Kaipaan neuvoja painonpudotukseen!
Painoa pitäisi pudottaa 20-30kg,mitään aikarajaa ei ole.Kuntosalikortti on,kävemässä käyn muutaman verran viikossa,30-45min,reipasta vauhtia
Syön melko terveellisesti,mutta karkkia tulee puputettua liikaa
166cm/93kg
Kommentit (7)
Mene vaikka bodybump tunneille tai kuntonyrkkeily. Jos poltat, niin lopeta, saa enemän tehoja irti tunneista.
Pidä huoli että saat riittävästi proteiineja ja syö riittävästi, mikään kidutus nälkälakko ei teho pitkällä tähtäimellä. Liiku, liiku ja liiku, syö terveellisesti ja älä odota liian nopeaa laihtumista. Hiljaa hyvä tulee.
Olet koukussa karkkiin! Alku on tosi tahmaista, mutta pian et enää kaipaa makeaa. Lisää proteiinia ruokavalioosi.
Käy kuntosalilla. Lihaksia vahvistamalla ja muokkaamalla keho kiinteytyy nopeasti.
Väsyneenä ja nälkäisenä tekee enemmän mieli makeaa, joten yritä nukkua riittävästi ja pidä säännöllinen ateriarytmi. Jos sokerin pois jättäminen onnistuu, voit vähentää myös vaalean leivän syömistä.
Takaan, että olet pian pirteämpi ja hoikempi!
tai ainakin vähemtäminen kannattaisi?syön useimmiten tummaa leipää,että vaalean leivän voin helposti jättääkkin.Kannataako perunan,vaalean pastan ja riisin poisjättö?
perunaa kannattaa vähentää. Minulla ainakin toimii se, että sokeri veks ja muita vähemmän. Ruokavaliota ei kuitenkaan kannata liiaksi rajoittaa. Kannattaa ehkä suosia tummaa pastaa.
3
Nykyinen liturgia laihduttamisesta tuntuu olevan, että pitää syödä terveellisiä välipaloja ettei tule nälkä ja sitten ahmittua. Minulla toimii kuitenkin hyvin se, etten syö illallisen jälkeen enää mitään. Saan uskoteltua itselleni, että on jo myöhä, väsyttää, ja päivän syömiset on syöty; aamulla sitten seuraavaksi. Vaikka illalla tuleekin vähän nälkä, en välitä siitä, koska olen jo niin menossa nukkumaan.