Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te, jotka olette menestyneet työelämässä:

Vierailija
27.06.2009 |

mitkä tekijät/ratkaisut ovat omasta mielestänne olleet ne, jotka ovat mahdollistaneet menestyksen?

Itse ole ns. kympin tyttö, joka hankki aikoinaan teknis-kaupallisen korkeakoulututkinnon. Nyt olen 3 lapsen äiti, teen osa-aikaista suunnittelutyötä ja huolehdin perheen arjen pyörittämisestä. Mies panostaa uraan. Elämä on ihan tasapainossa ja reilassa ja olen tavallaan tyytyväinen niin pitkään kunnes tapaan vanhoja opiskelukaverita. Lähes kaikki ovat edenneet uralla johtavaan asemaan/tehneet väitöskirjan tai saaneet näkyvyyttä medioissa.

Miten mun ura lähtisi nousuun? Ikää on jo 35 v ja työkokemusta 3 v ennen lapsia ja 2 v jälkeen. Kotiäitinä olin 5 v.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sellainen oli ERP-konsultointi. 3 lasta on ja molemmat vanhemmat ovat pystyneet tekemään haastavia töitä. Olin kotona vain vuoden per lapsi.

t. DI

Vierailija
2/2 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- aseta selkeät tavoitteet ja pyri niihin askel kerrallaan

- hanki luotettavia tukijoukkoja ja luota eniten itseesi

- hanki pätevyyttä koulutuksella ja kursseilla

- hoida tukijoiukkosi kuntoon: perhesuhteet kuntoon ja tukevat ihmiset työn ulkopuollella: älä jää yksin

- jos perheessäsi kriisiä- hae apua- lääkäriä ja psykoterapiaa, mutta älä kerro sairauksistasi eikä lasten smahdollisista sairauksista- ettei sinua voida puukottaa selkään

- taistele jatkuvasti kateutta vastaan- menestys tuo kateutta

- palkitse itsesi ja tukijasi aina kun aihetta: pelkkä sana "kiitus" on jo paljon

t. takana 26 vuotta nousujohteista uraa:::)))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla