Lapsi kuoli autoon Tanskassa
Kommentit (40)
Onko ihan tosissaan käynyt nyt juuri samanlainen juttu kuin vähän aikaa sitten?
Vähän aikaa sitten oli lähes samanlainen tapaus :(
Paljon pahempaakin on tapahtunut. Jacko on kuollut.
Paljon pahempaakin on tapahtunut. Jacko on kuollut.
Kyllä varmaan toi paistunut lapsikin oli perseestä ja ruma kuin mikä. Rumuus on katsojan silmissä....
olevansa isä? Ja että hänellä on lapsi? Minä en ymmärrä tälläisiä vanhempia. Itsellä koko ajan takaraivossa "huoli" lapsesta.
kun sattui samanlainen tapaus, se oli kyllä äiti, joka lapsen unohti.
Mitä ihmiset tekivät 10,20,30,40...vuotta sitten kun ei ollut ilmastointia? Kuljettivat lapsiaan autoissaan! Turvaistuimet oli sitä ja tätä ja niitä ei ollutkaan olemassa. Takapenkillä ei ollut turvavöitä jne.
Mitenkähän ennen selvittiin kun ei ollut mikroaaltouunia, kännykkää..? Hui kamala.
jos ei oo ilmastointia?
Onko käynyt mielessä että ehkä lapsella on ollut koliikki, tai jotain muuta. Ehkä isä ei ole nukkunut vuoteen yhtään kokonaista yötä ja silti käynyt töissä.
Silloin voin hyvin kuvitella että unohtaisin oman nimenikin, ja lapseni.
Esikoiseni ollessa pieni, n. kuukauden valvomisen jälkeen unohdin hänet kauppaan. Otin vauvakärryistä ostokset ja läksin kävelemään ulos kaupasta. Mies odotti ulkopuolella ja kysyi missä vauva ja juoksin äkkiä hakemaan hänet ostoskärryistä... Ilman miestä olisin hyvinkin voinut ajella kotiin asti ja vasta sitten tajuta että jotain puuttuu.
Voi lapsi parkaa, mutta järkyttävä tragedia ihan koko perheelle.
ajattelen vaan, kuinka kauan se lapsirukka on ehtinyt siellä hädissään itkeä. Todella surullista
juuri luin kirjaa unitottumusten muutoksesta, ja esimerkkinä oli siinäkin eräs tällainen tapaus. Perusteluna kuolemantuottamukselle oli siis käytetty univelkaa.
kun sattui samanlainen tapaus, se oli kyllä äiti, joka lapsen unohti.
Minulle on käynyt kans juuri noin, että olen unohtanut vauvan ostoskärryihin kauppaan ja vasta ulkona huoannut asian. Aina kun meille on tullut uusi vauva, unohtelen kaikkea: pankkikortin kotiin kun menen kauppaan, maksaa kukat kukkakauppaan ja kävelen vaan kimpun kanssa ulos, auton vapaalle mäkeen ja auto lähti itekseen liukumaan jne. Olen sitä mieltä, että kuka tahansa voisi unohtaa lapsen autoon, vaikka niin ei missään nimessä saisi tapahtua. Se on karmea kohtalo koko perheelle ja suvulle!
Itselläni on juuri nyt 1-vuotias sylissä ja minusta on karmea ajatus että joku tällainen viaton ihana rakas pieni lapsi joutuu kokemaan sellaisen lopun. Mutta erehtyminen on inhimillistä, ikävä kyllä.
unohti viedä lapsen hoitoon.. Tuosta ei kyllä parisuhdekaan koskaan tokene.
BElgiassa isä unohti 11-kk ikäisen autoonsa ja meni töihin...äiti löysi kun meni hakemaan autoa.
Lääkäri antoi uutisen ohessa neuvoksi että helteellä ei pitäisi pikkulapsia jättää kuumaan autoon edes siksi aikaa kun itse käy pankkiautomaatilla...niin huono on lasten lämmönsäätelykyky.
Kauhea kuolema noilla pikkuisilla :(
isä parkaa? :O
enemmin säälisi lasta joka tollasen paskan isäkseen sai. miten isä voi unohtaa lapsen? ei ykskään normaali isä ainakaan. ihan oikein isälle ettei toivu lapsensa tappamisesta
Voi isä parka. Tuosta ei toivu koskaan...
ja monissa muissakin lasten onnettomuuksissa. ikkunasta pudonneet, ase jätetty ulottuville...
Voi lapsi parkaa. Kuinka on varmaan parkunut hysteerisesti kuumuutta ja äitiä ja isää ennen kuin on kuollut kuumuuteen. :(
Ja voi äiti parkaa joka joutuu miettimään koko loppuelämänsä tuota edellä mainittua skenariota.
Sen sijaan minulta ei löydy pätkääkään empatiaa tuota isää kohtaan.
äiti ei taatusti ikinä pysty ymmärtämään miten mies vauvan autoon unohti. Ja mies tulee myös miettimään asiaa koko ikänsä.