Millaista on surkea seksi?
Usein valitetaan että seksi on surkeaa oman kumppanin kanssa, miksi? ja miten?
Haluaako joku olla surkea sängyssä, vai eikö siitä ole kumppanin kanssa puhuttu?
Entä millainen on kunnon pano?
Määritelkää miehen näkökulmasta, mikä on kunnon pano ja mikä on surkeaa seksiä?
Kommentit (7)
Kunon pano on se kun saa sata ja yks orkkua ja mies ei laukea heti!! Pystyy hallitsemaan ittensä....miehet on miehiä ja pojat poikia :D
Onneksi semmosia miehiä on olemassa ja sain yhden omakseni ai sitä juhlaa....
Joku vaan on surkea sängyssä..muna on pieni tai ei seiso kunnolla ei osaa käytää sitä....tulee heti reisille..jne...
Nyt vituttaa. Itsellä vain 16/4
Joku vaan on surkea sängyssä..muna on pieni tai
mutta se johtui mm. siitä ettei mies osannut YHTÄÄN pidätellä. Seksi kesti tasan kaksi minuuttia ja se oli sitten siinä. Sen jälkeen mies sitten itki rinnoillani kun ei saanut minua tyydytettyä. Jes, mikä elämys!
Tähän pidättelyongelmaan yritin keksiä kaikki konstit mutta mikään ei auttanut. Käytettiin jopa kondomia, jotta osa tuntemuksista olisi hävinnyt mutta lopputulos oli se, että mies laukesi mun käsille kun laitoin kortsua päälle.
Seksin laatua minusta heikentää, jos en voi katsella, kosketella, haistella ja maisella ellei kumppani tunnu nauttivan (nauttiminen tietty riippuu minustakin), jos ajatusmaailma seksissä ylipäätänsä on kovin rajoittunut jne.
Seksin tulee olla leikkisää huvittelevaa nauttimista eri asioista. EI vain yhdyntää. hyväilyt, puristuket kunnon otteet tekevät seksintä ihana. Ilme ja katse kumppanin kasvoilla nautinnosta, niin ettei kumppani ole poissaoleva.
Olen tavallinen mies, joka pitää seksistä, on siitä kiinnostunut ja haluaa olla siinä hyvä. En kuvittele olevani mikään rakkauden jumala, mutta keskimääräistä valistuneempi kuitenkin. En ole iso mies, en pitkä enkä tumma. Hyveitäni on kärsivällisyys ja nimenomaan se halu oppia antamaan toiselle nautintoa.
Oman vaatimattoman otantani perusteella on tosi harvinaista että naisilla olisi juuri mitään ymmärrystä miehen seksuaalisuudesta tai tavallisista mieltymyksistä. Tämä on vielä ok, vaan kun tuntuu kokonaan puuttuvan myös kiinnostus ottaa asioista selvää. Ei minulla ole mitään erikoisia fetissejä, vaan harvassa tuntuvat olevan naiset jotka osaavat rakastella pitkään nautillollisesti ja antamaan minulle kunnollisen niskasta lähtevän ja polvia tärisyttävän orgasmin.
Suuseksin aikana viimeistään huomaa onko naisella mitään käsitystä peniksen toimintaperiaatteesta tai edes siitä herkimmästä kohdasta.
Hyvää seksi on silloin kun molemmat ovat sinut itsensä kanssa ja aidosti kiinnostuneita seksualisuudesta.
Naisilla on varmasti vastaavia fiiliksiä paljon enemmän, mutta välillä näinkin päin.
kuin yksi tossa aiemmin kirjoitti, mies tulee ennen naista ja sitten vaan surkuttelee asiaa.
OLIS VITTU MIES! JA TYYDYTTÄIS NAISENSA SITTEN MUUTEN, eikä jättäis täysin ilman!!!
voi sitten vituttaa tommonen itsesääli, kun hoitelee naisen suulla tai sormilla, ei kukaan edes muista enään liian aikaista laukeamista ja hyvä mieli on molemmilla.
sama pätee esim. suihinottoon. mun mielestä ensin vastaanottavana osapuolena ollut on jossainmäärin jopa velvollinen hoitelemaan myös sen toisen osapuolen. tavalla tai toisella.
kun molemmat (tai kaikki) seksin osapuolet ovat tyydyttyneitä ja hyvillä mielin, on seksi ollut hyvää. tavalla/kestolla/koolla jne. ei ole niin kauhean suurta merkitystä loppuviimeeksi. noin niinkuin tiivistettynä.
Surkeinta seksiä on ollut ei seksiä. Tietty joskus on voinut olla tyytymätön omaan suoritukseen mutta miehelle on nyt kuitenkin aika helppoa saada orgasmi seksistä kuin seksistä. Ja orgasmi antaa kuitenkin fyysisen tyydytyksen, ei välttämättä henkistä. Seksin laatua minusta heikentää, jos en voi katsella ja kosketella, ellen voi antaa suuseksiä, ellen itse saa suuseksiä, ellei kumppani tunnu nauttivan (nauttiminen tietty riippuu minustakin), jos ajatusmaailma seksissä ylipäätänsä on kovin rajoittunut jne. Eikä toi tarkoita että suuseksiä yms pitää aina olla vaan se, että niitä voidaan tehdä.