Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saiskohan olkkariin mitenkään nätisti naamioitua sänkyä? =)

Vierailija
25.06.2009 |

Meillä siis asuu erittäin pahasti kuorsaava mies.

Nukutaan jokainen yö niin, että toinen sohvalla.

Tää on menny ihan ok nyt, kun oon ollu kotona, eikä niin paineita aamusta.

Mutta syksyllä lähen työelämään.. Ajatuskin siitä, että en saa nukuttua kunnolla, ahdistaa.

Meillä on iso olkkari, johon sopis kyllä sellanen 90cm sänky. Mutta sisustusmielessä taitaa olla mahdottomuus?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka naamioitte sohvaksi. Eli erilaisia tyynyjä paljon vaan siihen. Kyllä onnistuu!

Vierailija
2/20 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on ilman tyynyjä yhtä leveä kuin normaali sänky. eli ostakaa iso sohva. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorsaukseen kun löytyy nykylääketieteessä ratkaisuja ihan useampikin.

Vierailija
4/20 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tai sitten semmonen puinen sohvasänky jonka alalaatikosta saa siskonpedin. Parvisänkykin ehkä.

Vierailija
5/20 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekaksi hakekaa miehellesi apua kuorsaukseen lääkäriltä. Painon pudottaminen monesti tuo lisäapua. Tai kyljellään nukkuminen, monesti selällään nukkuessa kuorsaa helpommin.

Olkkariin saa naamioitua vuoteen sellaisilla takorautaisilla sohvilla, joihin voi istuinosaksi hankkia kunnon joustinpatjan. Toiminut hyvin varavuoteena meillä. Ja näyttää päivisin aivan sohvalta, kun hankkii siihen kunnon sohvatyynyjä tms rekvisiittaa.

Vierailija
6/20 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saa nukuttua kun mies kuorsaa,ja noin viitenä yönä viikossa se siirtyy sohvalle nukkumaan kun mä tönin ja tuupin sitä muuten koko ajan. Lekuriin mies ei kyllä suostu menemään, mutta ei myöskään suostu siihen et virallisesti nukuttais eri huoneissa. Hankalaa.

Vierailija
7/20 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen myös kunnon runkopatjasänkyä ja siihen tyynyjä, niin kuin joku aikaisemminkin mainitsi. Kunnon uni kunnollisessa sängyssä menee mielestäni sisustuksellisten seikkojen edelle.

Vierailija
8/20 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saa nukuttua kun mies kuorsaa,ja noin viitenä yönä viikossa se siirtyy sohvalle nukkumaan kun mä tönin ja tuupin sitä muuten koko ajan. Lekuriin mies ei kyllä suostu menemään, mutta ei myöskään suostu siihen et virallisesti nukuttais eri huoneissa. Hankalaa.

iso mies mielummin terrorisoi koko perhettä ja kiltti pikkurouva vaan tyytyy kohtaloonsa. Huoh, ota itseäs kasseista kiinni ja tee asialle jotain.

Vierailija
9/20 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmivuotiaalla on sänky, mies nukkuu sohvalla, minä vuodetuolissa (levittyy sängyksi) ja viisivuotias patjalla lattialla (koska tykkää "retkeillä"). Vuodevaatteet keräämme päiväksi kuopuksen sänkyyn eikä kukaan osaa arvata että nukumme näin.

Vierailija
10/20 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joista saa ihan kunnollisen tukevan sängyn joustinpatjoineen.

Mutta lääkäriin minäkin miehen veisin, kyllähän tuo on miehellekin terveys- ja jaksamisriski.

Vierailija
11/20 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein itse aikanaan elektronisen testin, jonka saa nettikaupasta tilattua (n. 50 e). Koska se osoitti että hengityskatkoja on, otin sen mukaani mennessäni lääkäriin -> pääsin lähetteellä yli yön tutkimuksiin, jossa rekisteröitiin vaikea uniapnea.

Sain cpap-laitteen kotiin. Käytön opettelussa meni aikansa, mutta hyvin levättyjä öitä en pois anna! elämä on ihan uusissa sfääreissä. Olen nainen, bmi 33

Vierailija
12/20 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- sohvasänky esim Ikeasta löytyy halvalla metallinen. On sohvan näköinen, mutta siihen tulee sälepohja ja sitten päälle tietty ihan kunnon patja. Päiväksi päiväpeite ja isoja tyynyjä selkänojaan. Menee sohvastakin.

- toinen vinkki on se että lähetä miehesi nenä-nielu lääkärille. Lääkäri tutkinee ensin ainakin. Mieheltäsi tutkittaneen myös uniapnean oireet.

Vierailija
13/20 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen nätti sängynpeite ja isoja tyynyjä, eikä kukaan arvaa että siinä välttämättä edes nukkuu muut kuin vieraat. Meillä on sellainen vierashuoneessa ja käydään siellä nukkumassa silloin kun halutaan nukkua rauhassa. Vauva valvottaa aika paljon, joten pari yötä/vk halutaan nukkua siellä yksin, että jaksetaan.

Vierailija
14/20 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on käynyt kuorsaamisen vuoksi lääkärissä, on kokeillut vähän kaikkea mitä voi, mutta ei apua.

Painon pudottaminen olisi se juttu varmaan. Tosin mies kuorsasi jo meidän tavatessa, mutta ei niin pahasti (on siis lihonut vuosien varrella).

Sellainen takorautainen sänky vois olla meille hyvä, kiitos vinkeistä!

Niin ja meillä on leveä sohva, mutta se ei kuitenkaan ole sänky. Ei niitä ole tehty joka yö nukuttavaksi.

ap

Vierailija
15/20 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ihan kunnon tutkimuksin

entäpä nielu ja kitarisat, voivat aikuisillakin aiheuttaa vaivaa just kuorsausta

kylelle nukkuminen pakotettuna, ompele ukon paitaan siis yöpaitaan tennispallo selkään niin eipäs jää selälleen kun painaa

ja vaatikaa erikoislääkärille, ei ne tervarilääkärit viitsi paneutua

ja ukko laihikselle jo ihan omankn terveyden kannalta ja tietty toisten unien kannalta

Vierailija
16/20 |
26.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi