Olen niin surullinen Jacksonin kohtalosta, ruumiinavausraportti
oli osittain Ilta-Sanomissa ja se on järkyttävää luettavaa.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1705507
Kommentit (10)
Minulla on oikeasti pahaolo hänen vuokseen.
Se ettei hänellä ollut hiuksia juurikaan oli shokki ja ne neulanjäljet.
Uskon että Michael Jackson oli hyväuskoinen paskakärpässiipeilijöiden uhri. Kun ihmisellä on menestystä ei voi tietää onko aitoja ystäviä vai ainoastaan rahastajia ympärillä.
Pidän Jacksonia erittäin lahjakkaana musiikintekijänä, esiintyjänä sekä tanssijana ja arovostan hänen elämäntyötään. Olen sitä mieltä että hän oli jotenkin lapsen tasolla ja helposti narutettavissa.
Tämä henkilökohtainen lääkäri on mielestäni osasyyllinen Michael Jacksonin hoitamattomiin terveysongelmiin ja ei ole ollut luottamuksena arvoinen vaan puoskari joka pitäisi saattaa edesvastuuseen.
Minne hän katosi heti kuoleman jälkeen ja mitä vei piiloon on minua askarruttava kysymys.
Toisaalta kyllä hän varmasti on saanut hyviäkin neuvoja ainakin sukulaisiltaan, mutta jostain syystä hän vaan valitsi ne paskakärpässiipeilijät. Ei ollut helppo elämä hänellä.
vain niitä, jotka ovat myötäilleet eivätkä ole poikkipuolista sanaa sanoneet. Jos joku on yrittänyt kritisoida mitään, hän on saanut mennä.
Mies on lapsesta lähtien tottunut näkemään ihailijalaumoja ympärillään eikä varmasti ole ollut vaikea saada sellaista seuraa joka vaan nyökyttelee teki tämä mitä tahansa.
vuotaa lehdistölle.
Joku on kopioinut asiakirjat ja myynyt ne kalliisti se on tässä varmaa. Eli surullinen kohtalo jatkuu kuoleman jälkeen, paskakärpäset haaskalla.
"vahanukke" pystyy vetämään 50 keikan kiertueen......?
vaikka siinäkin oli tietysti 10 liikaa.
Debbie Rowe: Jackson ei ollut lasteni isä, mutten hae huoltajuutta
29.06.2009 10:58
Michael Jacksonin ex-vaimo Debbie Rowe vahvistaa News of the Worldille, ettei tähti ollut hänen lastensa isä.
Prince Michael Jackson Jr.:n ja Paris Michael Katherine Jacksonin lasten biologinen äiti on Debbie Rowe, mutta lapset pantiin alulle keinohedelmöityksessä tuntemattoman lahjoittajan spermalla.
- Michael oli eronnut, yksinäinen ja halusi lapsia. Sanoin hänelle, että minä voin kantaa lapsesi ja tarjosin hänelle kohtuani. Se oli lahja, jolla halusin pitää hänet onnellisena. Se ei ollut Michaelin spermaa. Sain maksun ja siirryin elämässäni eteenpäin. Tiesin, etten näkisi lapsiani enää uudestaan, Rowe avautuu.
- Toinen synnytys oli vaikea, ja Jackson tiesi, etten voisi saada enää lapsia. Hän ei halunnut olla enää tekemisissä kanssani ja otti lapset.
News of the Worldin mukaan Rowe tunnustaa, ettei aio hakea lastensa huoltajuutta. Lasten uskotaan menevän Jacksonin vanhemmille Katherinelle ja Joelle.
- En ole koskaan ollut heidän äitinsä enkä halua heitä elämääni.
Jacksonin isyyttä on spekuloitu siitä asti, kun 11- ja 10-vuotiaat lapset syntyivät.
IS
ydin? Isä pakotti piiskan heilutuksella harjoittelemaan koko ajan ja vei lapsuuden sekä kääri hyvät voitot lapsistaan. Raha kelpasi ilmeisesti myös muille sukulaisille.
Hänen mielenterveysongelmansa juontavat tästä varastetusta lapsuudesta. Joidenkin lähteiden mukaan isä myös käytti häntä seksuaalisesti hyväkseen.
Toisaalta kyllä hän varmasti on saanut hyviäkin neuvoja ainakin sukulaisiltaan, mutta jostain syystä hän vaan valitsi ne paskakärpässiipeilijät. Ei ollut helppo elämä hänellä.
että ne lapset varmaan joutuvat isovanhemmilleen. Ja nämä samat isovanhemmat ovat vastuussa Michaelin pilatusta lapsuudesta, ja varmaan pohjimmiltaan niistä ongelmista joita M. sai elämässään (mielenterveys, sadistiset menetelmät jotta esim. Jackson Fivellä tehtiin paljon rahaa).
Ja vielä jos isä on jotenkin käyttänyt Michaelia seksuaalisesti hyväkseen?! Mikä on näiden lastenlasten kohtalo? Voi surku :(
Eikös se ole ollut selvää jo 80-l lopusta saakka?