Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on tuntemasi Johanna?

Vierailija
25.06.2009 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siellä se äännettiin jo-hana

ja siitä suomalainen Johanna ei pitänyt

joten vaati englantilaista ääntämistapaa.

Chohänä

Vierailija
2/11 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siellä se äännettiin jo-hana

ja siitä suomalainen Johanna ei pitänyt

joten vaati englantilaista ääntämistapaa.

Chohänä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukulainenkin vielä. Viisas, kaunis ja kova neuvomaan ja määräämään. Sanoi suoraan mielipiteensä, niin hyvässä kuin pahassa. Nykyään ei pidetä mitään yhteyttä, koska en jaksa toisten päällepäsmäriyttä.

Vierailija
4/11 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

työkaveri, iloinen ja positiivinen, joustava ja touhukas. Sanoo, mitä ajattelee, mutta rakentavalla tavalla. Ihana ihminen! Antaa työkavereille palautetta, on huomaavainen. Ainoa miinus on, että tupakoi ;)

Vierailija
5/11 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

työkaveri, iloinen ja positiivinen, joustava ja touhukas. Sanoo, mitä ajattelee, mutta rakentavalla tavalla. Ihana ihminen! Antaa työkavereille palautetta, on huomaavainen. Ainoa miinus on, että tupakoi ;)

Vierailija
6/11 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voin sanoo et olen äkkipikainen,pitkävihainen,sanon asiat suoraan niinku ne on,sanon ensin ja mietin sitten,tai jos mietinki ekaksi mitä sanoisin,niin siltiki sanon sen huonomman vaihtoehdon.Rakkaudessa olen vilpitön ja jos mua ei satuteta en mäkään satuta....mut sen virheen ku mies tekee että mua satuttaa niin tietää tehneensä.rakkautta annan paljon,ja saan enemmän :D.äitinä olen rakastavainen,lämmin mutta oikeudenmukainen...

Vierailija
7/11 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisona olen mustasukkainen mutta myös itse ehdottoman uskollinen ja yritän olla kaikin puolin hyvä miehelleni (taitaa mennä välissä ylikin). Taidan olla hiukan määräilijä tutuille (sisaruksille ja ehkä hiukan miehellenikin). Äitinä olen lyhytpinnainen mutta pyydän tiuskimista aina anteeksi. Rakastan lastani yli kaiken ja otan ehkä liikaakin aineita siitä että saisin tehtyä kaiken hänen parhaansa mukaan. Koulunkävijänä olen huono saamaan aikaiseksi, työntekijänä taas yritän liikaakin. Saako tästä jotain kuvaa? :)

Jotenkin en koe nimeäni omakseni. Outoa? Vaikka minua on lapsena kutsuttu vain omalla nimelläni eikä lempinimilläni. Mieheni käyttää minusta lempinimeä jolla ei ole mitään tekemistä oman nimeni kanssa vaan tulee lastenohjelmasta. Vieraille puhuu emännästä. Eli veikkaan ettei miehenikään ole mitenkään hullaantunut nimestäni.

En näe nimessä mitään vikaa, se vain tuntuu vieraalta. Eli sopii hyvin jollekin toiselle.

Vierailija
8/11 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi kiva ja yksi työpaikan pomottaja asshole.

Vierailija
9/11 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herätä mitää fiiliksiä, eli ilmeisesti ihan hyvä nimi.

Vierailija
10/11 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovin mairittelevaa siis.

Vierailija
11/11 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

But when she left it was nothing nice as she didn't give the keys to me. That is why I wrote to the police wondering where the keys where...etc...I am not going to write the whole story here...

She used to write other people's adressed on various papers...so she won a travel to Africa...but she tried to smuggle some very stupid things...but the custom took her baggage and everything she got was just broken...and she just didn't like this...she wanted to smuggle as she was some Johanna from Kuopio or some other place...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme