G:Miten usein miehesi sanoo rakastavansa
Kommentit (15)
Mutta tiedän rakastavan... ei siihen sanoja tarvita. Kemiat pelaa ja intohimoa on edelleen ja pieniä ihania huomionosoituksia arjen keskellä.
ja silloinkin vain kun sitä kysyn. Ei se ole kuitenkaan ongelma, sillä tiedän ehdottomasti olevani hänen elämänsä rakkaus, ei siihen tarvita sanoja.
Tosin se tulee rutiininomaisesti hyvänyöntoivotuksen tai töihinlähdön yhteydessä, spontaanisti sanoo pari kertaa viikossa.
Joka päivä, joskus useammin kuin kerran.
4 lasta (2 yhteistä ja 2 minun)
ja monta kertaa päivässä hokee sitä. Siis jatkuvasti. Oikeesti, välillä ihan jo rasittaa :)
nukkumaan mennessä. Meilläkin se tulee automaattisesti hyvän yön toivotusten jälkeen. (Yhdessä 4 vuotta)
mutta tiedän sen muutenkin :) osoittaa rakkautensa enemmän teoilla kuin sanoilla
eli ihan riittävästi minulle, mutta ei kuitenkaan niin usein, että olisi kärsinyt inflaatiota :)
muutaman kerran päivässä yleensä,jos on ottanu vähän ilolientä niin silloin muutamankymmen kertaa ja se melkein menee jo rasittavuuden puolelle,mutta toisaalta ihanahan se on kuulla aina
ja sentään 21 v oltu yhdessä ja naimisissakin jo 10 v...
En oo laskenut ikinä, mutta heitetään nyt vaikka luku 5, se pitää varmaaan aika hyvin paikkaansa. Me ollaan oltu yhdessä jo 11 vuotta. Rakkaus näkyy enemmän tekoina. Edelleen makoilen sen kainalossa melkein päivittäin, edelleen se saattaa vaan koskea mua kun kävelen sen ohitse. Monesti sanoo miten on onnellinen kun sillä on niin ihana vaimo :)
Kehuu ulkonäköä ja ruokaa jne.
Mä katson että se kaikki on rakkautta.
ja kyllä se sieltä usean kerran viikossa kuuluu...
Tai edes viikottain, ja hyvä niin. Joskus olen seukannut sellaisten kanssa jotka toitottaa sitä joka välissä, ja jossain vaiheessa se rupee jo vähän oudoksuttamaan.
useamman kerran viikossa.