Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulevaisuudessa vanhainkodeissa on mummoja, joiden persuksissa

Vierailija
30.06.2009 |

on iso kirkkoveneen kuva. Alunperin se on ollut aurinkotatuointi alaselässä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajat voi arvailla, mitä vanhusten tatuoinnit on esittäneet alunperin. Mun mielestä tatuoitu mummo on hauska ajatus.

Vierailija
2/21 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne kirkkoveneet onneksi kauheasti näy sieltä vaippojen sisältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lähtevät itsestään pois.

Vierailija
4/21 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

perseeseen pannut mummot jne..

Vierailija
5/21 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks nää persepanot vahingoita ja löystytä anusta.

Vierailija
6/21 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen aspekti tässä perseeseen panossa olikin. Luulen, että jossain vaiheessa se tavara tulee melko hallitsematta pihalle, on sitten ollut "peppuilija" tahi ei.

Vierailija
7/21 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahin pohjanooteeraus täälä, mut hauska kuitenki :D

Vierailija
8/21 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja käyttääköhän jotkut mummot sit stringejä? Hiustyylikin voi olla mielenkiintoinen, esim. mun mummoni äidillä oli pikkutytöstä vanhuuteen pitkät letit, mummollani taas on ollut teini-ikäisestä asti se lyhyt kihara tämän päivän mummomallinen tukka. Onko tulevaisuuden mummoilla kananpersetukat, pitkät hiukset pidennyksillä, rastat:D ..ja entäs lävistykset, onkohan mulla vielä 70vuotiaana napalävistys:P

Vierailija
9/21 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks nää persepanot vahingoita ja löystytä anusta.

Vierailija
10/21 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin osaa nääs.

Vierailija
11/21 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunpa se perspano löysyttäisikin. Kärsin melkein jatkuvasti ummetuksesta, eikä ainakaan vielä ole perspanot auttaneet vaikka kerran pari viikossa niitä harrastamme

Vierailija
12/21 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään siitä itse, toivottavasti et ole minua hoitamassa sitten kun on aika astella vanhainkotiin toisten hoidettavaksi.

On sitä omituisempiakin asioita ihmiset tehneet.. Ollaanko kenties samassa työpaikassa ja olen suututtanut sinut jostain, tai et muuten vaan siedä pärstäkerrointani? Ahdasmielistä. Huolehtisit vaan omasta alaselästäsi..

Vierailija
13/21 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pohtimista ja päänvaivaa, että kuka on ollut peppuilija ja kuka ei. Ja kestoileeko Martti ja Tyyne, ja onko Raija kertistelijä..

Vierailija
14/21 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten ole tosiaan ikinä nähnyt toista henkilöä jolla olisi aurinkotatska alaselässä, siksi on ihan pakko kysyä.

jos on jotain tarvetta avautua sen saa tehdä ihan kasvotusten, uskallan kyllä ottaa kritiikin vastaan.

Vierailija
15/21 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat ottaneet tatuioinnin vanhoilla päivillään, eikä näyttäneet edes kamalilta.

Vierailija
16/21 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun niiden tatuoidut äidit istuu muiden WT-äitien kanssa vanahinkodin päivähuoneessa muistelemassa mitä tapahtui Hokkasen Timolle ja kenen isä se komea Make olikaan...

Vierailija
17/21 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta parikymppisenä otettu tatuointi on jo 50vuotiaana haalea levähtänyt läiskä. Jos sitä ei välillä uudista.

Vierailija
18/21 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

stringinnauhan alta.

Vierailija
19/21 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoitanut vanhainkodissa ja sairaalan osastolla mummoja ja pappoja joilla on tatuointi. Olen myös rullannut hiuksia, tietysti, mutta myös letittänyt pitkiä hiuksia, tehnyt jakausta polkkatukkaan ja lyhythiuksiselle mummolle laittanut pikkusaparot. Stringejä en ole nähnyt enkä usko, että niitä vanhainkodeissa tullaan näkemäänkään. Siinä iässä sitä jo arvostaa mukavuutta vähän eri tavalla ja eri asioissa... Pieni osa on karvattomia, mutta huumorintaju heillä on tallella kaikilla.

Vierailija
20/21 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumman, mummon vai hoitajan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi