Minne voi vielä lahjoittaa uutta tavaraa varattomien joululahjoiksi? Joulupuu-keräys on ohi.
Kommentit (6)
tai ehkä voitkin, mutta itse en luota. helsingissä on joulupuu keräys vielä huomenna.
laittaa muutama lahja joulupuu-keräykseen, mutta se ehtikin mennä jo ohi :(
Voisikohan jonnekin lastenkotiin, päiväkotiin tms. tehdä jonkinlaisen lelulahjoituksen?! Vai onkohan kyseisissä paikoissa jo tarpeeksi leluja ym.. :O
Siis tarkoitus olisi käyttää yritykseni joulumuistamisrahat hyväntekeväisyyteen, ja kohteen pitäisi ehdottomasti olla lapset. En oikein tiedä mistä voisi kysyä, että saisinko tehdä lahjoituksen..
Tai kysy joulupadan vahtijalta. Itse luotan Pelastusarmeijaan toiseksi eniten heti Punaisen Ristin jälkeen.
olisiko kivempi kohde kummeille? just tänään tuli konsertti, tulee uusintana vielä vissiin maanantaina, voi edelleen lahjoittaa
lastensairaalaan menisi koneisiin, peleihin, leluihin yms
varmasti pidempiaikaisempi ilo ja vieläpä monelle lapselle =)
saattaisi jopa pelastaa jonkun pienen keskosvauvan hengen
sinne mä lahjoittaisin mieluummin
olisiko kivempi kohde kummeille? just tänään tuli konsertti, tulee uusintana vielä vissiin maanantaina, voi edelleen lahjoittaa
lastensairaalaan menisi koneisiin, peleihin, leluihin yms
varmasti pidempiaikaisempi ilo ja vieläpä monelle lapselle =)
saattaisi jopa pelastaa jonkun pienen keskosvauvan hengensinne mä lahjoittaisin mieluummin
Siis viis köyhistä ja vähäosaisista lapsista? En laittaisi rinnakkain keskosia ja köyhiä lapsia. Molemmat arvokkaita. Lastenklinikan kummit lahjoittaa aina lastenosastoille, mutta kuka kerää vähävaraisille?
kirpputorille myyntiin?