Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vanhemmaksi aikovat testeihin..

Vierailija
27.06.2009 |

Viikko yötä päivää huutavaa vauvaa, viikko uhmaikäistä ja viikko murkkua. Optiona viikko sairaan lapsen kanssa.

Ei voi sitten ainakaan tulla valittamaan tänne, että en tiennyt, että lasten kasvattaminen on joskus hankalaa ja rasittavaa. Ja missä oli se oma aika.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kaveri pyöriskeli vauvatuskissaan ja tuli käymään meillä.

3v poika esitti taas "parhaimmat" puolensa ja oli oikea riiviö (niinkuin nyt yleensä on).

Kun kaverini oli lähdössä illalla kotiinsa niin kiusallani kysyin että vieläkö haluaa lapsia.

Ei kuulemma ollut enää niinkään varma... ;-)

Eli tervetuloa meille poistamaan vauvakuumetta!

Vierailija
2/5 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

T- Ammattikasvattaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suositteletko aborttia vai adoptioko on ratkaisusi luuserivanhemmille jotka eivät testejä läpäise?

Vierailija
4/5 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suositteletko aborttia vai adoptioko on ratkaisusi luuserivanhemmille jotka eivät testejä läpäise?

ja terapiaan :-)

Vierailija
5/5 |
27.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin meidän lapset eivät huutaneet viikkoa putkeen vaan tyytyväivat kolmen tunnin konsertteihin iltaisin. Sairaaana nuorempi on ollut senkin edestä, joten kokemusta siitä on runsaasti. Teinien kanssa taistelen vain töissä, mutta tykkään teineistä. Uskalsin siis kahden lapsen ollessa jo koululaisia hankkiutua kolmannen kerran raskaaksi.

Vaikka selviytyisin tästä ap:n ehdottamasta testistä kunnialla ja vaikka lapseni ovat oikein miellyttäviä, tasapainoisia ja hyväkäytöksisiä myös muiden kuin minun mielestä, olen silti monien mielestä ihan paska äiti, sillä olen eronnut (ihan oma valinta) ja lapset ovat paljon isällään, olen jättänyt lapset alle vuoden ikäisenä yöhoitoon ja laittanut päivähoitoon 1,5-vuotiaana. Monien mielestä ei siis minullekaan varmaan äitiyttä suotaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme