Kilahdin taas aamulla kunnolla äijälle...
tuli idiootti taas syyllistävällä tavalla tunkemaan kesken suihkun mun nenän alle (ilmeisesti) pilaantunutta piirakkaa ja uhoamaan että "mitä tämä on olevinaan, toimita se heti roskikseen".
Mulla on muutenkin jo niin hermo kireellä sen kanssa, kun mikään ei suju, ja muutenkin on ihan paska olo kun olen viimesilläni raskaana, hyvä kun jaksan jaloillani seistä. Huusin ja kiroilin sille, heristelin nyrkkiä naaman edessä ja paiskasin oven lukkoon nenän edessä.
Ärsyttää tuo vittumainen asenne että aina pitää syyttää muita kaikista "epäkohdista" ja erittäin epäkohteliaasti vaatia heitä korjaamaan asia heti paikalla. Minä en ole ainakaan mikään palkkapiika jota kohdellaan niin!
Nyt vaan vituttaa kun olen monta päivää yrittänyt saada äijää keskustelemaan parista tärkeästä ja kiireellisestäkin päätöksestä, mutta nyt on ihan turha ainakaan viikkoon ottaa asiaa edes puheeksi. Koska jos se edes suostuu keskustelemaan mun kanssa, niin ainakin ihan vittuillakseen ei suostu tekemään sellaisia päätöksiä kuin minä toivoisin.
Perskules!
Kommentit (9)
Ja joo ittehän otin, mutta kun en parempaakaan löytänyt - kun ensisijaisina kriteelinä oli että pitää olla raitis ja täytyy haluta monta lasta.
Sillä on tosiaan aina sellanen asenne että hän on täällä työnjohtaja, jota muitten pitäisi totella tahdottomasti ja heti paikalla ja tehdä kaikki just niin kun hän itse haluaa. Siis mun ja lapsien. Hänen tehtäviinsä ei kuulu tehdä mitään, räyhätä vaan muille että he eivät tee.
On kyllä tehnyt sata kertaa mieli julistaa avioero, mutta kun mä haluan tämän jälkeen ainakin vielä yhden lapsen (kuudennen) enkä taatusti löydä uutta iskää tähän hätään sille...
t ap
mikä despootti äijäs on ja haluat vielä kuudennen lapsen. Taidat olla hullu!
Despootin oireet pahenevat iän myötä ja lastesi isä tulee tekemään sinun ja lastesi elämästä helvetin.
MÄ HALUAN...kuudennen lapsen ! Että ihan SÄ ja SÄ. Ootte ansainneet toisenne.
On kyllä tehnyt sata kertaa mieli julistaa avioero, mutta kun mä haluan tämän jälkeen ainakin vielä yhden lapsen (kuudennen) enkä taatusti löydä uutta iskää tähän hätään sille...
Mielestäni perhe perustuu ajatukseen siitä, että kaikki ovat samassa veneessä ja soutavat samaan suuntaan eli se, joka vanhan piirakan löytää, se myös laittaa sen roskikseen (sitten kun ehtii). Aika kauheaa jos miehesi määräilee usein tuohon malliin; se viestii jonkinlaista tyytymättömyyttä omaan elämään kun noin pitää turhista arkisista asioista määrätä.
kaikenlaisia idiootteja sitä maa päällään kantaa. Hyvät on ollut kriteerit sulla miehenvalinnalle....Öö, ehkä ois kannattanut miettiä vähän tarkemmin. Ja kyllä kuulostaa tosiaan siltä että käytöstapojen, älykkyyden ja muun suhteen olette kyllä löytäneet veroisenne.
Ja ei, eivät lapset kyllä tykkää, varsinkaan mitä isommiksi tulevat. Saattaa olla että jossain vaiheessa ero on paras, pärjään kyllä hyvin yksin lasten kanssa, kun nytkin hoidan kaiken käytännössä yksin. Mutta ensin haluan "kotiin kaikki lapseni".
Periaatteessa en kyllä puolusta helppoa eroamista, joten aijon kyllä panna kunnolla kovan kovaa vastaan ennen kuin siihen menen. Mutta vaikeata kai se on kurjaa perusluonnetta muuttaa :(
ap
kaikenlaisia idiootteja sitä maa päällään kantaa. Hyvät on ollut kriteerit sulla miehenvalinnalle....Öö, ehkä ois kannattanut miettiä vähän tarkemmin. Ja kyllä kuulostaa tosiaan siltä että käytöstapojen, älykkyyden ja muun suhteen olette kyllä löytäneet veroisenne.
Niin mieheni on myös hyvän näköinen ja huippuälykäs - siis todella monilahjakas tieteellisesti, taiteellisesti, musikaalisesti, liikunnallisesti ja käytännön hommissa. Ja sosiaalista älykkyyttäkin piisaa siihen, että osaa hurmata ja vakuuttaa ne ihmiset jotka eivät ole kovin paljon hänen kanssaan tekemisissä. Mutta lähi-ihmissuhteissa on kyllä ihan paska koska kohtelee kaikkia muita pelkkinä paskoina. On näet tottunut olemaan se suurin ja kaunein jota pitää palvoa. Minä taas olen ollut liian kiltti ja sulkenut suuni, ja joskus sortunut purkamaan turhautumistani lapsiin, jotka ovat syyttömiä, mutta mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän haluan niin enää tehdä. Turhautuminen oikeaan osoitteeseen ja selkeä viesti siitä miten mua ei kohdella...
t. ap vielä
Meillä olis saanu pakata kamansa tollasen kommentin jälkeen. Kai se itekin käyttää jääkaappia ja osaa myös heittää pilantuneet roskiin??