Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun poika sanoi, että voisi nostaa syytteen mua vastaan, kun olen antanut tukkapöllyä..

Vierailija
26.06.2009 |

Kysyin, että niinkö haluat tehdä, poika sanoi että en tietenkään, mehän rakastetaan toisiamme!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis siitä että rakkauden nimessä pojan mielestäsi saa käyttää väkivaltaa ja tehdä rikoksia?

Vierailija
2/4 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelmia, lisäksi tietää että mulla on syyni teolle, vaikka se väärin onin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vanhemmat aikoinaan retuuttelivat tukasta niin että varpaat ei koskeneet lattiaan ja selkäsaunoista jäi remmin ääriviivat pyllyyn, selkään, minne ikinä se sattuikaan osumaan. Vanhemmat myös aina sanoivat, että saa mennä kertomaan lastensuojelulle, mutta silloin ei kotiin ole enää takaisin tulemista: saa jäädäkin lastenkotiin "turvaan". Ja oikein pirullisesti tuon ilmaisivat, tyyliin "Hähhää, me saahaan teitä pieksää koska olette niin tuhmia ja ette voi sille mitään."

Näen yhä unia, jossa kostan esim. isälleni kaiken ja hakkaan hänet. Itse olen 2 lapsen äiti, enkä ole sortunut fyysisyyksiin omien kokemusten takia. Tiedän kuinka pahat traumat se jättää

Vierailija
4/4 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vanhemmat aikoinaan retuuttelivat tukasta niin että varpaat ei koskeneet lattiaan ja selkäsaunoista jäi remmin ääriviivat pyllyyn, selkään, minne ikinä se sattuikaan osumaan. Vanhemmat myös aina sanoivat, että saa mennä kertomaan lastensuojelulle, mutta silloin ei kotiin ole enää takaisin tulemista: saa jäädäkin lastenkotiin "turvaan". Ja oikein pirullisesti tuon ilmaisivat, tyyliin "Hähhää, me saahaan teitä pieksää koska olette niin tuhmia ja ette voi sille mitään." Näen yhä unia, jossa kostan esim. isälleni kaiken ja hakkaan hänet. Itse olen 2 lapsen äiti, enkä ole sortunut fyysisyyksiin omien kokemusten takia. Tiedän kuinka pahat traumat se jättää

Kun mun näppikseltä. Juuri yksi ilta sain hirveän itkukohtauksen, kun parista asiasta tuli mieleen ne tukkapöllyt, alistamiset ja syrjintä.

Kyllähän niistä selviää ja vahva tavallinen aikuinen olen, mutta silti. Niin nopeesti pääsee siihen samaan tunteeseen, että miksi minua piti satuttaa? Epäreilua, ei aikuinen saisi pienempää lyödä.

Ei tule sellaista tilannetta, missä lapsiini kajoaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän