Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suosittele hyvää epilaattoria, ja neuvoja asiaan liittyen kaipailen...

Vierailija
29.06.2009 |

Eli. En ole koskaan epiloinut sääriäni. Nyt olen kuitenkin kyllästynyt höyläämiseen ja vahaamiseen, joten ajattelin ostaa epilaattorin.

Minkä hintaisia ne suunnilleen on?

Minkälainen kannattaa ostaa?

Sattuuko se kamalasti kun ne karvat lähtee juurineen? :-/

Pitääkö ihoa hoitaa jotenkin epiloinnin jälkeen?

Miten pitkiä ihokarvojen pitää olla, että ne lähtee epilaattorilla?

Voiko sillä poistaa karvoja muualtakin kuin sääristä? Eli kainaloista/bikinialueelta, vai onko liian raju laite noille alueille?

Kiitos jos neuvot noviisia :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahus.

Vierailija
2/2 |
29.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt osaa sanoa hinnoista tai suositella mitään tiettyä, omani (joku Philips) olen ostanut lähes kymmenen vuotta sitten. Eli samassa laitteessa on sekä epilointi- että ajelupää. Epilaattorilla vetelen sääriä ja bikinirajaa, ajelupäällä kainalot. Iho tottuu hyvin epilointiin, esim. säärissä ei juurikaan enää edes satu. Toki jos kauhean pitkäksi kasvaa, koskee enemmän, mutta esim. näin kesäisin ajelu kerran viikossa pitää sääret oikeinkin siistinä. Bikinirajat luonnollisesti herkemmät, mutta sivustat siistii helposti. Kainaloihin en kokeilisi, mutta miksipäs sekin iho ei tottuisi siinä missä muutkin... Mutta tosiaan, kovin pitkien poistaminen sattuu enemmän kuin lyhyiden ja aika lyhyisiinkin nappaa kyllä kiinni. Itse en hoitele ihoa sen kummemmin, laitan talkkia ennen epilointia, ettei iho ole kovin nihkeä ja sitten rasvaan suihkun jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla