Sarasvuon kirje Aamulehdessä
http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/jari-sarasvuo-antakaa-meidan-ol…
Luettuani kirjeen rupesin miettimään, miltä minusta tuntuisi, jos jokaista liikettäni kytättäisiin koko ajan. Kaikki, mitä tekisin, aina pukeutumista myöten, raportoitaisiin roskalehdissä. Minusta Sarasvuota ja Kuitusta, ja Ninaa, kohdellaan todella väärin. Sarasvuo ja Kuitunen ovat kumpikin ihmisiä, jotka eivät ole antaneet haastatteluja yksityiselämästään ja avanneet kotiaan tai koko elämäänsä roskalehtien sivuille. Toteanpa vain, että on upeaa, kun ei ole julkkis. Voimia Kuituselle ja Sarasvuolle, te ette ole ansainneet tätä.
Kommentit (53)
Yksi sellainen on Jari Litmanen perheineen. Hänestä on ollut todella vähän juttuja edes Seiskassa.
Nykyisessä lehdistön toiminnassa on se vika, että jos et halua antaa haastatteluja, sinua kytätään ja vahditaan kellon ympäri. Jos annat jatkuvasti haastatteluja (esim. Jari Sievinen ja Mari, Linda Lampenius, Satu Tuomisto jne), saat varmaan muuten olla rauhassa. Kieroutunutta toimintaa.
Hyvissä pahoissa ja rumissa eli b-luokan tv-tähti. Palaisi Simo Rantalaisen kanssa tekemään sitä sarjaa eikä söheltäis yritysmaailmassa, josta hän ei tajua mitään.
Tai siis, fudiksesta puhuu urheilutoimittajille. Harvasanaisesti. Piste.
Hesarin toimittaja joskus muisteli, kuinka Litti oli nuorena poikana avoin, matkustivat samalla mopolla Hollannissa (?) tai jotain. Eipä ole ollut enää moneen vuoteen.
Litti on vaan todiste siitä, että saa olla rauhassa jos niin todellakin haluaa.
Joku suttuinen kuva oli niiden vauvan vaunuista joskus Seiskassa.. ;) That´s all.
Ps. On muuten ihan ok tyyppi, kerran oltiin samassa baarissa..
yritysmaailmasta aika paljon tajuaa, onhan sen yritys alallaan yksi maan suurimpia ja ihan älyttömän iso liikevaihto. Eli vaikka en Sarasvuon fani olekaan, tunnustettava on, että kyllä hän on osaava yrittäjänä.
joka saa olla rauhassa, koska ei päästä toimittajia kotiinsa, eikä tuo perhettään elokuvien ensi-iltoihin ja kekkereille - mitä muuan Sarasvuo on kyllä tietääkseni aikoinaan tehnyt kerran jos toisenkin ?!
Vai muistanko nyt ihan väärin? Miten niitä muuta olisi ollut niitä kuvia hänen perheestään.
Hesarissa on muuten tästä aiheesta tänään tosi pitkä ketju. Paljon pitempi kuin tämä av-ketju,
Muistan kun tämä herra tykitti huono-osaisia jaksamaan ja nousemaan suosta hölönpölö puheillaan.
miten media tolee tätä toivetta kunnoittamaan. Toivottavasti kunnioittaa. Toivottavasti kunnioittaisi myös niitä monia muita joiden yksityiselämää riepotellaan julkisuudessa kohtuuttomasti ja jotka eivät osaa niin hyvin pitää puoliaan.
niin pääministerillä sun muilla on oikeus pitää yksityiselämänsä yksityisenä. Mistä niitä sairaita ihmisiä voi niin paljon riittää lukemaan toisten ihmisten elämästä pengottuja tai keksittyjä juttuja?
Miten se on niin vaikeaa nykyihmiselle kohdella muita niin kuin toivot itseäsi kohdeltavan?
itse haluaa heittää lisää vettä myllyyn!
Uskokaa vaan niin kohta tulee kirja mitä on olla "parazzien vaanima perheensä jättänyt ja uuden rakkauden löytänyt mutta silti rakastan vaimoani ja plaa plaa plaa-kirja"
on muistettava, että hän on tullut julkisuuteen itse aikana toisten asioita sorkkimalla. Hyvät, pahat ja rumat -ohjelma oli kovinkin sensaatiohakuinen.
[ Molemmat aikuiset ovat todella lapsellisia vaatiessaan jotain yksityisyyttä. Sitä saa, mitä tilaa. Ainoa, jota kohtaan tunnen sympatiaa, on Sarasvuon ex.
[/quote]
Mies löytä
ä monen vuoden avioliiton jälkeen uuden ja jättää vaimonsa. Kirjoituksesta paistaa läpi rakastumisen huumassa elävä mies, joka tuntee syyllisyyttä jätettyään puolisonsa.
En tosin usko, että Sarasvuolla on ihan puhtaita jauhoja ollut pussissaan ennenkään. Meillä työtekijät kutsuttiin kuuntelemaan Sarasvuon puhetta ja sielläkin hän julkisesti kiinnitti huomiota kivan näköisen työntekijän vatsalihaksiin! Taitaa Sarasvuolle treenatut naiset olla mieleen.
....siinä ei varmasti Jarin lupaamat setut juuri lohduta kun isä poistuu perheen lasten elämästä suurimmaksi osaksi aikaa,antaakseen aikaa "nuorikolleen". Voimia lasten äidille ja etenkin lapsille.!!!
Toinen tekee businesstä julkisuudella ja toinen on entinen douppaaja. Mutta Sarasvuon lapset ja ex-puolison voisi kyllä antaa olla aivan rauhassa.
Minua ei ainakaan kiinnosta tippaakaan heidän aamupusuttelunsa. Eikä itseäni kiusaisi, jos minun ja mieheni pusu haluttaisiin kuvata lehteen.
Se mitä enemmän paheksun kuin toimittajia ja kuvaajia, ovat ns. tavalliset ihmiset, jotka kännyköineen kuvaavat ihmisiä salaa ja myyvät kuvat seiskoihin. Toisaalta jos ette ostaisi ko. potaskalehtiä, ei kuvillekaan olisi menekkiä.
Jännä miten kaikki ihailee tämän Sarasvuon kirjettä. Itse olen sitä mieltä, että paljolti Sarasvuo on tuossa kirjeessä oikeassa, mutta toisaalta hän minusta lähtee itse myös mukaan likaiseen leikkiin. Jos ajatellaan kirjeen alkupätkää, niin se on minusta ihan jees, mutta siinä vaiheessa, kun Sarasvuo rupeaa kutsumaan toimittajia SATIAISIKSI, niin mielestäni hän ei pysy itse asioiden yläpuolella vaan alentuu myös itse samaan. Samoin hän hyökkään yhden ihmisen kimppuun isolla äänellä. Jos hän olisi ollut fiksu, niin olisi voinut vaikka nimittää toimittajien työtä SATIAISMAISEKSI, jolloin värikäs kieli olisi säilynyt ilman varsinaista itsensä alentamista.
Itse olen sitä mieltä, että Kuitunen ja Sarasvuo ovat kyllä itse osittain paikkansa otsikoissa ansainneet. He elävät julkisuudella, tienaavat sillä rahaa.
Siitä olen yhtä mieltä varmaan kaikkien kanssa, että Nina ja lapset eivät todellakaan tuommoista revittelyä tarvitse. Lapset tietty maksavat sen kalleimman hinnan.
Hän ansaitsee rahaa työstään, joka on hiihtäminen. Jos Kuitunen menestyy hiihtäjänä, hän saa sponsoreita, jotka maksavat hänelle tukea urheilemista varten. Siinä sivussa sponsoreiden logot näkyvät Kuitusen suksissa ja vaatteissa. Nythän vain on niin, että menestyessään urheilijana ja voittaessaan maailmanmestaruuksia Kuitunen saa myös kuvansa lehteen, halusi sitä tai ei.
tätä tilanneet. Ne tilaavat itselleen tällaista kirjoittelua, jotka lähtevät seiskan maksamalle etelän matkalle ja avaavat koko elämänsä roskalehtien sivuille.
Sarasvuo ei olesitä tehnyt ja tämä vain enenmmän kuin tarpeeksi mm. Allerin ja Alman toimintatavoista.
Jokainen fiksu ja myötätuntoinen ihminen tajuaa olla kannattamatta moisia lehtiä.
Hieno kirjoitus.
Sitä saa mitä tilaa!
Hyvissä pahoissa ja rumissa eli b-luokan tv-tähti. Palaisi Simo Rantalaisen kanssa tekemään sitä sarjaa eikä söheltäis yritysmaailmassa, josta hän ei tajua mitään.
Olen täysin samaa mieltä .telkkariin Simon kanssa ja kaiki tähänastiset kummankin pojan temmellykset nöyrästi anteeksi ...ei täällä muitakaan tikulla silmään tökitä! Pääsee taas kansa nauramaan ja jännittämän.
Tulee mieleen se Mikä Myllylän tilitys. Joku hiivatin raamatullinen testamentti kärähtämisen jälkeen. Miten se nyt meni, "suosta olen tullut ja suohon menen" ;DD