Ärsyttääkö muita, tosi sosiaaliset ihmiset töissä?
Itse en tämmösistä pidä. Tilojen toiseen päähän kuuluu heidän puhe ja osa nauraa, niin järkyttävällä äänellä, että melkein korvat särkyy. Kyselevät myös ihan joutavia asioita, vaan sen takia kun on pakko olla sosiaalinen. Ruokailussakin, jos erehdyt samaan pöytään niin häiriköivät juttelullaan. Välillä vapaa ajalla kuulen heidän ärsyttävän puheensa ja aina kauhulla ootan, millon taas on töihin mentävä kuulemaan sitä
Kommentit (18)
Välillä töissä on hirveä meteli just heidän takia ja osa on vielä sellasia, että puhuvat itekseen
Enemmänkin negatiiviset kurnuttajat! Tosin osiaalisella ymmärrän enemmän sellaista, jolla on hyvät sosiaaliset taidot, eli osaa myös kuunnella ja olla empaattinen ja ystävällinen. Ei vain kälätä ja kaikota omia juttuja. Onko se edes mitään sosiaalisuutta..
Eivät, jos heillä on hyvät sosiaaliset taidot. Aloituksessasi kuvailemasi työkaverit eivät kuulosta siltä, että heillä olisi. Häiritsevän kova volyymi, joka kantaa työtilojen päästä päähän ja milloin mistäkin asiasta utelu eivät ole sosiaalisesti taitavien ihmisten käytöstä.
Miksi AP et siedä / hyväksy erilaisia ihmisiä? Oletko joku koulukiusaaja vai?
Parikin kokemusta nuorehkoista naisista jotka eivät osaa keskittyä työhön vaan ripustautuvat työkavereihin. Puhuvat lähes taukoamatta ja seuraavat perässä. Molemmat 30v molemmin puolin. Hirvittävän raskaita ihmisiä. Itse yrittää pysyä aikataulussa ja saada työnsä tehtyä hyvin ja nämä takiaiset roikkuu paidan helmassa ja suu käy koko ajan.
Ei nyt kauheesti ärsytä. Voinhan hyvin mennä kauemmas. Hämmästyttää kyllä joskus kun kaksi oikein extroverttiä ja suupalttia innostuu keskustelemaan että mistä ihmeesyä sitä juttua vaan tilee ja tulee. Toinen aloittaa puheen ennen kuin toinen lopettaa.
Vähän hiljaisempana ei voi kuin ihailla.
Eipä erityisemmin. Hoidan työni kuulokkeet korvilla, musiikkia tai äänikirjoja kuunnellen. Sosiaalisemmat höpisköön rauhassa keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää, sinun päin vttua oleva kirjoitustaitosi.
No mikäs, siinä oli vikana?
Vierailija kirjoitti: Miksi AP et siedä / hyväksy erilaisia ihmisiä? Oletko joku koulukiusaaja vai?
En ole, mutta en vain jaksaisi kuunnella heitä
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien äänekkyys on ollut sosiaalisuutta?
Yleensä sosiaaliset ovat äänekkäitä
Minua ärsyttää pahantuuliset ja huonotapaiset kännykkäänsä tuijottavat ihmiset. Yritän toimistopäivinä kahvitauolla virittää keskustelua, miten lomat meni tms. Osa vain tuhahtaa puoli sanaa ja jatkaa kännykän tuijotusta. Ei alkeellisiakaan käytöstapoja. Ei minua varsinaisesti kiinnosta kenenkään lomat tai viikonloput, mutta yritän keskustella. Avokonttorissa ei saa meluta, siitä olen yhtä mieltä.
Tuttua on