Miksi jotkut ei ajele bikinirajaa tai yleensä enemänkin ?
Nyt näiden ihanien helteiden alkaessa rannalla on kohdannut muutamia kertoja yököttävä näky!
Ei sillä että tiirailisin naisten jalkovälejä, mutta väkisinkin osuu silmiin välillä.
Kuten on bikinit/uimapuku päällä ja reunoilta karvat rehottaa miten sattuu, yöks.
Tai makaa mahallaan ja koko jalkoväli uikkarin ympäriltä täynnä "villaa"
Ja yleisis saunois näkee, et on sellainen kamala karvahattu jota ei koskaan lyhennetty.
Itse en ainakaan voisi elää noin, mutta onneksi jokainen päättää omasta kehostaan ja asioistaan itse ;)
Mutta, mitä miehenne tykkää niistä "viidakoista" meillä ei ainakaan tykätä.
Kuka esim haluaisi suuseksiä noissa tapauksissa? Tai saatteko naiset kellä viidakko suuseksi edes? Hampaanvälit täynnä karvaa ?
Kommentit (57)
siis jos kaikki ajelee? kuinka usein täytyy sitten "ajaa" sen epilaattorin kanssa?
En kuitenkaan sieltä häpyhuulien vierestä/päältä kuitenkaan epiloi. Sivustat sieltä alempaa kylläkin.
mutta miätpä en kestäis sen takia, että mies tykkää.
Olen 33v mies. Naiset ovat kauniita jos alapää on ajamaton. Se on todella kaunista katseltavaa. Minä en halua että vaimoni ajaa pillun karvat pois, saisi vaikka olla enemmän. Ainakin minä kiihotun tästä, posliini pillusta ei herää minkäänlaisia tunteita.
mutta olen luomunainen, heh.. kyllähän mä toki olen siistitty ja saan maailman parasta suuseksi, aina kun sekstaillaan,ikinä ei ole mieheni yökkinyt.
ja ihan oikeesti,ap ja muut. Keneklään jalkoväli nyt ei vaan "osu silmään" sinne pitää katsoa..
syy ajamattomuuteen ole sama kuin ajamiseenkin. Mistä itse tykkää. Jotakuta karvat eivät häiritse + ajaminen koetaan vaivalloiseksi joten miksi silloin ajaisi? Ja toinen pitää karvoja tois rumina ja näkee enemmän kuin mielellään ajamisen vaivan.
Itse inhoan karvoja ja kyllä minustakin esim viikset naisella on ihan hirveät, saati mustat jalkakarvat... Minä ainoastaan sheivaan ja teen sitä joka suihkukerralla. Ei valu mätää eikä tulehdu, kun joku sitä ihmetteli. Jos nypin tai muuten poistan juurineen, saattaa mätiä, ja siksi vain sheivaan vaikka sen joutuukin päivittäin tekemään.
Minä sheivailin fanaattisesti alapäätäni ja siistin, koska luulin että miehellä on mukavampaa ja kauniimpaa katsottavaa. Tätähän ne kaikki naistenlehdet ym. tuputtaa. Miespä vetäisikin oikein yllärit, kun kerran uskaisi kysyä enkö voisi kasvattaa karvoja täysmittaan, ilman mitään siistimistä. Samaan syssyyn hän toivoi myös kainalokarvojen kasvattamista.
No mikäpäs siinä, talviaika ja kaikki. Karvat kasvoi ja mies kävi niin kuumana että :D
Kaikessa en kyllä suostu tätä toivetta noudattamaan. Nyt oli ihana fiilis viime viikolla kun helteet koitti ajella karvat sääristä, kainaloista ja bikini rajalta ja samalla saksasin myös hienon kesätukan tuonne alapäähän. Miehelle kelpas kyllä sekin, mut tokas et on aika vähän noita karvoja :)
Uimahallissa kerran viidakkolookissa ollessani, yksi mies tuijotti kiihkolla minua porealtaassa. Ihmettelin alkuun että miksi, mutta sitten tajusin hänen katselevan komeita kainalokarvojani. Eipä pystynyt mies hetkeen nousemaan poreista :D
en "ymmärrä" miksi joku pitää järjetöntä pusikkoa mutta en myöskään niitä jotka kynivät kaiken pois! Siis molemmat ovat minun silmääni inhottavan näköistä. Itse annan siis karvojen kasvaa hallitusti.
Ihme äijiä täällä. Minä höylään muijaani oli sillä karvat tai ei. Itte se tykkää siistitystä ja jos totta puhutaan niin mulle on ihan sama millanen turri siellä on. Bikinirajat kyllä soisi ajella, mikään ei ole niin oksettavaa kun bikinin välistä sojottavat "hämähäkinjalat". Ja kyllä, tarkkailen uimarannalla naisten haaruksia (ja tissejä)
[quote author="Vierailija" time="26.06.2009 klo 10:45"]
Nyt näiden ihanien helteiden alkaessa rannalla on kohdannut muutamia kertoja yököttävä näky!
Ei sillä että tiirailisin naisten jalkovälejä, mutta väkisinkin osuu silmiin välillä.
Kuten on bikinit/uimapuku päällä ja reunoilta karvat rehottaa miten sattuu, yöks.
Tai makaa mahallaan ja koko jalkoväli uikkarin ympäriltä täynnä "villaa"
Ja yleisis saunois näkee, et on sellainen kamala karvahattu jota ei koskaan lyhennetty.
Itse en ainakaan voisi elää noin, mutta onneksi jokainen päättää omasta kehostaan ja asioistaan itse ;)
Mutta, mitä miehenne tykkää niistä "viidakoista" meillä ei ainakaan tykätä.
Kuka esim haluaisi suuseksiä noissa tapauksissa? Tai saatteko naiset kellä viidakko suuseksi edes? Hampaanvälit täynnä karvaa kyllä pystyy ja hienosti. ei miehet halua semmoisia joilla ei karvat kasva!!!
että kaikki nypityt broilerit on niitä naisia, joiden karvankasvu on muutenkin heikkoa? Ja sitten pitää päivitellä meidän tummien ja karvaisten naisten "luonnottomia", "ällöttäviä" ja "likaisia" pöheikköjä? No just joo.
:DDD
http://wassn.net/funpics/archive/2003/Miss_Portugal.jpg
Tolta minä näytän rannalla näitten muitten siskojen kanssa! Nyt ei sheivailla vaan näytetään natuilta!
http://wassn.net/funpics/archive/2003/Miss_Portugal.jpg Tolta minä näytän rannalla näitten muitten siskojen kanssa! Nyt ei sheivailla vaan näytetään natuilta!
että millä ihmeen ilveellä saisi bikinirajansa siististi ajeltua jotta voisi pitää uikkareita. Itseä inhottaa broileri-iho joka höyläämisestä tulee. Karva on paksua, pikimustaa ja kasvaa tosi nopeesti. Kateeksi käy blondeja kavereita joilla ei tätä ongelmaa ole.
Kokeiltu on kaikkea, ja normaali (luonnostaan ei-rehottava) karvoitus on parhaaksi todettu. Siistisin kyllä jonkun verran, jos ihan hirveä puska olisi.
Kyllä perhettä ihmetyttää että mitähän hauskaa se on taas löytänyt koneelta kun nauran vedet silmissä:) Jatkakaa tätä tyhjänpäiväistä kinastelua, tämä on HAUSKAA!!!