Miten noista Jacksonin lapsista puhutaan niin kuin olisi oikeasti hänen?
Kai nyt kaikki tajuaa, että musta mies ei saa ihan valkoisia lapsia, vaikka vaimo olisi valkoinen?
Vaikka isä olisi kuinka valkaissut ihoaan niin eihn se nyt mitenkään perimään vaikuta.
Mtv3 sivuillakin sanottiin että vaikka lapset ovat valkoisia, he ovat silti Michaelin - siis häh?
Kommentit (87)
Vai etkö oikeasti näe eroa noiden lasten kasvonpiirteissä ja Lolan piirteissä? Ei tukan tummuus tai vaaleus tässä ole se kysymys.
.
[/quote]
on sinisilmäinen blondi. Joten puolet ulkonäöstä tulee sieltä puolelta. Ei siis mikään ihme jos lapset ei ole kovin tummaihoisia. Eivät kyllä ole mitään ihan maitonaanojakaan (kts. lehtikuvat). Tummanruskeat silmät ja tumma tukka kaikilla näyttää olevan. Pienin lapsista on ihan mustatukkainen. Esim. Lola Odusoga on melko vaaleaihoinen. Hiukset, silmät ja kulmat on tummat, niinkuin Jacksonin lapsillakin.
[/quote]
Kannattaa päivittää rillit jos ei huomaa että Lolalla on vaaleanruskea iho, tummanruskeat silmät ja mustat afrohiukset. En tiedä ainoatakaan tummaihoisen jälkeläistä josta tummaihoisen vanhemman ulkonäköä ei löytyisi.
on sinisilmäinen blondi. Joten puolet ulkonäöstä tulee sieltä puolelta. Ei siis mikään ihme jos lapset ei ole kovin tummaihoisia. Eivät kyllä ole mitään ihan maitonaanojakaan (kts. lehtikuvat). Tummanruskeat silmät ja tumma tukka kaikilla näyttää olevan. Pienin lapsista on ihan mustatukkainen.
Esim. Lola Odusoga on melko vaaleaihoinen. Hiukset, silmät ja kulmat on tummat, niinkuin Jacksonin lapsillakin.
Rowe antoi jo 1995 lausunnon että että sperma hankittiin nimettömiltä lahjoittajilta spermapankista. Piste.
itse olen tässä katsellut näiden kolmen lapsen kuvia, ja tulin tähän johtopäätökseen:
Michael Jackson ON lasten biologinen isä.
Miksi näin? Omasta kokemuksesta tiedän, että täysin musta isä voi saada valkoihoisen äidin kanssa sangen vaaleita lapsia. Meillä(kin) tämä on onnistunut KOLME kertaa NELJÄSTÄ. Esikoinen on ainoa poikkeus, eli oli jo syntymästään tummempi kuin muut sisaruksensa, muut ovat olleet syntyessään valkoisia. Hiukset lapsilla ovat punertavan ruskeat, taipuisat, kostuessaan kiharat, mutta eivät todellakaan afroja.
Jackson luultavasti on kasvattanut lapsiaan niin, etteivät "turhaan" ole altistuneet auringolle (julkisuuden kiroja, piiloutua paparazeilta). Tämä saa lapset näyttämään "valkoisilta", joskin yksi pieni seikka "juoruaa" etnisestä taustasta: lasten kynsivallit ovat huomattavasti tummemmat kuin täysin valkoisten lasten.
Mm. meidän lapsistamme ei mitenkään voi aavistaa näiden olevan puoliksi afrikkalaisia perimältään. He eivät ole tyyppillisen "mulatin" näköisiä.
Jacksonin perhe on taas taustaltaan sangen tyypillinen afrikkalais-amerikkalainen, joten todennäköistä on, että suvussa kulkee myös "valkoinen veri".
Ja mitä sitten vaikka lapset eivät olisikaan biologisesti Jacksonin, hän kasvatti heidät ominaan.
Kannattaa päivittää rillit jos ei huomaa että Lolalla on vaaleanruskea iho, tummanruskeat silmät ja mustat afrohiukset. En tiedä ainoatakaan tummaihoisen jälkeläistä josta tummaihoisen vanhemman ulkonäköä ei löytyisi.
Sillä noiden lasten ihonväri ei varsinaisesti sieltä vaaleimmasta päästä ole, kasvonpiirteistä puhumattakaan. Näin silmämunan kätöseen ottaneena ja katsoneena voisin sanoa, että melko tavanomaisten mulattilasten näköisiä (kun ottaa huomioon, että mustan vanhemman oma isä on myös mulatti). Hämmästyneenä tämän ketjun luin läpi, en uskonut ihmisten olevan niin yksinkertaisia että luulevat pelkän ihonvärin kertovan alkuperän ja geeniperimän olevan yhtä yksinkertaistettu kaavio kuin peruskoulun biologiantunnilla.
Afrikkalaisamerikkalaiset piirteet. Jotka eivät ole periytyneet lainkaan lapsille. Lapsilla täysin valkoinen iho ja ainakin kahdella vanhimmalla ruskeat suorat hiukset.
Isä henkilö joka on tehnyt kaikkensa näyttääkseen itse valkoihoiselta, terveytensä kustannuksellakin. Sattuukin saamaan täysin valkoiset lapset. Ja vanhimpien äiti sanonut suoraan, ettei isä ole lasten biologinen isä.
mj:n biologisia lapsia kuvan perusteella. Mulattilapsen näköisiä ovat aivan selvästi.
Minä en näe noissa mitään mulattia ja olen aika monta tavannut tosielämässä.
mun miehen sisko on mustaihoinen, mutta hänen tyttärensä vaaleatukkainen. Silmät vaaleanruskeat.
MJ leikattuna ja "natural"-kuvamanipulaationa.
Miksi ihmiset luulevat hänen olleen geeniperimältään täysin afrikkalainen?
niin minäkin olen tavannut. Ja lisäksi on kaksi omaa. Kaikilla mulattilapsilla ei ole kiharat hiukset ja iho voi olla hyvinkin vaalea etenkin, jos tummaihoinen vanhempi ei ole musta, vaan ruskea niin kuin mj.
mutta JOKAISELLA mulatilla on tietynlainen leveämpi tummaihoisen nenä. Yhdelläkään mulatilla en ole koko elämäni aikana nähnyt kapeaa vaaleaihoisen nenää.
Myös hiusten kiharuus on aina jonkinasteista. Saattaa olla loivempaa kiharaa tai aivan säkkärää, mutta noin suoraa ei ole mitä näissä kuvissa esimerkiksi tuolla nuorimalla tytöllä näyttäisi olevan.
On aivan päätöntä väittää, että lapset olisivat M:n. Pitää olla latvasta laho jos niin kehtaa täällä tai missään muuallakaan väittää!!!
Omassa ystäväpiirissäni on paljon mulattilapsia ja koskaan ei ole kenellekään noin vaaleita lapsia tullut...eikä ainakaan tuollaisia kasvonpiirteitä. Myöskään ei kenelläkään ole nois suoraa tukkaa. Vaikka osta lapsista ovat saaneet alkuunsa TODELLA vaaleasta äidistä ja tummaihoisesta.
M on luultavasti ottanut jonkun mulattimiehen tai latinon sperman, jotta lapset ovat taatusti tummatukkaisia ja ruskeasilmäisiä...että joihinkin hölmöihin hänen puheensa sitten uppoisi :) onhan näitä hölmöjä maailma pullolaan :)
että lapsia on tuunattu. Äkkiäkös hiukset suoristaa... Usassa itseasiassa aika yleistä mustaihoisten keskuudessa leikkiä hiuksilla.
leveä nenä. olen nähnyt kapean nenän jopa täysin afrikkalaisella naisella. on harvinaista, mutta mahdollista.
on sinisilmäinen blondi. Joten puolet ulkonäöstä tulee sieltä puolelta. Ei siis mikään ihme jos lapset ei ole kovin tummaihoisia. Eivät kyllä ole mitään ihan maitonaanojakaan (kts. lehtikuvat). Tummanruskeat silmät ja tumma tukka kaikilla näyttää olevan. Pienin lapsista on ihan mustatukkainen.
Esim. Lola Odusoga on melko vaaleaihoinen. Hiukset, silmät ja kulmat on tummat, niinkuin Jacksonin lapsillakin.