G: ottaisitko bikini/alastonkuvia miestä varten??
Mitä tekisit jos tapaisit sinkkumiehen joka olisi sinun tyyppinen mutta pyytäisi yhtäkkiä sinulta vähintäänkin kuumia bikini tai alastonkuvia nähtäväksi? miten reagoisit ja jos et yleensä suostuisi sellaiseen suostuisitko sitten jos mies olisi muuten unelmamies tyyppiä?
Kommentit (71)
Älkää ikinä. Niitä levitellään jätkäporukoissa ja naureskellaan. Vaika ei olisi mitään fyysistä edes tapahtunut, niin annetaan kuva muille, että joo-kato täää on mun hoito- haha hahaaa. Ei edes omalle ukolles, erossa jakaa kuvia ja tekee muuta loukkaava,julkaisee somessa jne tai tekee sulle haun nimissäs. Varokaa
Vierailija kirjoitti:
Lähetellään erään varatun miehen kanssa nakukuvia toisillemme kyllä. Miten uskallan? No hänkin on varattu ja lähettelee minulle kuvia eli en usko että koskaan paljastuisin tästä miehelleni. Joissakin näkyy kasvot mutta luotamme toisiimme 100% ettei kuvat leviä. Toki olemme myös kuvanneet itse aktia ja säilömme niitä videoita sähköpostissa :) Ihan eri asia, tällä miehellä nainen on kaikkea muuta kuin kiihottava (vähän pönäkkä, sellainen harmaa hiirulainen) ja minun mies taas vähän sellainen löysän puoleinen kropaltaan. Kuvat hyväkroppaisesta rakastajasta kiihottaa ja saa odottamaan innolla seuraavaa kertaa ;)
Pakko olle vitsi tai sitten typerintä mitä voi ollamiksi ette pane kamoja yhteen ja dumppaa luusereita koska olette itse niin seksikkäitä? 🥳
Aiemmin olisi ollut no-no, mutta pari vuotta kestänyt dom/sub suhde on mut totuttanut siihen.
Nykyisin laitan bikinikuvia ihan mielelläni, ei mua haittaa vaikka ne jaettaisiin koska olen hyvännäköinen :D
Mutta rohkeammissa kuvissa en ikinä näytä kasvojani tai mitään mistä voisi tunnistaa, ja niiden lähetys tuntuu että olen epämukavuusalueellani.
Jos on saanut syntymälahjaksi upean kropan ja kauniit kasvot, hänellä on velvollisuus ilahduttaa muita näyttämällä näyttävää nähtävää.
Vierailija kirjoitti:
Lähetellään erään varatun miehen kanssa nakukuvia toisillemme kyllä. Miten uskallan? No hänkin on varattu ja lähettelee minulle kuvia eli en usko että koskaan paljastuisin tästä miehelleni. Joissakin näkyy kasvot mutta luotamme toisiimme 100% ettei kuvat leviä. Toki olemme myös kuvanneet itse aktia ja säilömme niitä videoita sähköpostissa :) Ihan eri asia, tällä miehellä nainen on kaikkea muuta kuin kiihottava (vähän pönäkkä, sellainen harmaa hiirulainen) ja minun mies taas vähän sellainen löysän puoleinen kropaltaan. Kuvat hyväkroppaisesta rakastajasta kiihottaa ja saa odottamaan innolla seuraavaa kertaa ;)
Miten uskallat? No sen takia, että olet lunttu. Omahyväinen ja halpa sellainen.
Ei kiitos. Lähetän kyllä parisuhteessa
Vierailija kirjoitti:
En ottaisi. Tällaisilla naiveilla tarpeilla varustettu varttunut mies ei olisi minua varten
Tämä. En näe tilannetta jossa kiinnostuisin miehestä, joka kinuaa naiselta tuon tyyppisiä kuvia, varsinkaan jos ei edes kunnolla vielä tunneta. En kyllä lähettelisi kuvia parisuhteessakaan. Jos miehelle ei riitä että näkee minut vähissä vaatteissa & alasti livenä, hän ei ole minun mieheni.
Nakukuvien vaatiminen on selvä merkki ettei halua seurustelusuhdetta.
Lähetän omasta halusta ja vakiintuneessa suhteessa, en koskaan pyynnöstä ja tuoreessa suhteessa.
Jos kuvat on kauniita ja taiteellisia niin mikä ettei.
Jos kuvissa levitellään jalkoväliä niin ne menee hyvän maun yli.
Yks kaveri kans kuvatutti itseään ammattilaisella vuosia sitten ollessaan vielä ihan näpsäkässä kunnossa ja vaikkei niitä kuvia julkisesti jakelekaan niin aina jollekin kiikarissa olevalle nettimiehelle vähän vilauttaa. En kyllä sitten tiedä että miksi kun ei enää näytä samalta.