Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matotus ???

Vierailija
26.06.2009 |

Tuossa toisessa ketjussa tästä lapsen raahaamisesta. Aloin ihmettelemään mitä tuo matotus tarkoittaa. Laitetaan mukula mattorullan sisään vai ??

Järjettömin ja sadistisin keino mitä olen eläissäni kuullut jos tuo matotus nyt tuota tarkoitti.

Kärsin itse aivan kauheasta ahtaanpaikan kammosta en voi ilman psyykkausta olla edes makuupussissa ellen ole aivan varma, että vetskari aukeaa juuri silloin kun haluan. Saan melkein paniikkikohtauksen kun ajattelinkin että minut tungettaisiin maton sisään.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isompien lasten holding. Aikuisillakin saattaa toimia aistiyliherkkien paniikkikohtauksiin joidenkin kohdalla.

Tässä pätee sama kuin lepositeissä. Jos et halua lepositeisiin, älä käyttäydy tavalla, joka pakottaisi sinut niihin laittamaan.

Tuossa toisessa ketjussa tästä lapsen raahaamisesta. Aloin ihmettelemään mitä tuo matotus tarkoittaa. Laitetaan mukula mattorullan sisään vai ??

Vierailija
2/9 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minuakin tuo matotus ahdistaa jo ajatuksena.

Olen aivan varma, että kuolisin hapen puutteeseen siellä maton sisällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo matotus kuulostaa pahemmalta kuin se, että joku tulisi nappaamaan niskavilloista.

Oikeasti pelkkä ajatus tuosta aiheutti minulle jo sen, että syke nopeutui.

Anteeksi en ymmärrä miksi on ok uhkailla matolla muttei luunapilla. En siis hyväksy todellakaan kumpaakaan en vaan näe noilla uhkailussa mitään eroa.

ap

Vierailija
4/9 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muuten sainkin jonkin sortin ahdistus- tai paniikkikohtauksen, kun mun poika näytti, miten armeijassa lääkintämieskoulutuksessa opetettiin paketoimaan loukkaantunut ihminen huopiin. Mulle tuli ihan kauhea olo, kun kädet oli huopien sisällä enkä voinut niitä liikuttaa, vaikka kasvot oli tietenkin ihan paljaina. En ikinä voisi lapsillani käyttää matotusta (hirveä sananakin).

Vierailija
5/9 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin huomaatte, että sitä kannatetaan paljonkin hyvänä lastenrauhoitus keinona!!?? Sairasta ja sitten et saa lastasi kädestä "retuuttaa", (enkä tarkoita tässä sitä et tulee mustelimia ym)

Flecther, supermamma, on tullut tännekkin kertomaan noita hauskoja neivojaan;)

Vierailija
6/9 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai ajattelitko, että se 14-vuotias 180 cm pitkä, 70 kg painava poika, joka riehuu linkkarin kanssa, sohii sillä kohti muita ihmisiä ja uhkaa viiltää ranteensa auki ja siinä sivussa on rikkonut muutaman pöydän ja tuolin ja kaatanut pari kirjahyllyä ja heittänyt yhden telkkarin ulos ikkunasta lopettaisi siihen paikkaan, kun joku antaisi luunapin tai ottaisi niskavilloista tai uhkaisi sillä?

Ja eivätpä ne eskari-ikäiset tai ihan vähän nuoremmatkaan lapset, joille tuota joskus käytetään tokeentuisi millään tavalla mistään luunapista. Matotusta ei käytetä kun lapsi kiukuttelee, vaan kun lapsella on esimerkiksi täysin hallitsematon raivokohtaus ja hän on jo niin iso, että häntä ei aikuinen ihminen pysty pitämään sylissä ja estämään lasta vahingoittamasta itseään tai muita. Sen ei pitäisi ikinä olla rangaistus (vaikka tällaisiakin huhuja joistain vaikeisiin nuoriien erikoistuneista lastensuojelulaitoksista kiertääkin), vaan se on keino estää lasta satuttamasta itseään tai muita.

Ja kuten sanottua, joidenkin pahaa oloa matotus helpottaa samalla tavalla kuin sylissä pito helpottaa pieniä lapsia.

Minusta tuo matotus kuulostaa pahemmalta kuin se, että joku tulisi nappaamaan niskavilloista.

Oikeasti pelkkä ajatus tuosta aiheutti minulle jo sen, että syke nopeutui.

Anteeksi en ymmärrä miksi on ok uhkailla matolla muttei luunapilla. En siis hyväksy todellakaan kumpaakaan en vaan näe noilla uhkailussa mitään eroa.

ap

Vierailija
7/9 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

liittyäkin.

Mitä tulee lastesi matotukseen, niin mielesi voisi muuttua, jos sinulla olisi sellainen lapsi, joka sitä tarvitsee. Ei sitä tavallisilla lapsilla tai nuorilla käytetäkään. Ja kuten jo sanottua, joidenkin oloa se oikeasti helpottaa. Toisessa ketjussa kerroin jo tuttavasta, jonka aspergerlapsi itse pyytää matotusta, kun alkaa ahdistaa liikaa.

Mulle tuli ihan kauhea olo, kun kädet oli huopien sisällä enkä voinut niitä liikuttaa, vaikka kasvot oli tietenkin ihan paljaina. En ikinä voisi lapsillani käyttää matotusta (hirveä sananakin).

Vierailija
8/9 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai vaikka ambulassin, joka antaisi rauhottavaa.

En varmasti edes uskaltaisi lähestyä matotus-tarkoituksessa tuollaista nuorta. Kyllä siinä mattoon käärimisen tiimellyksessä voisi aika helposti itse saada siitä puukosta, ihan vanhingossakin.

Vai ajattelitko, että se 14-vuotias 180 cm pitkä, 70 kg painava poika, joka riehuu linkkarin kanssa, sohii sillä kohti muita ihmisiä ja uhkaa viiltää ranteensa auki ja siinä sivussa on rikkonut muutaman pöydän ja tuolin ja kaatanut pari kirjahyllyä ja heittänyt yhden telkkarin ulos ikkunasta lopettaisi siihen paikkaan, kun joku antaisi luunapin tai ottaisi niskavilloista tai uhkaisi sillä?

Vierailija
9/9 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällaisen nuoren vie, kun hän on ensin riehunut muualla? Juuri sellaisissa paikoissa matotusta käytetäänkin.

Tai vaikka ambulassin, joka antaisi rauhottavaa.

En varmasti edes uskaltaisi lähestyä matotus-tarkoituksessa tuollaista nuorta. Kyllä siinä mattoon käärimisen tiimellyksessä voisi aika helposti itse saada siitä puukosta, ihan vanhingossakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän