Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihava on aina ruma!

Vierailija
26.06.2009 |

Lihavuus on sairauteen verrattava tila, poikkeama ihmisen normaalista olotilasta. Lihava ihminen pitää keinotekoisesti yllä hengenvaarallista tilaansa, koska on heikko ihminen.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattava ylipaino on tosiaan sairauteen verrattavissa ja se myös osaltaan aiheuttaa sairauksia. Ei sitä tosin tarvitse keinotekoisesti pitää yllä, valitettavasti pysyy varsin hyvin pitämättäkin. Itse olen lihava, mutta en ruma.

Vierailija
2/32 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudessani ihailin naapurin tätiä, joka oli suunnattoman lihava. Ajattelin aina mielessäni, kuinka kaunis hän olisikaan, jos hän olisi laiha. No, hän liittyi Painonvartijoihin, laihdutti ihanne painoonsa, ja kas, hän ei enää ollutkaan kaunis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei laihatkaan aina kauniita ole.

Vierailija
4/32 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihavien vihaamiseksi.

Vierailija
5/32 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olen ollut tosi lihava ja vieläkin pidän itseäni lihavana, vaikka mulla on normaali BMI. Ja vaikka olen ymmärtänyt että olen monien miesten mielestä tällä hetkellä viehättävä. Inhoan vatsamakkaroitani ja reisiäni.

Vierailija
6/32 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa kiinnostaa!

Vierailija
7/32 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka saatana sä oot määrittelemään kuka on ruma ja kuka ei?! "Kaikki jotka käyttää kukkahameita on rumia" yhtä tyhmältä sun lausees kuulostaa.

Mä kuule kerron sulle pikku viisauden...

Kukaan ei ole ruma, ei vittu KUKAAN! Joillakin vaan näyttäis olevan oikeus leimata ja päättää kaikkien puolesta mikä on ja mikä ei. Rumuus JA kauneus on vaan mielipiteitä.

t. 155/45

Vierailija
8/32 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sairas on ruma?

Lycka till, ettet itse vaan koskaan sairastu.

Julmuus ja ilkeys se vasta tosi rumaa onkin.

Vierailija
9/32 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin pudottaja -ohjelmaa katsoessani että onpa kaunis tuo pudonnut nainen (ja ylipainoa oli ihan reilusti).

Vierailija
10/32 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne lihavan sairaudet johdu ruokavaliosta ja liikunnan puutteesta ei itse lihavuudesta. Jos lihavalla on terveelliset elämäntavat ei hän ole hengenvaarassa vaan terve ihminen läskeineen.

Rumuus on sitten eri asia ja se on aina katsojan silmässä.

Vierailija
11/32 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota ihan lääketieteellisestikin hoidetaan.

Vierailija
12/32 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa myös eräs kromosomimuutos, johon väistämättä liittyy lihominen.

Vierailija
13/32 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat HIEMAN ylipainoisia kauniinkiinteällä tavalla.

Vierailija
14/32 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tyhmyys se vasta rumaa onkin!

Vierailija
15/32 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne lihavan sairaudet johdu ruokavaliosta ja liikunnan puutteesta ei itse lihavuudesta. Jos lihavalla on terveelliset elämäntavat ei hän ole hengenvaarassa vaan terve ihminen läskeineen.

Luulin että TÄMÄ edes olisi jo yleisessä tiedossa, mutta ei näköjään.

Vierailija
16/32 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä muutaman, joista ajattelen että tuo olisi kaunis jos laihduttaisi. Mutta lihavana ei ole kuin lihava + jotain menetettyä potentiaalia. Kauniit kasvonpiirteetkään eivät erotu, kun ne on ympäriinsä topattu läskillä.

Vierailija
17/32 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen ainakin kaunis, vaikka bmi onkin 41.

Ei mua hetkauta yhtään, mikä joku ap:n kaltainen minusta ajattelee, koska harvemmin hoikatkaan on kauniita, puhumattakaan että niillä ois kaunis kroppa.

Vierailija
18/32 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos heille sattuisi syntymään suloinen Prader Will lapsi. Sen aikaansaamaa kromosomimuutosta kun ei edes välttämättä lapsivesipunktio paljasta.

Vierailija
19/32 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta yksikään luuranko ei ole kaunis. En ainakaan ole koskaan tälläiseen törmännyt. Jos joku sanoo olevansa esim 170/>50 en osaa kyllä kuvitella häntä kauniiksi muuta kuin ehkä kasvoiltaan.. sieltäkin varmaan luut törröttää läpi

Vierailija
20/32 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

T:Lihava ihrapallo, joka lähtee juuri lenkille!

-3kg takana ja 22kg edessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi