Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juotko janoosi oluen?

Vierailija
25.06.2009 |

Vaikka töistä tullessasi?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin kyllä juoda

Vierailija
2/35 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten juon kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi vitun pahaa

Vierailija
4/35 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumalla ilmalla jääkylmä olut on hyvää!:)

Ja tiedän kyllä että alkoholi poistaa nesteitä, mutta en usko että yksi pullo saa "kuivumaan" vert. esim. sikspäkki helteellä. Ja toki juon myös vettä/vissyä/mehua päivän aikana. Olut vie janon hyvin pois koska on "hapanta", ei makeaa. Esim. siideriä en voisi kuvitella ottavani janoon.

Vierailija
5/35 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaana se haiseekin pahalle.

Saunan jälkeen otan kyllä siiderin.

Vierailija
6/35 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raskaana.

Vierailija
7/35 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olutta. Minusta olut maistuu pahalta, en juo sitä ikinä.

Vierailija
8/35 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi kahvin ohella on huonoin mahdollinen janonsammuttaja. Toimii ns. diureettina eli poistaa nestettä ja kuivattaa kehoa. Ei siis alkoholia janoon ja kesäkuumalla muista juoda terassilla riittävästi myös vettä!

Vierailija
9/35 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

maistuu hyvältä esim jumpan jälkeen väsyneenä :)

Vierailija
10/35 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleisesti ihan jees, jos juo siiderin saunan jälkeen vaikka onkin raskaana??? Tää ei vaan mee mulle jakeluun! Siis miks pitää juottaa sille vauvalle alkoa????!!!!

Vierailija
11/35 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän sitten vaikka vettä pari litraa päälle...

Vierailija
12/35 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleisesti ihan jees, jos juo siiderin saunan jälkeen vaikka onkin raskaana??? Tää ei vaan mee mulle jakeluun! Siis miks pitää juottaa sille vauvalle alkoa????!!!!

Ja kyllä joskus juon oikein kylmän oluen janooni kuumalla ilmalla tai saunan jälkeen. Kuivuminen ei varmasti minulla ole lähelläkään, sen verran usein juon vissyä tai vettä näillä ihanilla helteillä.

Vierailija
13/35 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä joskus juon oikein kylmän oluen janooni kuumalla ilmalla tai saunan jälkeen. Kuivuminen ei varmasti minulla ole lähelläkään, sen verran usein juon vissyä tai vettä näillä ihanilla helteillä.

Valtaosa juo silloin tällöin yhden sidukan tai lasin viiniä raskaana ollessaankin, ja mun kavereistakin monet on ollu ihan ihmeissään kun olen sanonu etten pisaraakaan alkoa ole raskausaikana juonu.

Vierailija
14/35 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oli hauska katsoa kun mies hetki sitten tuli fillarilla töistä, otti oluen jääkaapista ja istahti sitä nauttimaan. Minä ottaisin samassa tilanteessa lasillisen vettä pahimpaan janoon ja sitten lasillisen valkoviiniä nautiskeluun.

Vierailija
15/35 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasiassa juon toki siis vettä janooni. Mutta nyt nautin (vettä juodaan, olutta nautitaan) kylmästä oluestani hikisen kyläilypäivän päätteeksi sillävälin kun mies käyttää pojan kylvyssä.

Vierailija
16/35 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan tuttavapiiristä mikä on meininki. Minun kavereistani/sukulaisistani ei kukaan ole raskaana ollessa mitään juonut (toki joitkut ovat ihan alussa juoneet kun eivät ole raskaudestaan vielä tienneet, mutta se eri asia ja kyse tosiaan ihan parista ensimmäisestä viikosta!)

Sitä vastoin olen kuullut parista vanhasta tutusta (luokkakavereita jne.) joille on alko maistunut enemmän tai vähemmän raskaana ollessa.

Eli jos on lusikalla annettu ei voi kauhalla vaatia! Joissakin piireissä on ok juoda ja siellä juodaan raskaana, toisissa piireissä taas se ei tulisi kenenkään mieleen, ja jos joku maha pystyssä erehtyisi kaljan tilaamaan niin taatusti joku sanoisi asiasta.

Ja en ole alkoholiasian suhteen nipo, ei minua haittaa jos joku siemaisee hieman kuohuviiniä juhlissa tmv. mutta en ymmärrä miksi kukaan joisi "kunnolla" raskaana ollessaan, siis esim. kokonaisen lasin viiniä, pullon olutta/siideriä puhumattakaan väkevistä! Perhekalja on ihan hyvää, ja kotikaljoissa ei ole lainkaan tai ihan pikkuisen vaan alkoholia:)

Vierailija
17/35 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa juo silloin tällöin yhden sidukan tai lasin viiniä raskaana ollessaankin, ja mun kavereistakin monet on ollu ihan ihmeissään kun olen sanonu etten pisaraakaan alkoa ole raskausaikana juonu.

turvallista rajaa ei ole, on vertaus sille, että alkoholistille ei se yks riitä

Vierailija
18/35 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en kuitenkaan juonut, vaikka neuvolan terveydenhoitajakin siis sanoi, että huoeltta voi juoda

Vierailija
19/35 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vesi on janoon parasta.

Vierailija
20/35 |
25.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

epänaisellisempaa kuin nainen joka vetää kaljaa naamaan... Huhhuh...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi