Juotko janoosi oluen?
Kommentit (35)
Eikä voisi vähempää haitata jos joku misogyyni on sitä mieltä ettei olut sovi naisille. Hahaa teille rajoittuneille!
sieltä sivistyneestä päästä. Samalla saa älyä, yhteistyökykyä, kestävän perheen ja paremman liksan.
Vetele vaan kultsu bissee.
Sehän sitä yhteistyökykyä ja älyä osoittaa, että janojuoman valinnasta tehdään naiseuden ja jopa kestävän perheen tunnusmerkki. Eihän tässä kukaan ole mistään kännäämisestä puhunut.
kun muutenkin kehosta on poistunut nestettä.. Saunajuomaksi kivennäisvettä!
aivan varmasti joisin yhden siiderin. ja aiempiin viesteihin sen verran että lasillisessa viiniä esim. pihvin kylkiäisenä ei ole mitään pahaa. käsittääkseni on jokaisen oma asia haluaako juoda lasin vai ei. itse olen päättänyt olla juomatta laisinkaan. ja neuvolassa sanotaan että saa juoda mutta missään tapauksessa ei saa humaltua!!
Mihin muuhunkaan joisin kuin janoon?
Stondikseen?
epänaisellisempaa kuin nainen joka vetää kaljaa naamaan... Huhhuh...
Mikä siinä niin epänaisellista on??? Ei sitä olutta pullosta ole pakko suoraan juoda, sen voi kaataa vaikka jalalliseen lasiin jos tuo ulkonäkö on noin tärkeää. Harvoin muuten itsekään juon mitään peruskeskarilageria, vaan olut voi olla myös tummempaa/vaahtoavampaa ja tällöin se pitääkin kaataa lasiin.
Itse muuten ihan hyvällä omallatunnolla join raskaana ollessani pienen lasin viiniä tai saunaoluen silloin tällöin. Ja tekisin niin vastakin. Ei sitä minuutissa tarvitse juoda alas, vaan aikaa voi käyttää vaikka tunninkin viinilasin nautiskeluun. Tottakai silti kunnnioitan ihmisiä jotka haluavat vetää absoluuttista nollalinjaa, vaikka en väitä että yksi olut päähän kihahtaisi.
joskus janooni oluen ja juuri siitä syystä, että silloin tekee olutta mieli:) En kuitenkaan ikinä aamulla, päivällä saati töissä. Vai hanaperryn juominen on huomattavasti naisellisempaa...
mun naisellisuuteeni se ei vaikuta tippaakaan :)
janon sammutuksessa. Muutoin tykkään oluista tosi paljon. Siiderit ja lonkerot jää multa juomatta. Mielummin sitten ryystän suoraan limpparia ;)
Enpä tiedä mitään epänaisellisempaa kuin nainen joka vetää kaljaa naamaan... Huhhuh...
Etkö tosiaan? Äiti, joka paskaisissa verkkareissa kiroilee lapselleen röööki huulessa? Umpikännissä räkä poskella munaa vonkaava pubiruusu?
Mutta eipä nuo mitään siihen verrattuna, että juo kaljaa. Herrajumalasentään.
Minä en juo kaljaa, ainakaan peruslaageria. kun en pidä mausta. Jotain vehnäoluita tai tummia hedelmäisiä voi maistaa, mutta nekin kyllä tökkivät parin desin jälkeen. makuaistin koulutus on työn alla.
Janojuomana paras on vesi, mutta eipä ole kuivan englantilaisen siiderin voittanutta hellejuomaa, siis sen jälkeen, kun kiljuvin jano on tyydytetty vedellä.
vaikka pelkkä vesikään ei helteillä se paras janojuoma ole. Siiderin voisin ottaa oluen tilalta mutta en ehkä töistätullessa, viikonloppuna sit.
lomalla.
Tosin pakko tunnustaa ettei olut ole paras mahdollinen janojuoma. Mutta helteellä jääkylmä olut on niin ihanaa että siemailen sen ensin ja juon sitten vaikka vettä päälle :)
Normaalisti en juo - siis jos nyt olen vaikka kotona ihan tavallisen atorstaina ja tulee jano, en ota jääkaapista ensisijaisesti olutta vaikka sitä siellä sattuisi olemaan vaan mieluiten vaikka vichyä.
Eilen join janoon alkoholitonta olutta. Olen raskaana ja teki olutta mieli, kun oli niin terassikeli ja janokin oli.