MInä inhoan ihmisiä jotka tuomitsee tupakoinnin.
Vaikka en itse edes tupakoi... ne on kaikki jotenki tiukkapipoja.
Kommentit (21)
liian mukavaa ja auvoista eloa noille marisijoille.
Eivät ajattele muita kuin itseään.
miksi tumppeja heitellään jokapaikkaan. Silti en avaa suutani asiasta, olkoon se jokaisen oma valinta.
Tupakointi on epäterveellistä, mutta se on laillista ja jos se ei aiheuta muille terveyshaittaa, niin siitä vaan röökaamaan. Hajuja maailmaan mahtuu, kunhan ei meille sisätiloihin tule polttamaan. Kukaan ei tietääkseni kuole siihen, että joku haisee ällöttävälle poltettuaan tai ulkoilmassa haistaa tupakkaa 30 metrin päästä muutaman sekunnin.
Alkoholi taas on kaksiteräisempi: sitä juon itsekin ja sitä kautta hyväksyn sen, mutta sen suurkäyttöhaitat on paljon pahempia ympäristölle.
miksi tumppeja heitellään jokapaikkaan. Silti en avaa suutani asiasta, olkoon se jokaisen oma valinta.
kun koiranpaskaläjiä tai rikkinäisiä pulloja... saatikka sitten,jos pitää valita minkä päälle astun...
ja epäempaattisia, mitä siihen savuttamiseen tulee. Röökaavat ihan missä vaan, vaikka olisi lapsia, koiria ym. lähistöllä. Kun astuvat ulos viraston/työpaikan tms. ovessa, pistävät heti tupakaksi ja seuraava ovelle tulija joutuu kulkemaan haisevan savupilven läpi. Hyi helvetti! Tupakoitsijat ovat ihan itse omalla yksisilmäisellä toiminnallaan aiheuttaneet sen, että tupakointia inhotaan!
Jos minä päättäisin piereskellä isoja pahanhajuisia pieruja missä vaan, niin varmaan sekin herättäisi pahennusta, not?
hitaasti savustaen.
Kuten joku jo ylempänä kertoikin, alkoholin haittavaikutukset ovat moninkertaiset tupakointiin nähden ja monesti ympäristö kärsii viinanjuonnista siinä samalla.
ei savusta tupakoinnillaan muita tai heittele tumppeja minne sattuu.
Entisillä naapureillani oli tapana tulla tupakoimaan aivan pihojemme rajalle siten että olivat mahdollisimman kaukana omasta talostaan. Haju tuli sitten meille (myös sisälle - yök), ei heille.
Siitä ärsyyntyneenä laitoin rajapensaan juureen kanankakkaa, enkä peittänyt sitä.
Haju siinä pensaan vieressä oli melko ällöttävä mutta ei levinnyt edemmäksi joten ei minua häirinnyt.
Ei viitsinyt naapuri enää sen koommin pihojemme rajalla poltella vaan siirtyi metsän puolelle =D
tiennyt miten paljon paremmalta ruoka maistuu, ja miten pahalta vieressä istuva tupakoitsija haisee olisin lopettanut jo aiemmin.
Inhoan myös ihmisiä jotka tuomitsevat mässäilyn ja muun itsetuhoisen käytöksen, koska uskon ihmisen itsemääräämisoikeuteen mitä hänen omaan ruumiiseensa tulee. Nykymenolla joku tulee varmaan väkisin raahaamaan minut lenkille parin vuoden sisällä kun en täytä jotain saakelin terveysmääräyksiä liikunnan määrän suhteen. Inhoan terveysterroria.
Pinttynyt tupakanhaju ja mustuneet hampaat, sormet, vaatteet sekä tumppien heittely ympäristöön näyttää suttuiselta alemman sosiaaliluokan touhulta.
kandee ampua supersoakerilla vettä aina jos näkee jonkun tupakoimassa - savuke sammuu ja kaikkia naurattaa ainakin kaikkia sivullisia
- tupakoijien aiheuttamat kulut yhteiskunnalle vituttaa mua - kunnon ihmiset joutuu maksamaan happipullot, kun savukesepot ja -sirpat köhii keuhkonpalojaan pihalle
- tupakoijat on ite tiukkapipoja, koska ne tuhoaa keuhkonsa eikä anna niille kunnon ilmaa
Lopetin sen kun huomasin olevani raskaana.Mulle on aivan sama, mitä aikuiset tekevät mm. ravintoloiden tupakointikielto on täysin järjenvastainen. Sitä taas inhoan,että tullaan leikkipuistoihin ja hiekkalaatikon reunalle tupakalle.
Myös tumpit häiritsevät (tosin mua häirää kaikki roskat...).Ei ole iso vaiva kantaa taskussa vanhaa filmirullaa tai pääsiäsmunan yllärikoteloa,johon voi tumpin laittaa.
Poltellessani pyrin siihen, etten polttanut varsinkaan lasten lähistöllä.Bussia odottaessa siirryin kauemmaksi muista ja kysyin aina luvan jos oltiin porukalla liikenteessä. Ei ole vaikeeta ottaa muut huomioon,mutta nykypäivänä kaikki ajattelevat vain itseään...
Pinttynyt tupakanhaju ja mustuneet hampaat, sormet, vaatteet sekä tumppien heittely ympäristöön näyttää suttuiselta alemman sosiaaliluokan touhulta.
mutta pullojen rikkomisen, joka paikkaan oksentamisen ja kusemisen sekä muuten vaan huonon käytöksen voi aina kuitata lausahduksella "se oli kännissä". en ymmärrä miten se tekee asiasta hyväksyttävän.
t. tupakoitsija, joka ei juo alkoholia eikä myöskään polta lasten lähellä tai muissa "kielletyissä" paikoissa.
Itse tupakoin. Mutta en tupakoi lasten lähellä, puistoissa ym.
Pyrin aina viemään tumpin roskiin/töhikseen.
Otan huomioon muut kanssaihmiset ja jopa kysyn että sopiiko jos tupakoin, esim terassilla ystävieni kanssa.
En myöskään polta esim. dösäpysäkillä, vaan siirryn hieman kauemmaksi.
Miksi tupakoin?
Tupakoin koska en siitä eroonkaan taida päästä :(
Lukuisia lopettamiskertoja takana ja kaikenlaisia vieroitushoitoja kokeillut.
Raskausajat sekä imetysajan olin tupakoimatta, oli itsestäänselvyys minulle ja kärsin voimakkaasta pahoinvoinnista. Tyhmä olin kun aloitin uudestaan.
Mä en myöskään ymmärrä niitä "tuomitsijoita"...heillä ei taida olla käsitystä riippuvuudesta.
Riippuvuudesta josta maksetaan veroa ja jonka valtio on hyväksynyt.
tupakointi on typerin tapa jonka keksin.
ja tupakansavua, erityisesti meillä sisällä. Naapuri polttaa 24/7 vähintään puolen tunnin välein ranskalaisella parvekkeellaan, ja savu kulkeutuu meidän parvekkeen kautta meille sisään. En taida voida nukuttaa syntyvää lasta parvekkeella, kun savu tupruaa jatkuvasti. Ärsyttää vietävästi.
Mutten siis vihaa naapureitani, he ovat mukavia, ainoastaan tupakka ja savu harmittavat.
Eikä se nalkutus ainakaan saa lopettamaan tai edes vähentämään.