Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi kaatoi limut mun päälle Hesburgerissa

Vierailija
29.06.2009 |

Oltiin hesburgerissa ja lapsen vanhemmat istui pöydässä syömässä. Lapsi juoksi limsansa kanssa ympäriinsä ja meidän pöydän kohdalla holahti limua mukista mun päälle.

Vanhemmat ei sanoneet mitään vaan käski lapsen niiden luokse.

Täällä varmaan on lapsekkaita ihmisiä, jotka voi kertoa miksi vanhemmat ei sanoneet mitään ja mitä olisin ite voinut sanoa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nyt ois anteeksipyynnön paikka. paljonko limua kaatui??

Vierailija
2/8 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ylipäätään juosta. Olisi todellakin ollut vanhempien tehtävä pyytää anteeksi. Etpä sinä oikein olisi siinä tilanteessa voinut mitään sanoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja paita vähän kastui. Ei ne mitään sanoneet sille lapselle vaikka varmasti näki mitä tapahtu! Toivottavasti itse en saa tollaista lasta :)

Vierailija
4/8 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonossa lapseni päälle ison matkalaukkunsa kaatanut pariskunta ei pyytänyt lapselta anteeksi, vaikka lapsi itki surkeasti (itki, koska meni sukkikset rikki, ei onneksi ollut sattunut pahasti, mutta sitähän ei pariskunta voinut tietää, kun ei mekään siinä vaiheessa).

Eli osaat varmaan ap vastata tähän kysymykseen kaikkien lapsettomien puolesta? Tai ehkä tajuat, ettei viestisi ollut järin hyvin muotoiltu, koska on suht turha syyttää kaikkia vanhempia siitä, että on itse sattunut kohtaamaan moukkia ihmisiä...

Vierailija
5/8 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vastaan siihen toiseen kysymykseen, niin minusta olisi voinut sanoa, että teidän lapselle taisi sattua vahinko. Häneltä kaatui limsa mun päälle. Normaaliälyinen alkaa siinä vaiheessa tarjoamaan housujen pesettämistä tai pesulalaskun kuittausta, mutta hitaampiälyiselle siitä tietysti olisi pitänyt sanoa.

Mitäs sitten ap sanoit jos tuo ei ollut normaalia sinulle? Aloitko räyhäämään ja haukuit lapsen maanrakoon?

Vierailija
6/8 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun on saatu tänne lapsettomien edustaja, niin kerrotko ap miksi lapsettomat ihmiset etuilevat jonottavaa lasta? Tai myyjät ei palvele lasta vaan siirtyvät seuraavan täti-ihmiset pariin?

Minun lapseni eivät juoksentele limsan kanssa koskaan missään. Ja jos kyseinen juttu olisikin voinut sattua, olisin pyytänyt anteeksi tietenkin.

Kait sä ap osaat kohdella ei-lapsellisia moukkiakin? Mikset lapsellisia?

Etkö sano vaikka kassajonossa etuileville ei-lapsellisille mitään?

Vierailija
7/8 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonossa lapseni päälle ison matkalaukkunsa kaatanut pariskunta ei pyytänyt lapselta anteeksi, vaikka lapsi itki surkeasti (itki, koska meni sukkikset rikki, ei onneksi ollut sattunut pahasti, mutta sitähän ei pariskunta voinut tietää, kun ei mekään siinä vaiheessa).

Eli osaat varmaan ap vastata tähän kysymykseen kaikkien lapsettomien puolesta? Tai ehkä tajuat, ettei viestisi ollut järin hyvin muotoiltu, koska on suht turha syyttää kaikkia vanhempia siitä, että on itse sattunut kohtaamaan moukkia ihmisiä...

En mä syytä kaikkia muita ihmisiä kun ajattelin, että jos täällä olisi jotain jolle olisi ehkä sattuntu lapsen kanssa samanlaisia. Mulla ei ole lapsia varmaan moneen vuoteen, niin en osaa asettua vanhempien asemaan.

Ja ainakin itse olisin pyytänyt anteeksi jos olisin tönäissyt sun lasta matkalaukulla.

Vierailija
8/8 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mietit vaan, mitä oisit tehnyt, jos se olisit ollut sinä itse, jolle olisi sattunut se läikyttämisvahinko. Eli vanhemmat on lapsistaan ja niiden toilailuista tietysti vastuussa, eli jos lapsi läikyttää, vanhemman tietysti kuuluu huolehtia että tulee anteeksipyynnöt + mahdolliset korvaamiset.

Mutta varmaan se törmääjä olisi voinut olla yhtä hyvin se perheen vanhempi itse ja edelleen olisitte päätyneet samaan tökeröön lopputulokseen. Koska ne ihmiset vaan oli törppöjä, niin eivät osanneet toimia. Ei se siihen sen kummemmin liity, kuka perheestä (lapsi vai aikuinen) vahingon teki. Ne vaan ei osanneet toimia niin kuin olisi kuulunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi