Lihava on aina ruma!
Lihavuus on sairauteen verrattava tila, poikkeama ihmisen normaalista olotilasta. Lihava ihminen pitää keinotekoisesti yllä hengenvaarallista tilaansa, koska on heikko ihminen.
Kommentit (32)
Katsopas nyt tarkemmin. Kyllä minä lihava olen, mutta en ruma. Kukaan ihminen ei ole ruma. Ei edes kaikista laihin anorektikko, hampaaton vanha alkoholisti tai viisisataakiloinen matami ole ruma.
Onko nyt hienoa kun olet melkein oppinut vieraskielisen termin? Ensinnäkin se on Prader Willi eikä Will. Ja toiseksi en ymmärrä miksi meuhkaat jostain ääriharvinaisesta marginaalisairaudesta, kun ihan syömällä (ilman mitään selityksiä) lihavaksi tulleita on joka nurkka täynnä ja hoitokulut senkun kasvavat.
Ai niin, mutta teillä naapurin eukko on varmaan laiha (ja ruma tietenkin kun on niin laiha) ja sillä on paaaljon enemmän sairauksia kuin sinulla, joten eihän lihavuus tietenkään aiheuta mitään pahaa kenellekään...
Tiedän monta muutakin kehitysvammaisuuden syytä ihan vieraskielisillä nimillä. Käykö kateeksi. No käy tietenkin. Ei ole naapurin rouva ruma. Ei asu naapurustossa rumia ihmisiä ollenkaan.
lihavat todellaki on rumia. ei niissä ole mitään kaunista ja toivon ettei musta tuu ikinä sellasta!!
kuin on aivan saatanan ruma, sisäinen rumuus taatusti heijastuu ulospäinkin. Myrkyllinen ruma ilme naamalla koko ajan.
mutta pakko silti mainita: pari päivää sitten nelivuotiaani osoitti ikkunasta ulos ja sanoi että "katso, ulkona kävelee kaunis neiti" - ja siellä meni n. nelikymppinen erittäin vahvasti ylipainoinen nainen jolla oli vaaleanpunainen t-paita.
Paita ei olisi ollut av-mammojen mieleen (eikä mun henkilökohtaisen makunikaan mukainen), mutta lapsen mielestä kokonaisuus silti muodosti niin kauniin neidin että sitä kannatti oikein erikseen mainostaa. :)
kuulin eilen yhen 4vuotiaan pojan suusta uima-hallissa "kato äiti lihava" ja äiti siihen "ooppa nyt hiljaa" .. ja se oli oli todella lihava.. seurasin itekki ku oltiin yhtäaikaa altaassa .. säälitti sen oma poika kenen kaa oli ku kaikki vahtas.. muuten siellä oli hoikkia äitejä..
istuuko täällä pullukat nyt piilossa auringolta ?:) hehe.
itse just tulin pyörälenkiltä. 10km.
miks lihavat ei harrasta liikuntaa?
en voi sietää niitä ja hävettäää kun näen läskejä.
Näin se vain on, omasta tilastani riippumatta. Ei lihava voi olla kaunis. Kaikki ei vain voi olla kauniita, lihavat eivät koskaan.
T: 105 kg
Älä nyt ihan paskaa puhu. Kyllä ihmisellä on oikeus olla ruma. Ei noin tekopyhä saa olla, HYI HELVETTI.
Katsopas nyt tarkemmin. Kyllä minä lihava olen, mutta en ruma. Kukaan ihminen ei ole ruma. Ei edes kaikista laihin anorektikko, hampaaton vanha alkoholisti tai viisisataakiloinen matami ole ruma.
mutta en ollut laihanakaan kaunis.
Varsinkin passikuvassa olen sikaruma, luulisi että pienet lapset juoksee karkuun kun kadulla kävelen, mutta ei, olen oikea tahmatassumagneetti, kaikki haluavat tulla esittelemään likaisia tikkareitaan.
siivetön oli taas ämpäripää ja erimieltä. Ole läski ja ruma, äläkä nikottele!
T: Itsekin lihava