Miten nopeasti muutto yhteen?
Olen kohta seurustellut vuoden ja minulla on aikasemmasta suhteesta 5-vuotias lapsi. Uuden miehen mielestä yhteenmuutto ei ole ajankohtaista muutamaan vuoteen!!! Järkytyin tästä tiedosta, koska itse olisin valmis ainakin jo suunnittelemaan tulevaisuutta ja yhteenmuutoakin jonkin ajan kuluttua!! Onko tämä ihan normaalia? Miten teillä muilla on vastaavat kuviot menneet?
Kommentit (13)
Jos mies haluaa sinut, haluaa myös muuttaa yhteen. Piste
noin 1,5 vuotta. Kummallakin vielä oma asunto eikä mitään puhetta yhteen muuttamisesta. Hyvin menee näinkin :)
välittömästi ryykätä yhteen? Erityisesti jos sen yhdessäasumisen "ihanuuden" on jo kerran kokenut ja eroon päätynyt. Asukaa rauhassa erillään, omina itsellisinä ihmisinä.
kohdalla, silloin ei vitkutella!
Edellisen kanssa veivattiin yhteenmuuttoa kolme vuotta. Kun se tapahtui, tuli ero alle vuodessa.
Nykyisen kanssa muutettiin yhteen aivan heti. Ei käytännössä seurusteltu yhtään, kannoin tavarani heti miehen luo. Ja sillä tiellä ollaan yhä, nyt jo naimisissa ja lapsiakin on.
Ei se pitkä tutustumisjakso takaa parempaa suhdetta. Tuttavani kerran sanoi, että toista ihmistä ei opi tuntemaan, jollei asu tämän kanssa saman katon alla.
Eli niin kauan kun vain seurustelette, et tule tuntemaan miestäsi.
Erilläänä asuvien parien seksielämä on parasta.
Vierailija - 30.06.09 12:55 (ID 8872668)
Mulla kans oli lapsi edellisestä suhteesta.
Siitä, että kyllä sen tietää kun oikean kohtaa ja silloin haluaa muuttaa myös yhteen!
Oman miehen kanssa muutettiin yhteen 3kk tutustumisesta, minulla on myös lapsi, silloin 4 vuotias. Mies sanoi, että parasta yhdessäoloa on se yhteinen arki!! Nyt asuttu 2 vuotta yhdessä, naimisiin menossa ja vauva tilauksessa!!
juuri noin edellisessä suhteessaan, eli todella nopeasti muutettiin yhteen ja oltiin ah, niin rakastuneita. Sittenpä tulikin ero useamman vuoden jälkeen kun vähitellen paljastui millainen mies oli oikeasti ja nyt haluan edetä varovaisemmin.
Ei minulla ole mitään epäilystä nykyisen miehen sitoutumishaluista, hän puhuu usein yhteisestä tulevaisuudesta ja meistä yhdessä eläkkeellä yms., vaikka emme yhdessä asukaan
esim. jos tänä kesänä mennään sinne ja tännne, niin lähdettäisiinkö ensi kesänä sitten tuonne -tyyliin?
Mä majailin miehen luona n. viikon ennen kuin edes seurusteltiin. 6kk Asuttiin sitten epävirallisesti yhdessä, ja sen jälkeen muutettiin ihan virallisesta saman katon alle.
heinäkuussa ja syyskuussa oltiin jo kihloissa. Virallinen yhteenmuutto oli lokakuussa. Naimisiin mentiin seuraavan vuoden lokakuussa.
Ja 11 vuotta on oltu yhdessä, 2 lasta.
Mahtaakohan se mies olla tosissaan sun kanssasi?
Mun mielestä tässä vaiheessa pitäis olla vähintään jo jotain suunnitelmia tulevaisuudesta. En tiedä sitten olenko liian vaativa, mutta jotenkin tuntuu, että mies ei oikeasti halua sitoutua meihin. ap