Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~PiKkU2 vko 27~~ (29.6-5.7)

30.06.2009 |

Hyvää alkanutta viikkoa pikkukakkoset! (vaikka onkin jo tiistai)

Tulkaahan porisemaan vai onko kaikki kesälaitumilla? Mä oon linjoilla vielä ens viikon pe asti ennen mökille lähtöä... Töitä paiskin siihen saakka.

ON: Kohta pitäs alkaa pupuilee urakall ku ukkokin lomalla. Kerkeiskö tähän kuuteen viikkoon kaks ovista osua ku ukko lomailee? Toivottavasti niistä tarppää vihdoin...

Nätti päivä näyttäs olevan tulossa...=)

Soffu kp 6/26-28 yk 8 (nopskaa on menny alkukierto)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Tänttis!

Kp 5/25. Kierukan poisto tekikin menkat viime perjantaille! Johan oli 2 päivää tiputtamatta (oli alkanut edellisenä lauantaina tiputus)ja sit taas rättisulkeisia kun menkat lorotti niagaran tavoin. YÄK! Kauheeta noi menkat.Eli pidin rättisulkeisia yli viikon, great! Ei todellakaan!

No nyt menkat on liki poissa ja saa ruveta miettimään tuleeko ovista vai ei. En kuitenkaan ajatellut tikuttaa tmv.

Olen vielä tämän viikon töissä ja sitten lähdetään lomille.

Tuli ovista tai ei niin parhaamme yritämme...:D Saa nähdä kuinka kauan tässä menee ennen kun keho palautuu hormiksesta.

Tänttis kp 6/25, yk 1 JEEE :D

Vierailija
2/8 |
01.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimestä viikkoo viedään töissä ja sitten LOMA!

Täällä kans kärsitään hormonikierukan aiheuttamista häiriöistä, menkat vaan jatkuu ja jatkuu... Hieman epämiellyttävää kun on nämä helteetkin :(

Mä mietin, että pitäiskö sitä yrittää tikuttaa ovista, kun ei ole mitään tietoa missä elimistö menee. Ja toivottavasti se ajankohta ei sitten sattuisi niille päiville kun mennään mun vanhempien luo lomalla käymään :/ Ööh.... :D Pahin vauvakuume on ollu nyt eka kierron jälkeen vähän taustalla, kun niitä menkkoja sai tosiaan odottaa pitkään ja hartaasti, mut tästä se tunnelma ja jännitys taas varmaan nousee kohti loppukiertoa. Tänttis, me mennään samoissa kiertopäivissä, ehkä jännätäänkin sitten samoihin aikoihin! :)

Henttu kp 6/40 viimeksi ja yk2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luittekos tänään hesarista foolihappo-artikkelin? Mähän heti lampsin apteekkiin mainoksen uhrina ostamaan foolihappoa. Siinä siis oli että kaikkien jotka vauvaa yrittää olis hyvä syödä foolihappoa jo siinä vaiheessa joten haimpas sitten heti paketin.

ON: kp on vasta 9/26-28 ja vihloo jo hieman joten kait tää on jotain enteilyä oviksesta... Varmaan parin päivän päästä on jo käsillä. Mulla on nuo oviskivut nykyään tosi aikaste. Siinä kp 11 aikoihin...omituista!

Voi teitä lomalaisia. Mulla on vielä viikko töitä mutta sitten alkaa vihdoin ja viimein odotettu loma. Huh huh, on tässä ollutkin rankka kevät.

Mitäpäs muut kakkosen kuumeilijat?

Soffu kp 9/26-28 yk 8

Vierailija
4/8 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se viimein alkoi! Nyt nautitaan ja rentoillaan! Ja pupuillan ;) Ja odotetaan, että ilmaantuisi aihetta testaillun

Vierailija
5/8 |
03.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin tulla moikkaamaan teitä tuolta O-puolelta!! =) Täällä siis Lisbet, mutta kun jouduin rekisteröitymään uudemman kerran vaihtui nikkikin samalla..

Pahoinvointi pääasiassa helpottanut aikalailla, nyt sitten toistaiseksi useammin vaivaa migreeni =( Kumpa tämä olisi vaan tätä "alkuraskauden ongelma" ja helpottaisi pian.

NP-ultrassa käyty viime viikon keskiviikkona ja kaikki oli hyvin. Vauva oli 2 päivää pienempi, niinku ite ajattelinkin. Meillä on rakenneultra 25.8, jolloin meinataan kysyä sukupuoli, vaikkakin olen melkeen 100% varma, että toinen poika meille on tulossa.

SOFFU: Toivottavasti tärppi tulee pian!! =) Käyn melkeen päivittäin täällä katsomassa sun kuulumiset, vaikka en ole aikoihin ite kirjoitellut tuonne O-puolelle..

Kesäterkuin,

Lisbet (rv 12+1).

Vierailija
6/8 |
04.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin lomamatkalta palanneena, mutta onneksi loma vielä jatkuu täällä kotosuomessa! Ihanaa kun voi pupuilla ensiviikolla oviksenaikaan ilman työstressiä!! Nyt on menossa ensimmäinen kunnon kierto km:n jälkeen ja toivoa riittää että nyt tärppäisi, koska kaksi aiempaa raskautta on tärpännyt heti ekasta kierrosta... Tipun sitten hyvin hyvin korkealta jos täti pilaa kaiken :/

fantasy kp10/28 yk3 (yk1 km)

Vierailija
7/8 |
06.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa palstalla.. Kävin ilmoittautumassa alkuvuodesta pinoon, mutta koska minulla oli silloin vielä kierukka eikä yrityksen aloittaminen ollut vielä ajankohtaista, niin en käynyt täällä pitkään aikaan. Muuten olisi vauvakuume pahentunut liialliseksi. Nyt kuitenkin on kierukka poistettu ja "yritys" aloitettu. Enemmänkin tjot-tyylillä, sillä mies on koko ajan reissussa. Mutta pakko myöntää, että kuume alkaa nousta ja vauvahaaveet täyttävät pään. Eikä tällä palstalla pyöriminen niitä ainakaan vähennä. ;)

Lisbetille onnea plussasta! Ja meille muille tsemppiä yritykseen.

- Jolanda kp 29/31

Vierailija
8/8 |
07.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitin uuden pinon eilen (vielä kahteen kertaan ku ei meinannut onnistua) Tuolla etusivulla se näkyy aivan oudosti eikä sinne pääse sisään. Kirjotin piiiitkän tekstin ja se hävis kun tuhka tuuleen... Toi ärsyttävää! No koitan myöhemmin taas uusiksi.

soffu kp 14/26-28 yk 8