Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ulkomailta tilattu tavara ei tullutkaan - minne yhteys?

Vierailija
27.06.2009 |

Voinko enää mitenkään saada rahojani takaisin? Ensimmäinen ja viimeinen kerta kun ulkomailta tilaan mitään..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko siis kauppa vai yksityinen, vai esim. ebay? Riippuu paljon siitä.

Vierailija
2/9 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tilaan kokoajan eikä ole koskaan jäänyt matkanvarrelle tai tullut huonoa laatua. kaikki on ollut parempaa kuin ajattelin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.naturalconnection.co.uk/index.php?osCsid=ba08vspnfvjfqm55b29…

Tilauksen tein 5.5.09, maksoin heti kortilla. Pari viikkoa odottelin, sitten otin yhteyttä s-postitse myyjään, joka vastasi, että tuote oli loppu, mutta lisää oli tulossa. Sitten hän vastasi, että oli lähettänyt tuotteen minulla 27.5.09, mutta vieläkään se ei ole perillä, joten en tiedä uskoako myyjää (=paketti "kadonnut"?), vai onko hän sitä edes lähettänyt. Lähetystunnusta olen myös pyytänyt, mutta en ole sitä saanut.. Ilmoitin hänelle, että haluan rahani takaisin, vielä ei ole vastausta kuulunut siihen. Miten voisin käytännössä saada rahani takaisin?

Vierailija
4/9 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksoit, niin luottokuntaan/mistä korttisi onkaan yhteys, niin saat rahasi takaisin.

Vierailija
5/9 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoile.

Vierailija
6/9 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilasin samasta puljusta ja toimitus kesti ja kesti mutta tuli kuitenkin lopulta. Postitus taisi kestää reilun viikon, eli älä vielä menetä toivoasi.

Vierailija
7/9 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolta ei paketti tule kotiovelle asti vaan se pitää itse postista noutaa.

Vierailija
8/9 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei tarvitse kuin ottaa yhteyttä kuottokuntaan ettet ole saanut tuotetta, ja saat rahasi takaisin, ja luottokunta hoitaa asian nettifirman kanssa.

Tietysti kannattaa ensin kysyä nettifirmalta että missä mättää, ja onko tuote mahdollisesti vielä tulossa.

Vierailija
9/9 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja myyjän kertomasta lähetyspäivästäkin on jo kuukausi.. Luotolla en ostanut, vaan ihan visa electronilla. Maksu meni jo 7.5.09 (5.5.09 maksoin).