis myös mun appi tai anoppi, hyi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin normaalia pitää outona. Olis vähän epänormaalia mun mielestä, jos ei tuossa mitään outoa näkisi. Eipä itselleni tulis mieleen edes pikkuserkkuja tai mitään sukulaisia katsella silläsilmällä.

Vierailija
4/15 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naida pikkuserkkunsa, ei serkkua. Korjatkaa paremmin tietävät.

Vierailija
5/15 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa naida serkun, ennen ei saanut. Mutta tosi outoa kyllä.

Vierailija
6/15 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän serkku ole enää ihan lähisukua muutenkaan. Mikä sä olet ystävääsi tuosta tuomitsemaan?

Vierailija
7/15 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka itse olenkin äiti kanssa pikkuserkku =)

Vierailija
8/15 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sille mitään voi, jos rakastaa. Nämä eivät kuitenkaan menneet naimisiin keskenään, vaan muiden kanssa. Nainen kuitenkin kertoi jossain vaiheessa, että tämä serkku on hänelle ykkösihminen maailmassa, vaikka hän puolisoaankin rakastaa. Elämä ei ole välttämättä yksinkertaista, ja samaan ihmiseen mahtuu monenlaista rakkautta eri tahoille.

Vierailija
9/15 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta toi on vähän kummaa - itse olen aika sisaruksellisissa väleissä serkkuuni - muttei mitenkään erityisen tuomittavaa.

Kaiken lisäksi Suomen kokoisessa maassa serkkujen naiminen on kuitenkin ollut ihan yleinen harrastus varsinkin pienemmillä paikkakunnilla kautta aikojen, eli ei se varmaankaan mitenkään erityisen vahingoksi mahdolliselle jälkipolvellekaan liene.

Laillista menoa tuo on myös. Laki kieltää ehdoitta vain suoraan alenevan tai ylenevän polven sekä sisarusten ja puolisisarusten kanssa naimisiin menon. Ottolapsen ja -vanhemman sekä tädin, enon tai sedän avioliitot veljen/sisarenlapsensa kanssa ovat salittuja oikeusministeriön erillisluvalla. Serkkuja ei manita ensinkään.

Vierailija
10/15 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän serkku ole enää ihan lähisukua muutenkaan. Mikä sä olet ystävääsi tuosta tuomitsemaan?

Kyllä serkut ovat lähisukua.

Vierailija
11/15 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään ei oo koskaan tapahtunut eikä tuu tapahtumaankaan, koska tuskin meidän rakkautta hyväksyttäisiin. Ei sille vaan mitään voinut, ollaan sukulaissieluja. Emme kuitenkaan halunneet järkyttää ketään ja päätimme jättää asian sikseen. Tunteesta ei vaan noin vaan pääse eroon. :(

Vierailija
12/15 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vois kuvitellakaan. Toivottavasti mun lähipiiristä ei oo kukaan rakastunut serkkuun.

Vierailija
13/15 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksytäänhän homot, lesbot, bisset, transut yms. poikkeavuudet.

Vierailija
14/15 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvitella meneväni naimisiin serkkuni kanssa.

Mulla on tosi paljon serkkuja ja joitain serkkuja en ole koskaan edes tavannut et periaatteessa voisin vaikka ihastua serkkuuni, siis sellaiseen jota en ole koskaan edes nähnyt, mut kyllähän siinä vaiheessa sit tietäis että ollaan serkuksia kun nimen sanois, vaikka en mä kyl edes kaikkien serkkujen nimiäkään tiedä.

Minkäs sille mahtaa jos rakastua repsahtaa serkkuunsa, onhan olemassa tosi läheisiä serkkuja joita vois melkein kutsua sisaruksiksi tai sit on myös niitä joita ei ole koskaan edes tavannut ja jotka ovat ihan vieraita.

Vierailija
15/15 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silti sitä vain tapahtuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi