Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: ottaisitko bikini/alastonkuvia miestä varten??

Vierailija
29.05.2015 |

Mitä tekisit jos tapaisit sinkkumiehen joka olisi sinun tyyppinen mutta pyytäisi yhtäkkiä sinulta vähintäänkin kuumia bikini tai alastonkuvia nähtäväksi? miten reagoisit ja jos et yleensä suostuisi sellaiseen suostuisitko sitten jos mies olisi muuten unelmamies tyyppiä?

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalle miehelle lähetän aina välillä työpäivää piristämään..kovasti on tykännyt

Vierailija
2/71 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useita kuvia tullut otettua ja lähetettyä. Parhaimmat kuvat kyllä tulee, kun kuvataan yhdessä. Omat räpsyt ovat pelkkiä räpellyksiä siihen nähden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin laittaa kuvia. Ja haluaisin vastapuolelta. Kiihottaa!
M20

Vierailija
4/71 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 01:14"]Niin ja miehet saa vastata tähän kanssa eli ottaisitko paidattomia uimahousu/kalsari/hieman enemmänkin kuvia naista varten jos sinkkunainen pyytäisi?
[/quote]
Kyllä.
Naiset saa myös lähettää tissi ja pillukuvia mulle aina, mutta ei mulle kukaan lähettele tissikuvia eikä tällä palstallakaan ole ollut tissikuvia aikoihin.

Vierailija
5/71 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tyrmääävän komea mies pyytäisi minulta bikinikuvia, en suostuisi. Mutta jos äijä pyytäisi alastonkuvia, ilman muuta lähettäisin, en häpeä ulkomuotoani. Saisi vaikka itse kuvata minua halutessaan.

T. mies 32v.

Vierailija
6/71 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetellään erään varatun miehen kanssa nakukuvia toisillemme kyllä. Miten uskallan? No hänkin on varattu ja lähettelee minulle kuvia eli en usko että koskaan paljastuisin tästä miehelleni. Joissakin näkyy kasvot mutta luotamme toisiimme 100% ettei kuvat leviä. Toki olemme myös kuvanneet itse aktia ja säilömme niitä videoita sähköpostissa :) Ihan eri asia, tällä miehellä nainen on kaikkea muuta kuin kiihottava (vähän pönäkkä, sellainen harmaa hiirulainen) ja minun mies taas vähän sellainen löysän puoleinen kropaltaan. Kuvat hyväkroppaisesta rakastajasta kiihottaa ja saa odottamaan innolla seuraavaa kertaa ;)

Vierailija
7/71 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 15:13"]

Lähetellään erään varatun miehen kanssa nakukuvia toisillemme kyllä. Miten uskallan? No hänkin on varattu ja lähettelee minulle kuvia eli en usko että koskaan paljastuisin tästä miehelleni. Joissakin näkyy kasvot mutta luotamme toisiimme 100% ettei kuvat leviä. Toki olemme myös kuvanneet itse aktia ja säilömme niitä videoita sähköpostissa :) Ihan eri asia, tällä miehellä nainen on kaikkea muuta kuin kiihottava (vähän pönäkkä, sellainen harmaa hiirulainen) ja minun mies taas vähän sellainen löysän puoleinen kropaltaan. Kuvat hyväkroppaisesta rakastajasta kiihottaa ja saa odottamaan innolla seuraavaa kertaa ;)

[/quote]

bitch please

Vierailija
8/71 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja miehet saa vastata tähän kanssa eli ottaisitko paidattomia uimahousu/kalsari/hieman enemmänkin kuvia naista varten jos sinkkunainen pyytäisi?

Vierailija
9/71 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi alastonkuvia kenellekään. Niillä on helppo kostaa, jos ero tulee. 

Vierailija
10/71 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin miehen, kovasti ihastuttiin ja pidettiin yhteyttä. Se muuttu sit kaukosuhteeksi, jonka aikana lähetin seksikkäitä kuvia hänelle.

Vierailija
11/71 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 01:14"]En antaisi alastonkuvia kenellekään. Niillä on helppo kostaa, jos ero tulee. 
[/quote]

Mies, joka rakastaa sua niin kyllä poistaa ne pyynnöstä

Vierailija
12/71 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen alussa en kyllä ota semmosia kuvia toiselle. Alusvaatteissa voin nätisti poseerata (ei hutsu tyylillä) ja lähettää miehelle, kun tarpeeksi hyvin tunnetaan. Jos alusvaatekuvat leviäisivät nettiin ja muille silmille, se ei olisi yhtä kauheaa jos poseeraisin täysin alasti reva levällään. Törkykuvia en ota kellekään. Ja mun parisuhdetta piristää arjessa ja hetken erossa se, että viestitellään tuhmia. Ei tarvitse välttämättä visuaalista kuvaa vaan saa käyttää mielikuvitusta ;)
N21

Vierailija
13/71 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota yleensäkään mitään kuvia itsestäni. Mies saa mielellään kyllä tulla ihan paikan päälle livenä katsomaan, mutta varsinainen poseeraaminen ja keikistely ei ole mun juttu. Eikä tosiaan vähäpukeiset kuvat.

Lähes kaikki miehet, joita olen tapaillut, on kuvia aina jossain vaiheessa pyydelleet. Tuntuu olevan tärkeä asia, mutta olen päätökseni tehnyt.

Vierailija
14/71 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 01:24"]

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 01:14"]En antaisi alastonkuvia kenellekään. Niillä on helppo kostaa, jos ero tulee.  [/quote] Mies, joka rakastaa sua niin kyllä poistaa ne pyynnöstä

[/quote]

Mistäs sitten jos käy niin että rakkaus loppuu ja mies on raivoissaan? Ei varmaan ajattelisi siinä tilanteessa naisesta tuolleen. 

Vierailija
15/71 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kahden lapsen parisuhteessa elävä isä ja olen saanut useilta naisilta tissi ja alakertakuvia ilman pyyntöä tai sen suurempaa vihjailua. Naiset ovat kaikki itsekin parisuhteessa ja osa äitejä. Että juu, kyllä varmaan moni tuollaista harrastaa. Varsinkin kun itse olen jo pitkälti päälle kolmen kymmenen ja osa naisista myös.

Vierailija
16/71 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uudelle tuttavuudelle lähettäisi. Miehelleni lähettelen silloin tällöin edelleen tissikuvia (useimmiten hyvällä maulla otettuja jos näin voi sanoa, ei näy kaikki mutta tarpeeksi kuumia saamaan miehelle vipinää kinttuun) ehkä muutamia kertoja vuodessa. Vajaa kymmenen vuotta ollaan pidetty yhtä. Toki myös tekstaillaan, soitellaan ja muilla tavoin kiusoitellaan ja pidetään kipinää yllä, tämä on vaan pisara meressä ja mielestäni hauskaa :) Mutta ehdottomasti en lähettäisi jos en voisi luottaa mieheen täysin varmasti. Olkoonkin että noissa kuvissa ei välttämättä edes naamaa näy.

Vierailija
17/71 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 01:31"][quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 01:24"]

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 01:14"]En antaisi alastonkuvia kenellekään. Niillä on helppo kostaa, jos ero tulee.  [/quote] Mies, joka rakastaa sua niin kyllä poistaa ne pyynnöstä

[/quote]

Mistäs sitten jos käy niin että rakkaus loppuu ja mies on raivoissaan? Ei varmaan ajattelisi siinä tilanteessa naisesta tuolleen. 
[/quote]

Eiiii, et ymmärtänyt. Mun mies poisti ne sen jälkeen kun kaukosuhde loppui. Ja tosiaan ei kannata lähettää kuvia sellaselle keheen ei luota.

Vierailija
18/71 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisnaiset ovat vähän nyhveröitä. Juuri siksi pidän enemmän espanjalaisista.

Vierailija
19/71 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 01:39"]Suomalaisnaiset ovat vähän nyhveröitä. Juuri siksi pidän enemmän espanjalaisista.
[/quote]
siitä vaan jos välttämättä haluat vaimon joka heiluu tissit paljaana rannalla

Vierailija
20/71 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vastaa... voisin helposti lähettää sellaisia, joista naama on blurrattu. Voihan joku kostomielessä yhdistää naamakuvan ja sen nakukuvan levitellen sitä ympäriinsä, mut paranoidiselle osastolle menee jo tuollaiset ajatuskuviot. Pitkäaikaisena harrastevalokuvaajana joitain kelpo kuvia on jo valmiina, joten wink wink.

Tuskin kävisi mielessä pyytää joltain lupaavalta suhteenalulta nakukuvia, jos on mahikset tutustua intiimisti ihan tosielämässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan