Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko rakennekynnet maksaa?

Vierailija
27.06.2009 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huollot siinä 70e hujakoilla. Nuo 50e laittajat voivat olla ihan mitä vaan ja tosi törkeitä kynsiä tehdään ja niistä kehdataan ihmisiltä rahaa ottaa.

Vierailija
2/7 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliskohan halvemmaks käydä tavallisessa manikyyrissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siinä vaan viilataan ja lakataan kynnet ja pukitaan voiteen avulla kynsinauhat ja siihen hommaan ei aikaakaan mee paljoa. Rakennekynsien tekoon menee aikaa riippuen tekijästä ja koristeluista 1.45-3h, kyllähän sellasesta joutuu maksamaanki, yritystoiminta kun ei ole hyväntekeväisyyttä.

Vierailija
4/7 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on että rakennekynnet on hurjan näköiset. Naisesta tulee vähän pedon näköinen sellasten sapelimaisten ulokkeiden kanssa. Mutta ehkä se sitten tekee sähäkän olon.

Vierailija
5/7 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun rakennekynnet menee muutaman millin sormenpään yli, ei todellakaan liian pitkät. Ja mulla ei maksanu mitään eikä tule maksamaan huollotkaan kun paras kaveri on kynsiteknikko :) mut hinta olis jyväskylässä siitä 50e ylöspäin

Vierailija
6/7 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka laitto oli 100€ ja huollot 79€. Eikä ole pitkät vaan vain himpun sormenpään yli.

Vierailija
7/7 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö ole tullu mieleen et lyhkäsiäkin on olemassa? Ja se et jos on rakennekynnet ni sitten on jotenkin turhamainen jne?

En ymmärrä tätä ajattelumaailmaa.

Mun henkilökohtainen mielipide on että rakennekynnet on hurjan näköiset. Naisesta tulee vähän pedon näköinen sellasten sapelimaisten ulokkeiden kanssa. Mutta ehkä se sitten tekee sähäkän olon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä