Onko muita, joita "lasten suusta" -jutut ärsyttää?
Yleensä ne on ihan tyhmiä eikä ollenkaan hauskoja, paitsi joskus hyvin harvoin.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan viiiiiitun typeriä ja ärsyttäviä juttuja, hehehehe... Ei naurata passskankaan vertaa.
Vielä typerämpää on nostella yli 10v takaisia ketjuja. Käytäykö aikasi etsimällä oikein vanhoja juttuja, ja sitten nostat niitä? Miksi ihmeessä?
Hais ta kuule piiitkä viiiitttuu... ;-)
Lapsi avasi kaupassa sanaisen arkkunsa - tuli jäätävä hiljaisuus ja äiti meni punaiseksi!
"Isi äänesti Teuvo Hakkaraista"
Kymmenestä kaksi on yleensä hauskoja. Ei minusta sen huonompi suhdeluku kuin huumorijutuilla yleensä
E tiedä ketkä Jammu sedät lähettelee "pikku" tuhmia lasten tokaisuja kun tietävästi noista kovasti tykkää kun muutoin lapsi saisi kyllä ankaraa nuhtelua ja naurattaisi sitten yhtään?
Minulla on kolme lasta ja siltikään nämä Lapsen suusta -tarinat eivät yleensä naurata yhtään. Nykyään en edes lue niitä, mutta joskus luin ja hyvin harva nauratti.
Vierailija kirjoitti:
Vajaaälyistä bazgaa....
Jep!
Vierailija kirjoitti:
Träshiä ne on....
Ainakin IL julkaisee tätä roskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Träshiä ne on....
Ainakin IL julkaisee tätä roskaa.
En koskaan lue sitä.
KYLLÄ! En lue niitä ikinä, joskus yritin mutta alkoi vaan vi tuttamaan.
Mielummin lukisin "muistisairaan mummon suusta"-juttuja. Ihan oikeasti. Ne voisivat olla hyviä!
Nykyää nuo lasten suusta jutut on aina sitä samaa pikkutuhmaa shaissia. Kyllästyttävää. Minulla ei oo huumorintajua semmosiin ainakaa. Kyllä mää niistä muista jutuista yleesä oon tykänny mut nyt ne toistaa vaa itteään. Aika samat sauna kikkeli tissi pylly -jutut. Hohhoijaaa..
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin luen koirien Facebook-sivuja, niillä on niiin hassuja juttuja.
Joo, mut kissojen jutut on ihan parhaita.
Vielä typerämpää on nostella yli 10v takaisia ketjuja. Käytäykö aikasi etsimällä oikein vanhoja juttuja, ja sitten nostat niitä? Miksi ihmeessä?