Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis millainen ihminen stressaa, saako auton parkkiin??!!!

Vierailija
25.06.2009 |

Ei hitto mä en tajua em. ihmisiä!

Oltiin sovittu työkaverin kanssa näkevämme tänään kaupungilla. Jotain soiteltiin ennen tapaamista ja työkaveri vouhkaa monta kertaa puhelun aikana, et jos nyt auton saa johonkin parkkiin, mihinhän sitä auton sais parkkiin, saakohan sitä mihikä parkkiin....

Hemmetti et ihmiset jaksaa ottaa kierroksia ihme asioista! Ei tajua!

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en mene koskaan, koska siellä ei saaautoa parkkiin... Joten ymmärrän hyvin. Eri juttu toki on, jos autoilee keskustassa päivittäin ja tietää hyvät mestat.

Vierailija
2/33 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei saa autoa parkkiin. Mä en autoile päivittäin siellä enkä tiedä "mestoja" mutta auton kyllä saa AINA parkkiin...ja yleensä ihan helposti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vaan kahden tunnin paikkoja ja ne maksaa hunajaa ja on ahtaita kuin mitkä.

Vierailija
4/33 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressaan hirveästi sitä mihin auton saa parkkiin! Enkä kyllä edes lähtisi helsinkiin autolla. Tai mihinkään muuhunkaan kaupunkiin mielelläni. Ajan mieluummin auton lähi juna-asemalle parkkiin ja menen junalla. Lähikaupungeissa jätän auton isolle parkkipaikalle kaupungin laidalle ja kävelen lopun matkaa mieluummin kuin alan etsimään keskustasta parkkipaikkaa, vaikka niitä sielläkin ihan varmasti olisi. Tämä lienee jotain "nainen ratissa" syndroomaa...

Vierailija
5/33 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä edes keskisuuresta kaupungista.

En tajua en sitten millään.

ap

Vierailija
6/33 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tuossa lähikaupassa käydessäni jätän auton monesti jo kiinni olevan pankin pihaan kun siellä on tilaa, eikä vaaraa peruuttaa kenenkään päälle lähtiessä. :)

Ja monesti menen pikkuasioille yksin ajellessani tuohon K-kauppaan enkä S-Markettiin koska k-kaupan parkkipaikka on valtava ja s-marketin taas kiemurainen ja pienempi. Muuten siis käymme s-marketissa kun se on PALJON halvempi.

Vierailija
7/33 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni kaveri Hgin keskustassa ja tosiaankin stressaan siitä, että pitää pyöriä kapeita katuja ties kuinka kauan että löytää paikan, joka sekin saattaa olla joku just automme vetäjä taskuparkkipaikka ylämäessä. Yleensä otankin selvää etukäteen jossain lähistöllä olevasta parkkiksesta, mistä sitten voin kävellä pidemmänkin matkan.

Ja millainen ihminen sitten olen? ÖÖ, tutkinto FM, ajokokemusta kymmenisen vuotta, aika kriittinen luonteeltani, kaksi lasta ja mies... Mitä haluat vielä tietää?

Vierailija
8/33 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todella huvita ajella ympyrää ja parhaimmassa tapauksessa eksyä. Ja tokihan niitä paikkoja esim Hesassa löytyy mutta monissa halleissa vaan järkyttävän hintaista pysäköidä. Joten kuten joku aiemminkin kirjoitti, minäkin yritän selvittää etukäteen missä voisi olla hyviä/edullisia parkkipaikkoja.

Vierailija
9/33 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä stressaan. Ajelen harvoin ja inhoan taskuparkkeerausta. Olen onnistunut kyllä parkkihallissa vinoparkissakin saamaan niin lähelle naapuria, että en olis uskaltanut itse ajaa siitä pois... onneksi naapuri oli lähtenyt enemmin.

Että kyllä meitä reppanoita riittää.

Vierailija
10/33 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä stressaan vähän. Meillä on autona jättimaasturi joka ei tosiaan mahdu minne vain. Parkkitaloihin ei mahdu, kadun varteen ei mahdu ja pienellä parkkiksella ei mahdu kääntämään. Joten pakko miettiä vähän minne ajaa. Ovet tarvitsee hurjasti tilaa auetakseen joten jos lapset on kyydissä niin vieressä on oltava tyhjä paikka.

Jos mulla ois pikkukottero parkkeeraisin sen vaikka pyörätelineeseen.

Vierailija
11/33 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en helsingin keskustaan lähde autolla, kun siellä saa jurruttaa etanavauhtia ja autolle joutuu etsimään sitä parkkipaikkaa aina kiertelemällä kortteleita ympäri. Mitä järkeä etsiä parkkipaikkaa puoli tuntia?!?!

Ja sitten kun ei kuitenkaan tunne kulmia kovin hyvin, joutuu yksisuuntaisten katujen takia ajelemaan vähän ylimääräisiä.

Vierailija
12/33 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään loistava kuski, en mielelläni aja autolla enkä varsinkaan vieraissa paikoissa tai vieraalla autolla. Jotenkin mä en vain pysty keskittymään ajamiseen, jos mun pitää siinä samalla etsiä parkkipaikkaa. Ja siitähän tulee sitten riskitilanteita.

Vierailija
13/33 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä lähde ruuhka-aikana tai muutenkaan mielellään minnekään keskustaan ajelemaan. Inhoan taskuun peruuttamista, enkä ryhtyis tekemään sitä missään ruuhkan keskellä. Varmasti kolahtais johonkin.

Vierailija
14/33 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmankaikkeuden huonoin autoilija. Pelkään ajamista ja varsinkin parkkeeraamista enkä aja mihinkään muhun kuin suunnilleen tyhjälle jalkapallokentälle parkkiin.

Voi ap kun tietäisit, miten naurettava kuski olen, niin kuolisit nauruun :D

Vierailija
15/33 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetelkaa ajamaan. Ja Helsingin keskustassa saa auton todella helposti parkkiin... parkkihalliin! Oletteko koskaan kuulleet sellaisesta?

Vierailija
16/33 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetelkaa ajamaan. Ja Helsingin keskustassa saa auton todella helposti parkkiin... parkkihalliin! Oletteko koskaan kuulleet sellaisesta?

Olemme kuulleet. Oletko koskaan kuullut pelokkaista naisautoilijoista jotka on ihan paskoja ratissa? Helppo sanoa, että opettele. Ei uskalla kuule opetella, kun on iahn vama, että vetäisee kolarin jo kaistan vaihdossa :D

Vierailija
17/33 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ehkä ei kannattaisi olla siellä auton ratissa.

Vierailija
18/33 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina olen saanut auton parkkiin ja asunut kymmenen vuotta pääkaupunkiseudulla josta puolet Helsingissä.

Ihmeellisiä pelkoja on ihmisillä eräskin tuttavani ajaa autoa lähes päivittäin muttei halua ajaa pikkukaupungissa keskustassa saatikka parkkeerata autoaan. Tilaa pitäisi olla runsaasti ympärillä.

Lienee syynä se että jotkut meistä osaa käsitellä autoa paremmin kuin toiset samoin osa pelkää liikenteessä toiset ei.

Vierailija
19/33 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin keskustassa, terv. 30 vuotta autoillut.

Vierailija
20/33 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannata hirveästi olla auton ratissa kun kaistan vaihtokin pelottaa, enkä olekaan. Eikä sitten ap:n kaltaisten kannata VINKUA kun me huonot autoilijat emme halua olla ratissa? Melko yksinkertaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi