Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaako teidän kaikkien 7v:t jo uida?

Vierailija
29.06.2009 |

Minun lapseni on juuri 7v täyttänyt eikä osa vielä. En ole tajunnut että ollaan "myöhässä". Tarkoitus oli opetella tänä kesänä.

Ollaanko ainoita myöhäisiä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mun mielestä oppi myöhään uimaan. :-)

Vierailija
2/12 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta oppisivat uimaan.

Mutta aina on niitä vanhempia, joiden mielestä koulun tehtävä on opettaa uimaan, luistelemaan, hiihtämään, solmimaan luistimet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset opetettu uimaan neljä vuotiaana.

Vierailija
4/12 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksoset uoimaan, siten että pysyivät jonkin aikaa pinnalla ja muutaman metrin pääsivät eteenkin päin. Pääasiassa eteneminen tapahtui sukeltamalla ja välillä nostivat pään pinnalle hengittämään. Meillä tosin käyty vauvauinnissa vauvasta saakka.

Vierailija
5/12 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on halukas oppimaan, tänä kesänä on tarkoitus harjoitella enemmän "tosissaan"..

Itse opin uimaan 6-vuotiaana.

Enpä usko että kaikki 7-vuotiaat läheskään osaavat vielä uida. Kyllä ehtii opetella vielä.

Aika moni aikuinenkaan kun ei osaa uida..vaikka se tosi tärkeä taito onkin.

Vierailija
6/12 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta oppisivat uimaan.

Mutta aina on niitä vanhempia, joiden mielestä koulun tehtävä on opettaa uimaan, luistelemaan, hiihtämään, solmimaan luistimet.

No tämä 7v osaa luistella ja hiihtää ja juuri oppi solmimaan nauhat. Uida ei vielä osaa, mutta sekin opetellaan ennen koulun alkua. En tosiaan tiennyt että näillä asioilla on jokin "aikataulu"...

Vierailija
7/12 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

4- vuotiaana. Tosin käymme uimassa kerran viikossa:)

Minusta ei ole outou että 7- vanha ei osaa uida jos uiminen on jäänyt ylipäätänsäkkin vähemmälle esim muiden harrastuksien takia.

Meillä esim. 4- vuotias ei osaa luistella ja juuri oppi ajamaan pyörällä..

Vierailija
8/12 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oppi lomamatkalla, kun pulikoi 2 viikkoa taukoamatta uima-altaassa.

Vierailija
9/12 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käyty joka kesä uimakoulussa. Koulussakin ovat yrittäneet opettaa. Ei kaikki vaan pysty oppimaan kaikkea yhtä nopeasti. Muuten on kyllä erittäin hyvä oppilas, mutta liikuntapuolella on näitä ongelmia.

Vierailija
10/12 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan totta. Ihme kehuskelua taas liikenteessä. Hyvä taito se uimataito on, ja hyvä että lapset ovat sen ajoissa oppineet. Mutta tuo tyyli kerskua, että kyllä MINÄ sentään olen lapseni opettanut.. Kaikki oppivat eri tahtiin. Ei kovin moni 3-4v osaa vielä uida, todellakaan. Suurin osa ei vain ole siihen silloin vielä kypsiä vaikka miten opettelisi. Tai vanhemmat eivät "hampaat irvessä" halua vielä opettaa, eikä minusta tarvitsekaan. Leikin kautta ja rennosti ajallaan ainakin meillä.. Sama juttu pyöräilyn, luistelun ym. kanssa.

Kyllä 7v hyvin vielä ehtii opetella. Nythän on kesä edessä vielä..

Vierailija
11/12 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä lapsi oppi polkemaan pyörällä ilman appareita jo 3v. Pelaa paljon jalista ja fillaroi. Uimassa ollaan käyty joskus ja jouluna, lähinnä siksi, että lapsi ei ole siitä erityisesti pitänyt. Jännittää kauheasti että vettä menee korviin ja nenään.

Mutta tänä kesänä sitten. Kiitos aikataulutuksesta. =D

ap

Vierailija
12/12 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta enpä usko, että vielä tänä kesänä oppii uimaan. Tykkää kyllä olla vedessä (lähinnä riehua ja juosta), mutta ei halua opetella uimaan. Uimakoulussa kävi vuosi sitten, mutta ei suostunut siellä mitään liukumisia, kellumisia tms. opettelemaan. Itse pidän uimataitoa tosi tärkeänä asiana, mutta en voi pakottaakaan poikaa opettelemaan uimaan. Eihän se pakottamalla opi! Eli odotellaan, että pojalla itsellä heräisi kiinnostus asiaan ja pikku hiljaa leikin avulla yritetään opettaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän