Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihana vartalo!!

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyöreän mallinen naama, leveä lantio. Entäs sitten, kuitenkin ihan kaunis. Olisi kiva nähdä miltä pimu itse näyttäisi noissa vetimissä? ;) Tuskinpa olet kummempi itse. Mielestäni vielä oksettavampaa on sellainen laiha-läski, eli laiha ja lihakseton, veltto ja kalpea. Se on pahempi, kuin lievästi ylipainoinen, naisellisella tavalla kuten kuvan tyttö. Liian rasvaton vartalo ei ole naisellinen. Tytöt ovat tyttöjä, teinit teinejä. Nainen saa olla naisellinen ja siihen tarvitaan vähän rasvaa lantioon ja rintoihin.

Oma naisihanteeni on kurvikas, n.b-c-kupin rinnat, hoikahko vyötärö, josta lantion kaari erottuu selkeästi ja hartioiden ja lantion suhde toisiinsa suurinpiirtein sama. Ei missään tapauksessa liian laiha, kuten nykyiset missit ja mallit. Esim. Marilyn Monroe on tosi klassisen kaunis, Julia Roberts. Jokaisella meillä on makunsa, kait sen saa sanoa.

Ja kyllä teinitkin kauniita toki ovat omalla tavallaan, mutta he ovat tyttömäisiä, eivät naisellisia naisia.

Vierailija
2/20 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan mieleen kun mielestäni on ihan normaali vartalo eikä mikään ihana ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis vartalo on.

Vierailija
4/20 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan mieleen kun mielestäni on ihan normaali vartalo eikä mikään ihana ;)

Liian pienet tissit tasapaksussa pötkössä. Ei kaunis lainkaan.

Tosin ei Longoriassakaan ole mitään kehumista.

Vierailija
5/20 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut toihan on vähän läski...

Vierailija
6/20 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali suomalainen vartalo. Ehkä oli valittu asut, jotka ei pue juuri tuota vartalon mallia, mutta muuten ihan samanlainen kuin suurin osa suomalaisista naisista.

Vierailija
7/20 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vartalo on vaan tollanen tasapaksu, todella suomalainen siis ;)

Ei vyötäröä, ei lantiota, painoon nähden pienet tissit ja löllö olemus.

Vierailija
8/20 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vartalo on vaan tollanen tasapaksu, todella suomalainen siis ;) Ei vyötäröä, ei lantiota, painoon nähden pienet tissit ja löllö olemus.

vähän läski. :D

Vierailija
9/20 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vartalo on vaan tollanen tasapaksu, todella suomalainen siis ;) Ei vyötäröä, ei lantiota, painoon nähden pienet tissit ja löllö olemus.

vähän läski. :D

löllö ei ole sama asia kuin läski. Toi tyttö on ihan normaalipainoinen.

Vierailija
10/20 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kuten huomataan niin ne ei kerro mitään, peili kertoo totuuden. :)

Vierailija
11/20 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kuten huomataan niin ne ei kerro mitään, peili kertoo totuuden. :)

millä sanalla sä kuvaisit sit esim. henkilöä jolla on lievä ylipaino jos toi tyttö on sun mielestä läski.

Vierailija
12/20 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen näköinen ja kokoinen! Ei todellakaan mikään läski mitoiltaan eikä näöltään!

Vierailija
13/20 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva nuoren naisen kroppa noin yleisesti. Hoikka ja nätti ja onhan hänellä vyötärö ja rinnat ihan selvästi, el ei ollenkaan niin tasapaksu kuin monet muut. Eikä mitään makkaroita tursuilemassa.

Mutta jos mallien kriteereillä katsotaan, niin aivan lian pitkäselkäinen, päärynämäinen ja löysä takapuolesta ja lanteilta.

Vierailija
14/20 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

veikkaanpa että painoindeksi jopa alle 20 tai ainakin rutkasti alle 25. Minulla on bmi 23 ja olen paljon lihavampi.

Vierailija
15/20 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

harva näistä iltatytöistä on kovinkaan edustava. Kropat löysiä ja pärstät kuin petolinnun per*eet.. Kait kuvauspalkkiot ovat niin huonoja että vain tuon tasoiset sostuvat..

Vierailija
16/20 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
17/20 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän eri kun jonkun mallitoimiston mainoskuvan....Mielestäni tuo tyttö on todella kauniskasvoinen. Vartalokin on ok.

Vierailija
18/20 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkää fitness-tyyppisestä rasvattomasta vartalosta, mutta makunsa kullakin.

Vierailija
19/20 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut siinä taas liikaa lihasta mun makuun. :) Ei nainen saa toltakaan näyttää. Hetkinen niin katon josko mun ihanteen saisin linkitettyä:

http://cm1.theinsider.com/media/0/48/42/eva_longoria_flawless.0.0.0x0.4…

http://www.evalongoriasworld.com/eva-longoria-gallery/eva-longoria-pict…

Siinä on sennäköinen nainen kun naisen pitää mun ihanteen mukaan olla! ja en mä nyt väitä et ite ihan tolta näytän, mut kyllä mä nyt huomattavasti lähemmäs pääsen kun moni muu. :) Ja eva longoria on vaan 157cm pitkä, eli vielä 4cm mua lyhempi.

Siis tottakai toi ap:n laittama nainen on normaali, mut mun mielestä ei vaan oo lainkaan sellanen kroppa et pystyis tollasissa kuvissa poseeraan! Ja mä nimitän yleisesti kaikkea jolla mun mielestä on liikaa painoa tai löysää niin läskiksi. Ja en nyt päin naamaa tietenkään, mut jos tänne joku kuvan linkittää niin kai sitä nyt oman mielipiteensä saa sanoo. :D

Vierailija
20/20 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut siinä taas liikaa lihasta mun makuun. :) Ei nainen saa toltakaan näyttää. Hetkinen niin katon josko mun ihanteen saisin linkitettyä:

http://cm1.theinsider.com/media/0/48/42/eva_longoria_flawless.0.0.0x0.4…

http://www.evalongoriasworld.com/eva-longoria-gallery/eva-longoria-pict…

Siinä on sennäköinen nainen kun naisen pitää mun ihanteen mukaan olla! ja en mä nyt väitä et ite ihan tolta näytän, mut kyllä mä nyt huomattavasti lähemmäs pääsen kun moni muu. :) Ja eva longoria on vaan 157cm pitkä, eli vielä 4cm mua lyhempi.

Siis tottakai toi ap:n laittama nainen on normaali, mut mun mielestä ei vaan oo lainkaan sellanen kroppa et pystyis tollasissa kuvissa poseeraan! Ja mä nimitän yleisesti kaikkea jolla mun mielestä on liikaa painoa tai löysää niin läskiksi. Ja en nyt päin naamaa tietenkään, mut jos tänne joku kuvan linkittää niin kai sitä nyt oman mielipiteensä saa sanoo. :D

Mä tykkään melko lihaksikkaasta vartalosta niin miehellä kuin naisella, kuten tuon Minna Pajulahden kuvassa ja itsekin sitä yritän salilta saada :) Onneksi jokaisella on oikeus omaan makuun :)