Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako 35-v. pukeutua farkkushortseihin ja tiukkaan t-paitaan

Vierailija
27.06.2009 |

ja pistää tukan saparoille?

Vai pitäisikö jo älytä käyttää "aikuisten vaatteita"?

Mites legginsit ja tiukka farkkuhame, narutoppi tai painokuviolla varustetut t-paidat - ovatko liian nuorekkaita tämä ikäiselle?

Ai niin, kropaltani olen ihan ok, en tikku, mutta en pyöreäkään.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni ne saparot vähän tökkivät, tulee sellainen "kyllä mä olen tosi nuorekas, olen-olen-olen!!!!" -fiilis, mutta en silti tunne mitään aggressiota näitä tyyppejä kohtaan.

Vierailija
2/7 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en itsekkään ajatellut siirtyä käyttämään jakkupukuja viiden vuoden päästä kun olen 35.

Nyt vasta hiljattain olen alkanutkin viihtymään sortseissa ym. kun ei enää ole mitään komplekseja siitä mitä muut ajattelee. Ja olen huomannut että mullahan on piru vie ihan hyvä kroppa, jopa verrattuna moneen parikymppiseen makkaramahaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta legginssit, ei ei ei ei ja ei

Vierailija
4/7 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta hiljattain olen alkanutkin viihtymään sortseissa ym. kun ei enää ole mitään komplekseja siitä mitä muut ajattelee. Ja olen huomannut että mullahan on piru vie ihan hyvä kroppa, jopa verrattuna moneen parikymppiseen makkaramahaan.

ap

Vierailija
5/7 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se tarkoittaa suoria housuja ja bleiseriä niin ei kiitos. Jos se tarkoittaa muodin mukaisia vaatteita niin tämän hetkinen muoti ei kiitos.

Itse olen vanhoista farkuista leikannut lahkeet pois ja niitä käytän shortseina t-paidan kanssa. Saparot voisin laittaa jos olisi vielä pitkät hiukset mutta niistä luovuin muutama vuosi sitten.

Ja ikää on piirua vaille 40v.

Vierailija
6/7 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta legginssejä ei saa käyttää kuin ehkä just ja just teinit, sillä ne on niin kamalat. Saparot on oikein hyvä kampaus kaiken ikäisille.

Vierailija
7/7 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko joku lakipykälä ikä pukeutumisesta ? tuulipuku päälle ja pullan tuoksut mukaan